۸۵۴۴۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سانچو، ظهور قهرمان بعدی انگلیسی‌ها

جیدون سانچو با درخشش فوق العاده خود در این فصل نوید ظهور یک فوق ستاره را به انگلیسی ها داده است.

سایت نود: تا یک دهه قبل هنگامی که صحبت از درخشش یک بازیکن جوان آرژانتینی در رسانه‌ها مطرح میشد، رسانه‌های آرژانتینی و گاها اسپانیایی زبان خبر از ظهور یک فوق ستاره و مارادونای دوم می‌دادند؛ بازیکنانی مثل ریکلمه ، آیمار، خاویر ساویولا و خیلی‌های دیگر که هیچ کدام تحمل سایه سنگین مارادونا افسانه ای را بر سر خود نداشتند و موفق به درخشش در پیراهن آلبی سلسته نشدند تا اینکه سال ۲۰۰۴ ، ظهور لیونل مسی مهر پایانی بود برتیترهای زرد و مقایسه های ناصحیح رسانه‌های آرژانتینی.

از آن سال به بعد اما انگار این عادت نه چندان خوب به رسانه های انگلیسی سرایت پیدا کرد و آن‌ها با درخشش هر بازیکن کم سن و سالی از او به عنوان بکام و گاسکویین و مایکل اوون دوم یاد می‌کردند؛ بازیکنانی مثل ولکات ، ویلشر، میلنر، بارکلی، استوریج و حتی جرمی پنانت که بعضا حتی استعداد کافی برای تبدیل شدن به یک ستاره معمولی را هم نداشتند.

حالا این روزها که رسانه‌های انگلیسی سرگرم پیش بینی ۴ تیم بالایی جدول لیگ و رویاپردازی درباره یک فینال تمام انگلیسی در لیگ قهرمانان هستند، یک استعداد انگلیسی در حال درخشش و جابه جایی رکورد ها با لباس زرد زنبورهای وست فالن است.

سانچو، ظهور قهرمان بعدی انگلیسی‌ها

جیدون سانچو جوان در تعداد پاس گل از بزرگانی مثل هازار و مسی و دیماریا در 5 لیگ معتبر اروپایی پیشی گرفته و امید اول این روزهای لوسین فاوره سرمربی دورتموند برای باقی ماندن در کورس قهرمانی با بایرنمونیخ است؛ 2 گل او مقابل ماینتس علاوه بر 3 امتیاز حیاتی هفته‌های پایانی، تعداد گل‌های زده جوان اول فوتبال آلمان را دو رقمی کرد تا در کنار ماریو گوتزه تنها بازیکنان زیر 20 سال با آمار گلزنی بیش از 10 گل در یک فصل باشد.

تاثیر مستقیم بر روی 25 گل ، تکنیک منحصر به فرد و مهارت بالا در بازی سازی چیزی نیست که از چشم غول های متمول فوتبالی دور بماند و احتمالا تلاش های دورتموندی ها حتی با زدن برچسب « غیر قابل فروش» بر روی این ستاره جوان ناموفق خواهد بود چون شیاطین سرخ همین حالا با چک 120 میلیون یورویی آماده بازگرداندن این ستاره انگلیسی به شهر منچستر البته ابن بار در لباس تیم قرمز پوش شهر هستند.اتفاقی که به هیچ عنوان خوشایند منچسترسیتی که با بی مهری بازیکن آینده دار خود را به دورتموند واگذار کردند، نخواهد بود.

حضور در فوتبال دشمن دیرینه یعنی ژرمن ها و شاید هم تجربه تلخ فشار رسانه ای بر روی بازیکنان جوانی که حالا فقط نیمکتنشین تیمهای باشگاهی خود هستند، باعث شده رسانه‌های انگلیسی این بار سکوت را به هر تعریف و تمجید اغراق شده‌ای ترجیح دهند.

سکوتی که در ماورای آن، آرزوی هر انگلیسی برای داشتن نسل طلایی از استعداد های جوانی مثل جیدون سانچو برای پایان دادن به حسرت 56 ساله بالا بردن جام طلایی توسط سه شیرها قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج