جاباما
۸۵۴۳۰۹
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

تصاویر قسمت دوم «بازی تاج و تخت» منتشر شد

تصاویر جدید اچ‌بی‌او برای قسمت دوم از فصل پایانی "بازی تاج و تخت" منتشر شد.

ایران آرت: به فاصله‌ی چند روز پیش از پخش دومین اپیزود از فصل پایانی "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones)، شبکه‌ی HBO ساعاتی قبل اولین تصاویر از این قسمت را منتشر کرد. در حال حاضر عنوان اپیزود دوم به کارگردانی "دیوید ناتر" و نویسندگی "برایان کوگمن" فاش نشده اما براساس تصاویر جدید از اپیزودی که ۲۱ آپریل روی ایر می‌رود اتفاقات پیش رو را می‌توانیم حدس بزنیم.

تصاویر قسمت دوم «بازی تاج و تخت» منتشر شد

این پیشامدها می‌تواند رویارویی "جیمی لنیستر" (نیکلای کاستر-والدو) با "دنریس تارگرین" (امیلیا کلارک) و خاندان استارک باشد، یا نحوه‌ی واکنش "جان اسنو" (کیت هرینگتون) به رازی که "سم‌ول تارلی" (جان بردلی) در مورد "مادر اژدهایان" برای او برملا کرد، و یا باده‌گساری "تیریون لنیستر" (پیتر دینکلج).

تصاویر قسمت دوم «بازی تاج و تخت» منتشر شد

در پایان اپیزود اول از فصل هشتم "جیمی لنیستر" به "وینترفل" رسید و "برن استارک"‌ را به شگفت آورد. در یکی از تصاویر جدید جیمی را در حالتی می‌بینیم که به بازجویی و محاکمه شباهت دارد. او در فصل اول "برن استارک" را از پنجره به پایین پرتاب کرده بود. در این تصاویر مشخص نیست که آیا برن این راز را فاش کرده و جیمی به خاطر ارتکاب این عمل بازخواست می‌شود یا به جرم قتل پدر دنریس یا "شاه دیوانه" (Mad King).

جیمی باید به دنریس ثابت کند که "شاه‌کشی" او برای نجات دنیا بوده. در فصل سوم دیدیم که جیمی داستانش را با مونولوگی نفس‌گیر برای "برین" (گوئندلین کریستی) بازگو می‌کند. اما مشکل اینجاست که تنها برین و بینندگان از این حقیقت آگاهی دارند. اکنون که او برای اولین بار پس از فصل اول به "وینترفل" بازگشته، همه او را مردی پست و بی‌آبرو می‌دانند.

تصاویر قسمت دوم «بازی تاج و تخت» منتشر شد

با این حال به لطف استعداد برن در سفر به گذشته‌ها، جیمی حامی احتمالی دیگری غیر از برین در کنار خود خواهد داشت، هرچند که برن بنا به دلایل روشن، بیش از هر کسی از جیمی بیزار است. دنریس باید تصمیم بگیرد که آیا با قاتل پدرش همکاری کند و بپذیرد که عمل او درست بوده یا نه، اما متقاعد ساختن دنریس ساده نیست. از طرف دیگر "جان اسنو" اکنون می‌داند که "شاه دیوانه" خون‌خوار در واقع پدربزرگ او بوده است. علاوه بر این "آریا" با بازی "میزی ویلیامز"‌ باید به "جان اسنو" یادآور شود که دیگر آن دخترک پاک و معصوم گذشته نیست. جان هنگام ملاقات با آریا نشان داد که از توانایی‌های خواهرش آگاهی ندارد.

تصاویر قسمت دوم «بازی تاج و تخت» منتشر شد

حضور جیمی به این معناست که سانسا (سوفی ترنر) باید بار دیگر به یک لنیستر اعتماد کند، درحالی که در طول چهار فصل اول طعمه‌ای برای این خاندان بوده اگرچه او معاشرت چندانی با جیمی نداشته باشد. اما به یاد داشته باشیم که برین محافظ قسم خورده‌ی سانسا است. بنابراین در صورتی که برین در مورد دوران خود با جیمی برای سانسا بگوید، ممکن است حامی دیگری برای جیمی ترتیب دهد.

تصاویر قسمت دوم «بازی تاج و تخت» منتشر شد

معنای حقیقی این تصاویر را دوشنبه آینده با انتشار اپیزود جدید خواهیم دانست.

تصاویر قسمت دوم «بازی تاج و تخت» منتشر شد

تصاویر قسمت دوم «بازی تاج و تخت» منتشر شد

تصاویر قسمت دوم «بازی تاج و تخت» منتشر شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی هیجان انگیز نوشته بودین... آفرین

    • بدون نام

      چقدر این سریال قشنگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج