۸۵۴۴۲۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تساوی برایتون مقابل غول کش در غیاب جهانبخش

برایتون تساوی ارزشمندی را در خانه وولوز به دست آورد.

وبسایت نود: در ادامه رقابت های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس عصر امروز و از ساعت ۱۸:۳۰ (به وقت تهران) ۴ بازی انجام شد که در مهم ترین آن ها برایتون وولوز را متوقف کرد.

در ورزشگاه مولینیو، برایتون مهمان وولورهمپتون بود که این مسابقه با تساوی ۰-۰ به پایان رسید. علیرضا جهانبخش برای دومین هفته متوالی بازی را از روی دنبال می‌کرد و با توجه به استراتژی تدافعی کریس هیوتون، به بازی نیامد. برایتون با این تساوی ۳۴ امتیازی شد و در همان رده هفدهم جدول باقی ماند. مرغ های دریایی اکنون ۳ امتیاز با کاردیف سیتی (تیم هجدهم و اولین تیم حاضر در منطقه خطر) فاصله دارند. وولوز نیز با این تساوی ۴۸ امتیازی شد و با توجه به پیروزی واتفورد، به رده نهم سقوط کرد.

در ورزشگاه لندن (المپیک) وستهم در مقابل لسترسیتی به تساوی ۲-۲ رسید. مایکل آنتونیو (۳۷) و لوکاس پرز (۸۲) گل های وستهم را به ثمر رساندند و جیمی واردی (۶۷) و هاروی بارنز (۹۲) زننده دو گل شاگردان راجرز بودند. لستر با این یک امتیاز ۴۸ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به وولوز در رده هشتم قرار گرفت. وستهم نیز با ۴۳ امتیاز یازدهم است.

در ورزشگاه جان اسمیت، واتفورد با نتیجه ۲-۱ تیم سقوط کرده هادرزفیلد را شکست داد. جرارد دلوفئو در دقایق ۵ و ۲۰ هر دو گل واتفورد را به ثمر رساند تا این تیم ۴۹ امتیازی شده و به رده هفتم جدول صعود کند. هادرزفیلد نیز ۱۴ امتیازی باقی ماند.

در ورزشگاه وایتالیتی بورنموث با نتیجه ۱-۰ مغلوب فولام شد. آلکساندر میتروویچ در دقیقه ۵۳ تک گل تیم اسکات پارکر را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا فولام سقوط کرده به دومین پیروزی متوالی خود برسد. بورنموث با این باخت ۴۱ امتیازی ماند و به رده دوازدهم رفت. فولام نیز با ۲۳ امتیاز در همان رده نوزدهم باقی ماند.

در آخرین مسابقه امشب از ساعت ۲۱ نیوکاسل در سنت جیمز پارک میزبان ساوتهمپتون خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عالی

      عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج