جاباما
۸۵۴۴۴۳
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

مدیرکل سینمای حرفه‌ای تغییر می‌کند

محمدرضا فرجی از مدیرکلی سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی کنار رفته و بهمن حبشی جای او را می گیرد؛ تغییری که به نظر می رسد در پی تخلف در اکران «رحمان ۱۴۰۰» رخ داده است.

خبرگزاری صبا: محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی جای خود را به بهمن حبشی می دهد و خبرها حاکی از آن است که این تغییر پیرو اتفاقات اخیر در تخلف فیلم «رحمان ۱۴۰۰» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی علی سرتیپی رخ داده است.

این تغییر در حالی اتفاق می افتد که محمدرضا فرجی از مدیران سازمان سینمایی مدیری بود که به طور رسمی نسبت به این تخلف واکنش نشان داد. حال باید دید تنها مدیری که در این میان تغییر می کند فردی است که نسبت به این موضوع واکنش داشته و یا دیگر ارکان سازمان سینمایی نیز تذکری دریافت کرده اند؟

مدیرکل سینمای حرفه‌ای تغییر می‌کند

فرجی در گفتگویی رسمی تاکید کرده بود: انتظار ما بر حرفه‌ای بودن تهیه کنندگان، پخش کنندگان و حتی کارگردان فیلم‌ها در اجرای ضوابط و مقررات و آیین نامه‌های اجرایی مصوب است و سینما نباید به دلیل یک سهل انگاری دچار آسیب شود.

وی در پاسخ به این پرسش که این اشتباه متوجه چه فردی است؟ توضیح داده بود: فعلا از نظر حقوقی، پخش کننده و تهیه کننده باید پاسخگوی این اتفاق باشند و ما هم در حال بررسی این موضوع هستیم.

درنهایت پرونده «رحمان ۱۴۰۰» اینگونه بسته شد که فیلم پس از هفته های متمادی اکران از پرده پایین آمد و دست اندرکاران آن اعم از تهیه کننده و پخش کننده جریمه نشدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما پیدا کنیدسینما رو حرفه ای را !!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج