جاباما
۸۵۴۳۲۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

تماس تلفنی ظریف با «شاه محمود قریشی»

وزرای خارجه ایران و پاکستان در گفت‌وگویی تلفنی روند همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف به ویژه در مبارزه با تروریسم را بررسی کردند.

خبرگزاری فارس: در آستانه سفر «عمران خان» نخست وزیر پاکستان به تهران، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در گفت‌وگویی تلفنی مهمترین موضوعات فیمابین در روابط دوجانبه را بررسی کردند.

محمدجواد ظریف و شاه محمود قریشی وزرای خارجه ایران و پاکستان در گفت‌وگویی تلفنی، مهمترین موضوعات فیمابین در روابط دوجانبه از جمله سفر نخست‌وزیر این کشور به تهران را مورد بررسی قرار دادند.

طرفین در این گفت‌وگوی تلفنی همچنین همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف به ویژه مقابله با تروریسم را بررسی کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگو بار دیگر ضمن محکومیت حمله تروریستی اخیر به نیروهای نظامی و امنیتی پاکستان، این اقدام غیرانسانی را به دولت و ملت پاکستان تسلیت گفت.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران دیشب در توئیتی عملیات تروریستی در جاده اوماره به گوادر که منجر به جان باختن ١٤ تن از نیروهای نظامی و امنیتی پاکستان شد را به شدت محکوم کرد.

ظریف در این زمینه نوشت: «حمله تروریستی اخیر در پاکستان، همزمان با اولین سفر عمران خان به ایران که سفری تاریخی است را به شدت محکوم می‌کنیم. تروریست‌ها، افراطیون و پشتیبانان آنها از روابط نزدیک کشورهای مسلمان وحشت‌ زده‌اند. ایران در کنار مردم و دولت پاکستان ایستاده است.»

از سوی دیگر سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در موضع گیری عملیات تروریستی اخیر در جاده اوماره به گوادر که منجر به جان باختن ١٤ تن از نیروهای نظامی و امنیتی پاکستان شد را به شدت محکوم و با دولت، مردم و ارتش این کشور ابراز همدردی کرد.

موسوی تاکید کرد: تروریسم پدیده شومی است که جز با همکاری همه جانبه کشورهایی که قربانی آن هستند از بین نخواهد رفت.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با دولت برادر و همسایه پاکستان در تمام عرصه‌های اطلاعاتی، امنیتی و عملیاتی برای مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است عمران خان نخست‌وزیر پاکستان در نخستین سفرش به جمهوری اسلامی ایران فردا (یکشنبه) به ایران سفر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تماس تلفنی شاه محمود قریشی. با شاه ممدجواد طریف !!!!!!!

    • حمید معصومی نژاد

      شاه محمود قریشی پدر سحر قریشی هست عایا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج