۸۵۴۲۴۹
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

رکورد عجیب لیگ انگلیس؛ یک ماه بدون تساوی!

با پیروزی کاردیف سیتی در مقابل برایتون، رکورد ویژه لیگ برتر در ثبت بازی های بدون تساوی امتداد یافت.

وبسایت نود: به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، در یکی از بازی های معوقه هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس سه شنبه شب کاردیف در ورزشگاه آمکس مهمان برایتون بود و در پایان با پیروزی ۲-۰ مقابل مرغ های دریایی هم شانس های خود برای بقا در لیگ را افزایش داد و هم رکورد ویژه لیگ برتر در بازی های بدون تساوی را امتداد بخشید.

ناتانیل مندز لاینگ و شان موریسون برای کاردیف سیتی گلزنی کردند تا یک بازی دیگر در لیگ برتر برنده داشته باشد و اکنون از آخرین دیدار لیگ برتری که با تساوی به پایان رسیده، بیش از یک ماه گذشته باشد.

در حقیقت بعد از تساوی ۲-۲ بورنموث مقابل نیوکاسل در روز ۱۶ مارچ، ۳۴ بازی در لیگ برتر انجام شده و هیچ کدام از این مسابقات با تساوی خاتمه نیافته اند. البته آن دیدار نیز با گل لحظات پایانی مت ریچی با تساوی به پایان رسید وگرنه باید برای یافتن آخرین تساوی روزهای بیشتری را عقب می‌رفتیم.

در سرتاسر رقابت های فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر و از مجموع ۳۳۶ دیدار برگزار شده تنها ۵۸ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده اند. (۱۷.۳ درصد از کل دیدارها) از فصل ۰۵-۱۹۰۴ تاکنون این پایین ترین نرخ رقم خوردن نتیجه تساوی در بازی های سطح اول فوتبال انگلیس است.

رکورد کمترین تعداد تساوی در یک فصل تاریخ لیگ برتر در اختیار فصل ۰۶-۲۰۰۵ است که از مجموع ۳۸۰ بازی، ۷۷ بازی با تساوی به پایان رسید. (۲۰.۳ درصد) فصل ۱۹-۲۰۱۸ با ادامه این روند، فاصله چندانی تا شکستن رکورد تاریخ لیگ برتر نخواهد داشت.

در سمت مقابل، رکورد ثبت بیشترین تساوی در طول یک فصل در اختیار فصل ۹۷-۱۹۹۶ است که ۱۱۹ بازی با تساوی به پایان رسید تا به این ترتیب ۳۱.۳ درصد از بازی ها با تقسیم امتیازات همراه بوده باشد.

تاتنهام با کسب تنها یک تساوی در ۳۳ بازی برگزار شده، رکورد دار کسب کمترین تساوی در این فصل است. این تساوی نیز در شرایطی در ماه مارچ رقم خورد که آرسنال در لحظات پایانی یک پنالتی را توسط پیر امریک اوبامیانگ به هدر داد تا بازی با تساوی ۱-۱ به پایان برسد. اگر هوگو لوریس موفق به مهار آن پنالتی نشده بود، این خط تیره همچنان در مقابل نام تاتنهام دیده می‌شد.

بعد از تاتنهام، منچسترسیتی قرار می‌گیرد که تنها دو بار امتیازات را با حریفان تقسیم کرده است. بعد از تساوی بدون گل مقابل لیورپول در آنفیلد در روز هفتم اکتبر، منچسترسیتی در هیچ یک از ۲۵ دیدار بعدی خود مقابل حریفان مساوی نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واسه همینه که بهترین لیپ دنیارو دارن نه مثل لیگ ما که همش یا مساوی میشه یا یک هیچ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برایتون بهترین بازیکن رو داره اقای جهانبخش

      • بدون نام

        برایتون بهترین بازیکن رو داره اقای جهانبخش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج