جاباما
۸۵۴۲۵۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

ایسکو: گزینه اصلی یووه برای پست بازی‌ساز

کالچیو مرکاتو مدعی شد باشگاه ایتالیایی یوونتوس به دنبال جذب ایسکو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید بوده و عزم خود را برای جذب این هافبک جنجالی رئال جزم کرده است.

ورزش سه: بعد از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا با شکست در مقابل آژاکس آمستردام، غول بزرگ فوتبال ایتالیا که برای کسب هشتمین عنوان قهرمانی پیاپی خود در سری آ تنها به یک امتیاز دیگر نیاز دارد از هم‌اکنون به فکر تقویت کادر بازیکنان خود در فصل آینده است و به ادعای کالچیو مرکاتو، ایسکو، ستاره ناراضی رئال مادرید یکی از هدفهای اصلی یووه در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

یوونتوسی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که به جز پیانیچ هیچ بازی‌ساز دیگری در اختیار ندارند. آندره‌آ پیرلو که در فاصله سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ بازی‌ساز اصلی یووه بود اخیرا گفته بود یوونتوسی‌ها باید فوراً ایسکو را به تورین بیاورند.

فابیو پراتیچی و دیگر مدیران ارشد یووه مدتی است ایسکو را به دقت زیر نظر گرفته و خود را برای جذب او آماده کرده‌اند ولی می‌دانند که باشگاه‌ ثروتمند منچسترسیتی هم خواهان انتقال او به انگلیس است.

ولی با توجه به تغییر و تحولات گسترده‌ای که انتظار می‌رود رئال مادرید در تابستان پیش رو از سر بگذراند و ورود احتمالی اریکسن از تاتنهام و هازارد از چلسی به این تیم، باعث می‌شود ایسکو در صورت ماندن در رئال به احتمال زیاد بخش اعظم فصل را نیمکت‌نشین باشد و همین احتمال خروج او از مادرید را تقویت می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پوریا

      منظورت از یوونتوس همون اینتر هستش دیگه !!!!

    • N

      یعنی اشتباه نوشتن!!!!!!!!! واقعا که نا روی این خبرا حساب میکنیم لطفا الکی چزی ننویسید حالا یووه کجا اینتر کجا!!!!!!!

    • Amirreza.F.16

      ایسکو یک رئالیه

    • بدون نام

      زیدان بهش اطمینان خاطر داده اون جايي نميره اگذم بره کمتر از 160ميليون قیمتش نیست در شرایط الان که همه تیم ها بالاترین قیمت برای بازیکنان خود ه هنوز کاری نکردن میگیرن .تعجبی نداره ايسکويي که همه ميشناسنش رو و دوسش دارن کمتر از اونا باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج