۸۵۴۴۲۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش اسطوره الهلال به شکست بزرگ این تیم

سامی الجابر در نامه ای نسبتا طولانی خطاب به رئیس باشگاه الهلال، نظرات خود درباره شکست این تیم را بیان کرد.

ورزش سه: سامی الجابر اسطوره باشگاه الهلال با انتشار نامه ای در توییتر خود به اظهارات محمد بن فیصل رئیس باشگاه الهلال واکنش نشان داد. در این نامه آمده: تلاش می کنم تا از صحبت در شرایط عصبانیت و ناراحتی جلوگیری کنم، مخصوصا وقتی که موضوع مربوط به الهلال باشد. چون ما به این تیم عشق می ورزیم و برای بالا بردن پرچم آن و استمرار بر قهرمانی اش تلاش می کنیم.

او همچنین ادامه داد: من هر وقت در حالت عصبانیت نامه ای را نوشتم، پشیمان شدم. می خواستم قبل از فینال صحبت کنم و بگویم فوتبال برد و باخت و سنت فوتبال این است و نمی شود همیشه پیروز بود و روی سکو قبل از بازی هم با محمد بن فیصل صحبت کردم و گفتم که فینال ایستگاه مهمی است. الهلال قهرمان جام باشگاه های عرب نشد و نتوانست رکورد این عنوان را کسب کند، با همه این وجود تلخی این شکست را هواداران احساس کردند، الهلال تیم ضعیفی برای کسب قهرمانی بود، حقیقت این است که ما همیشه می خواهیم یک تیم خاص باشیم و همیشه یکتا بمانیم.

واکنش اسطوره الهلال به شکست بزرگ این تیم

سامی الجابر در ادامه خطاب به رئیس باشگاه الهلال گفت: هیچ چیز تلخی این شکست را بیشتر نکرد مگر صحبت های رئیس باشگاه محمد بن فیصل. او می خواست من هوادار نباشم و به اردوی تیم بروم اما به او می گویم که من می خواهم در سکوها و کنار هواداران باشم. مطمئن باش که اگر حضور من را زیر سوال بردی، خواهی دید که در روزهای بعد من برای حضور در باشگاه از تو سبقت می گیرم و هیچ چیزی مانع این نمی شود که برای کمک به باشگاه کاری نکنم. من مطمئن هستم هرکسی در داخل باشگاه کار می کند، تیم را حمایت می کند.

اسطوره باشگاه الهلال بار دیگر به محمد بن فیصل پرداخت و نوشت: حضرت امیر، می دانم فشاری که الان تحمل می کنی چقدر است، می دانم که دنبال چیزی نیستی جز حفظ حقوق الهلال. در دوران مدیریت تو کار کردم، می دانم که بین حماسه و عشق به الهلال را می توانی جدا کنی، مهم ترین چیز این است که درک کنی که باید از تداوم وضعیت خوب تیم مواظبت کنی. مواظبت از هیبت تیم از یک شکست مهم تر است.

سامی الجابر در آخر توییت خود نوشت: دو پیام برای تو و هواداران دارم، باور نکن که هواداران آرزوی شکست تو را می کنند، می دانم و تو هم می دانی که علاقه ام نسبت به تو خیلی متفاوت است. مطمئن باش اتفاقات موجود من را هم ناراحت می کند. ما با هم دیدار می کنیم و مطمئن می شوی که واکنش هایت از علاقه من به تو کم نمی کند. خطاب به هواداران می گویم محمد بن فیصل شکست نخورده و سامی هم چیزی به دست نیاورده؛ پیروز و بازنده الهلال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • برند شیشتقلال

      چیزدی داداچ اول زدی تو برجک طرف بعد احساسی شدی بعد آخرش باهم برادر شدین کلا موجودات عجیبی هستین شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج