۸۵۴۴۲۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

عصای دست سپیدرود، ساخته شده در اردبیل!

مهاجم اردبیلی سپیدرود در دو بازی اخیر سه گل برای تیمش به ثمر رسانده تا این گونه تاثیر گذاری زیادی همراه با پیراهن سرخ داشته باشد.

ورزش سه: مهرداد بایرامی، مهاجم اردبیلی در ابتدای لیگ هجدهم با جدایی از اکسین البرز راهی سپیدرود شد تا کار خود را زیر نظر خداداد عزیزی انجام دهد. در مدت کم حضور این مربی، مهاجم اردبیلی سپیدرود تنها یک پنالتی برای این تیم در برابر ماشین‌سازی به دست آورد تا تاثیر گذار باشد.

پس از آمدن علی کریمی، بایرامی افت زیادی پیدا کرد. به گونه ای که بیشتر بر روی نیمکت ذخیره ها قرار گرفت و فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا نکرد. در این میان چند مسابقه را به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد که عملکرد چندان مثبتی از خود به جا نگذاشت.

اما با آمدن نادر دست نشان همه چیز فرق کرد. او علاوه بر اینکه از پست وینگر به نوک خط حمله منتقل شد، عملکرد مثبتی نیز از خود نشان داد تا مورد توجه هواداران قرار بگیرد. بایرامی در بازی حساس مقابل تراکتور در همان دقیقه اول از اشتباه محسن فروزان نهایت استفاده را برد و گل اول را وارد دروازه حریف پرآوازه کرد. در ادامه نیز باز هم با حضور به موقع در محوطه جریمه توانست گل دومش را وارد دروازه تیم سابقش کند و اینگونه ستاره سردار جنگل لقب بگیرد.

عصای دست سپیدرود، ساخته شده در اردبیل! بایرامی در ادامه روند مثبت خود روز گذشته هم هنگامی که سپیدرود با یک گل از حریف بوشهری خود عقب افتاده بود با ضربه سر دیدنی گل تساوی را وارد دروازه احمد گوهری کرد تا در دو مسابقه پیاپی سه گل به نام خود ثبت کرده باشد و تاثیر گذار ترین بازیکن سپیدرود در چند هفته اخیر باشد‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یاشاسین اردبیل من نمیدونم اردبیل این همه بازیکن خوب داره چرا یه تیم‌فوتبال تو لیگ.نداره در گذشته مجتبی جباری هاشم بیگ‌زاده یدالله اکبری علی لطیفی محمد نوازی و الان یوسف سیدی مهرداد بیرامی سجاد شهباززداه اکبر ایمانی یعقوب کریمی شاهین صاقپی کریمی انصاری فرد و .... امیدوارم علی دایی یه تیم تو لیگ‌یک به اسم استان عهده دار باشه نه امتیاز استان های دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج