جاباما
۸۵۴۵۴۸
۵۳ نظر
۵۰۰۴
۵۳ نظر
۵۰۰۴
پ

باشگاه تراکتور: شرمنده مسعود شجاعی هستیم

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه این باشگاه مطالباتی از فدراسیون فوتبال داشته است، گفت: به خاطر اتفاقات بعد از بازی با پیکان شرمنده مسعود شجاعی هستم.

خبرگزاری مهر: رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه این باشگاه مطالباتی از فدراسیون فوتبال داشته است، گفت: به خاطر اتفاقات بعد از بازی با پیکان شرمنده مسعود شجاعی هستم.

عباس الیاسی درباره اتفاقات رخ داده در تبریز بعد از باخت تراکتورسازی به پیکان در لیگ برتر فوتبال گفت: از مردم و یگان ویژه عذرخواهی می‌کنم. به عنوان رئیس هیأت مدیره دست تک تک آنها را می بوسم.

وی افزود: هدفمان این است که از فوتبال لذت ببریم. این همه سرمایه گذاری در دنیا می‌شود تا مردم به ورزشگاه بیایند و در کمال آرامش از تماشای آن لذت ببرند. بخصوص کشور ما که فشارهای اقتصادی و سیاسی دارد و مردم باید با فراغ بال به ورزشگاهی بیایند و برگردند. وقتی بخواهیم چنین شرایطی ایجاد کنیم تا تماشاگر بیاید و از فوتبال لذت ببرد، نیازمند فضاهایی هستیم که یکی از این فضاها توسط رسانه‌ها ایجاد می‌شود. این فضاها را فدراسیون فوتبال به عنوان متولی باید مدیریت کند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: نمی‌خواهم دنبال بهانه باشم ولی بعد از اتفاقات بازی با سپیدرود، مطالبات ذهنی و روحی و کلامی داشتیم. از رئیس فدراسیون خواستیم جلسه‌ای داشته باشیم تا گپ بزنیم و آرام شویم! نتوانستیم پاسخ هوادارانمان را بدهیم و آنها با این ذهنیت وارد ورزشگاه شدند.

الیاسی با اشاره به ماجرای سیلی خوردن مسعود شجاعی از یکی از تماشاگران تراکتورسازی ادامه داد: هوادار هر تیمی با آن تیم زندگی می‌کند. من شرمنده هواداران شدم. آقای زنوزی هم ماجرای یکی از تماشاگران ما را گفته است که برای اینکه در زمستان به هواداران بگوید به ورزشگاه بیایند، در آن هوای سرد برهنه شد. مطمئناً چنین عاشقی نمی‌آید آبروی شهر و تیمش را ببرد؛ آنهم به کاپیتان تیمش؛ آن هم مسعود شجاعی که اسطوره اخلاق است. اشکان دژاگه و احسان حاج صفی هم همینطور. بچه‌های ما واقعاً نمونه هستند.

وی اظهار کرد: برای اینکه تیم را به آرامش برسانیم و هیجان به لیگ بیاید تمام ارکان را فراهم کردیم ولی یک جاهایی دیده نشدیم و جواب سئوالاتمان را نگرفتیم. قصدم این نیست فضا را سمت فدراسیون ببرم. پارسال همین زمان و وقتی بنده کار مدیریت را بر عهده گرفتیم، برای سقوط نکردن می‌جنگیدیم و ۳۰۰ نفر هم در ورزشگاه نبودند. برای این آرامش همه باید وظایف را به درستی انجام بدهیم.

رئیس هیأت مدیره تراکتورسازی درباره اینکه باشگاه برای جلوگیری از این اتفاقات چه کاری کرده است؟ گفت: کاپیتان‌های تیم با بازیکنان صحبت کردند. ما هم صحبت کردیم. متأسفانه این اتفاق بد افتاد. صحبتم این است که باید به وظیفه خود به درستی انجام بدهیم. قبول دارید تراکتورسازی پرطرفدارترین تیم هست یا نه؟ تمام تیم‌هایی که جلوی تراکتورسازی قرار می‌گیرند با انگیزه هستند. حداقل ما را ببینند!

الیاسی یادآور شد: تکلیف آقا مسعود (شجاعی) روشن است. او اسطوره اخلاق است. آرامشی که در تیم حاکم است را مدیون شجاعی هستیم. من شرمنده این بازیکن هستم. اشکان و هم احسان دیگر بازیکنان هم همینطور. تیم ما تبدیل به تیمی شده که همه دوست دارند بیایند و آنرا ببینند.

وی همچنین در خصوص حواشی دیدار با پرسپولیس گفت: این سرزمین به مهمان نوازی معروف است. این جوسازی و جریان قومی به ما نمی‌خورد. برای بازی با پرسپولیس مشکلی نداریم.

رئیس هیأت مدیره تراکتورسازی درباره صحبت‌های خارج از عرف محمدرضا زنوزی مالک باشگاه و متهم کردن سایپا و پیکان به تبانی تاکید کرد: سایپا و پیکان قابل احترام هستند. این دو تیم صنعتی هستند. پرسپولیس و استقلال هم دولتی هستند. بنابراین بار روحی و روانی اتفاقات روی بدنه است ولی اینجا تمام فشارها روی یک نفر است و باید جواب همه را بدهد. دوستان خودشان را جای زنوزی بگذارند!

الیاسی در پایان گفت: خودم چند روز در فدراسیون بالا و پایین می‌روم. تنها کسی که با ما صحبت می‌کند آقای تورک رئیس کمیته اخلاق است. دنبال محکوم کردن کسی نیستیم. فقط می‌گوئیم فوتبال ما و آذربایجان دیده شود و به آنها احترام بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرت نگو ...احمق ..محرومت سه جلسه ای حق تونه نوش جونتون این همه مصدوم این همه صندلی شکسته این همه اشوب درگیری با بازیکن ....قابل توجیح نیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جالبه الانم فقط شرمنده شجاعی هستن نه فروزان

      • بدون نام

        احمق خودتی نادان به تو چه سر پیازی یا ته پیازی

    • غزل

      قطعا این ادم بیشعور هوادار نبوده

    • عباس قلی

      خاک برسرتون که فقط دنبال بهانه هستین
      چقدر نامرد و پست هستین که بوسیله افرادی مثل شما ها به اسطوره فوتبال ایران بی احترامی کردن. واقعا جهان سوم همینجاس با مسئولینی بی لیاقت و کفایت که بدرد لای جرز هم نمی خورن..

    • بدون نام

      برادر شما هم اشتباه میکنید اجازه میدید مالک تیم تو همه چیز نظر بده باید سخنگو داشته باشید حواشی رو خود زنوزی وارد تیم کرد واما اکثر ارکان فدراسیون و وزارت در خدمت تیم لنگ حقیر هستن به هر قیمتی شده میخوان امسال هم اونا جام رو ببرن اما این جامها برای اونا بزرگی نمیاره بزرگی باید ریشه دار باشه

      پاسخ ها

      • مرتضی قرمز

        شماچرانمیخند .پرسپولیس چکارتون کرده که اینقدرمیسوزین

      • بدون نام

        پرسپلیس خودش تا فینال آسیا رفت اونم با کمبود بازیکن کیسه کش حقیر وقتیم برد بابت یه برد ۵۰۰ میلیون پاداش نداد تو نیم فصلم اندازه شما خرید نکرد پس خفه شو

      • بدون نام

        با ریشه تر از پرسپولیس نداریم سوراختوری بی ریشه مراقب حرف زدنتم باش گمال

    • اا

      برگردید همون لیگ یک،جاتون اینجا نیست

      پاسخ ها

      • اسی

        ما میریم شما تا شما همیشه جام وبگیرید...تراختور زندگی ..عشقه..این حاشیه ها رو هم افراد خود فروخته واسه شما میکنن...ولی ماهستیم وادامه خواهیم داد...

    • مصطفی

      خب دقیقا منظورتون از اینکه فدراسیون شما رو ببینه یا دولت تراکتورسازی رو ببینه یا مسئولین فدراسیون بشینن با شما گپ بزنن و آرومتون کنن یعنی چی ؟؟؟ کجای دنیا این مده ؟؟؟ یعنی داوری به نفعتون بگیرن یا بخاطر تخلفات باشگاه و تماشاگرا محروم نشید ؟ بنظرتون اینجوری دیده میشید ؟

    • بدون نام

      مفصر تمام این اتفاقات مدیریت تیم و رسانه های تبریز هست که با جو سازی و تهیج جوانان پاکدل سعی در ایجاد فضای ترس برای تیمهای رقیب میکنند
      امتیاز گیری به چه قیمتی با وجدان؟ آیا حاضرید فرزندان خودتون در چنین فضایی که در ورزشگاه شاهد بودیم به تماشای فوتبال بنشینند؟

    • بدون نام

      مفصر تمام این اتفاقات مدیریت تیم و رسانه های تبریز هست که با جو سازی و تهیج جوانان پاکدل سعی در ایجاد فضای ترس برای تیمهای رقیب میکنند
      امتیاز گیری به چه قیمتی با وجدان؟ آیا حاضرید فرزندان خودتون در چنین فضایی که در ورزشگاه شاهد بودیم به تماشای فوتبال بنشینند

      پاسخ ها

      • کامی

        قربون آدم چیز فهم

    • بدون نام

      داریم فوتبال و هوادار فوتبال در تبریز رو میبینم قربان! دیگه بهتر از این نمیشه دید!! کاملاً همه چی دستمون اومد.

    • بدون نام

      غلط کردید

    • بدون نام

      حساب مردم تبریز ازین تیم جداست بله من مهمان نوازی کم ندیدم ازین مردم
      دوسال اونجا زندگی کردم و همه جور خوبی دیدم اونجا اما خدایی قبول کنید هوادارای تراکتور جوو به سمت قومیت گرایی و نژاد پرستی میبرن و برای همین همیشه جو ورزشگاه ملتهبه اتفاقاتی فراتر از ی بازی فوتبال میوفته
      این اتفاقا یجایی باید تموم شه

    • بهزاد

      اونیکه به مسعود سیلی زده طرفدار پرسپولیس بوده.کانال تراکتور تمام مستنداتش رو گذاشت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تهمت و عقده کلا بخشی از وجودتون شده اوناییکه صندلی شکستن چی اوناییکه حتی بعد بازی سنگ پرای کردن چی اونام همه پرسپلیسی بودن ؟ تو بازی با سپید رود چرا آخر بازی دعوا گرفتید بعد باختتون ؟

    • بینام

      ظرفیت هم باید داشت و توقع قهرمانی نیز برای هرتیمی نمیشه بیان کرد که تراکتور هرچقدر هم خرج کند واز بیت المال هزینه کند لباس قهرمانی تنش نیست و اینو چندسال پیش هم تاکید شده بود، اینکه پتانسیل قهرمانی تو تن چه تیمی باشد مشخصه ولی زنوزی باید بدونه هرچیزی رو نمیشه با پول خرید حتی عشق را

    • بدون نام

      آقای الیاسی شما با پیش کشیدن بحث آذری و ترک بودن باعث شدید که فوتبال را به حاشیه ببرید از این بدتر الان با صحبت های مدیریت تراکتور و توهین شما دوستان اکثر تیم ها از پرسپولیس و استقلال و سپاهان سایپا پیکان گرفته تا تیم های شمالی نساجی و سپیدرود و یا پدیده و سایر تیمها از شما دل چرکین و ناراحت هستند. کمی هم حس پهلوانی داشته باشید. چند سال پیش که تراکتورسازی نایب قهرمان لیگ برتر شد اکثر مردم ناراحت شدند و آرزو می کردند که کاش شما قهرمان می شدید. ولی امروز اگر به لیگ دسته اول سقوط کنید هیچ کس ناراحت نمی شود. پیشنهاد می کنم روی این موضوع کمی فکر کنید. و مقصرین این مورد را که شناخته شده هستند را از تیم قبلا دوست داشتنی تراکتور سازی دور کنید.

    • زرشک بازار

      زرشک با این اسطوره های اخلاقی

    • امید

      چنان میگه فوتبال ما و آذربایجان دیده شود انگار که آذربایجان جدای کشورایران است،برادر هموطن راه قوم گرایی و تنفر پراکنی و ایجاد توهم بین جوانان آذری را بارها در استادیوم های که تراکتور بازی داشته دیده ایم. چرا همه خلاف کرده اند ولی شما عملکردتان عیب و نقص ندارد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا اینا از وقتی برگشتن به لیگ ب تر همین راه و دارن میرن

    • Ali perspolisi

      بابا تیمتون نتیجه نمیگیره ؛به دیده نشوده شدنتون ربطی داره.
      به همون لیگ دسته یک برگردید شاید اونجا اول شید

    • ایرانی

      حالاکه گندزدیدوزنوزی ازصدرتاذیل همه چیزوزیرسوال برده.حالاکه بدلیل شانتاژهای همین زنوزی وتحریک یک مشت جوان نادان واحساساتی مثلاطرفدارتیمتون بدترین ومنفورترین اعمال صورت گرفته وحالاکه میدونیدبازنوزی وتیمش برخوردقاطعانه قانونی صورت میگیره به التماس افتادی؟

    • faryad

      اره فوتبال شما دیده شود!!!
      خوب خودتونو نشون دادید. روش خوبی برای دیده شدن در پیش گرفتید. اصلا حرفاتون هیچ توجیحی برای رفتار زشت اون روز ورزشگاه نیست. مدیر تراکتور و حرفها و تهمت هایی که میزنه عامل ایجاد تنش در سکوهاست.

    • ایرج محمدی

      هر انچه را که بکارید
      درو خواهید کرد...

    • شش ♥

      برای حل یک مشکل، قدم اول پذیرش وجود مشکل است. مثل ترک اعتیاد که فرد باید اول با صدای بلند تو جمع بگه یک معتاده، شما هم تا وقتی بگید مشکلی نداریم یعنی حاضر به قبول واقعیت نیستید. اتفاقاً تبریز زیاد مشکل داره و ریشه اون هم همین بحث قومیت هاست که شما انکارش می کنید. قصدم توهین به هموطنان عزیز، غیور و دوست داشتنی خطه دلاور پرور ستارخان و باقرخان نیست. باید بپذیرید تبریزی ها چند سالی است دلشون با ما نیست. با ایران نیست. وقتی با پرچم آذربایجان و شعار خلیج عربی وارد استادیوم میشن یعنی مشکلی هست. بهتره به دنبال چرایی مشکل باشید. ببینید چه شده و با این عزیزان چه کرده اند که دیگه به ایرانی بودن افتخار نمیکنن در حالی که خودشون افتخار ایران اند.
      من بچه جنوب فارس و طرفدار دو آتیشه پرسپولیس هستم اما قلبم عشقم احساسم غرورم همه چیزم فدای یک تار موی هموطنان عزیز آذری ام. ✋

    • بدون نام

      شما بی منطق ترین تیم لیگ هستید نه پرتماشاگر ترین تیم با این وحشیگری تیمی مانند پرسپولیس چه کاظمین هست بیاد و سالم برگردد واقعا اونجا فوتبال بازی نمیکنند اونجا نمایش بی فرهنگی است وبه تمام تیمهایی که نتیجه میگیرند تهمت میزنند بابا غیرت ندارید ببرید به مردم تهمت نزنید

    • بدون نام

      زنوزی کدوم سوراخی قایم شده؟

    • بدون نام

      با این گندی که پانتورکها زدند در تمام دنیا دیده شدید و اب را به نفع کشورهای عربی به جریان انداختید و همه چیز بر علیه تیمهای ایرانی در لیگ باشگاههای اسیا شد و تمام تلاش تیم پرسپولیس با انجام فینال لیگ اسیا که با ارامی و به زیبایی هر چه تمام تر و در جهت اعاده حیثیت در برابر تیم های عربی که حاضر به بازی در ایران نبودند به خاطر حفظ امنیت را به فنا دادید و با این کار تا سالیان سال باید در کشور ثالث بازی کنیم

      پاسخ ها

      • ت .ت

        لطفا دم از فرهنگ نزنید که چندین ساله که فرهنکتونو تو دربی ها دیده ایم محرومیت ها جریمه ها صندلی شکستنی ها و.........لطفا خففففففففف

    • محمود

      باید قبول کنید آقای زنوزی بدلیل آشنا نبودن به محیط فوتبالی در رابطه با بازی سفید رود اشتباه کرد و تیم خود را به حاشیه برد. آقای زنوزی تو که مشکل مالی نداری از مشاور استفاده کنید.شما نیاز به روانشناس دارید.

    • محبت

      اخه چقدر بهانه میارین .وقتی نمیتونید .مردم راقانع کنید .پای پرسپولیس .استقلال را وسط میکشید.همه میدونند .این تیمها .تو مسابقه چه رقابتی باهم دارند.ولی ماشین سازی وتراکتور چی .چرا با همه تیمها تو ورزشگاه خودش بازی میکنه ولیبا ترکتور رفت وبرگشت.تویادگار امام.سر خودتون کلاه بزارید.ننگ به این فوتبال باد.که امثال شما اون بدنام کردید

    • بدون نام

      لعنت به هرچی نژاد پرسته

    • کامران

      قبول دارید بعد منچستر اولیم یا نه؟؟؟ همش فرافکنی هم سفسطه، آلمان فینال جام جهانی رو داد به انگلیس آب از آب تکان نخورد یه پنالتی نیم بند داور نگرفت این همه جنجال با اون همه تهمت به بازیکن خودی نتیجه اش همین میشه آرامش روانی تیم میره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به فروزان هم‌ بعد اونهمه بازی خوبش بخاطر یه باخت چقدر تهمت زدن

    • بدون نام

      تیم پرطرفدارتراکتورراشما به این روزانداختید..تیمی که درسراسرایران هواداردارد..هوادارانی فهیم وآگاه که باتصمیمات احساسی شما دلشکسته شده اند.حال انتظارمی رودقهرمانی راهدف تیم داری قرارندهیدوبه فکربازی های خوب باشید..نه اینکه بادوشکست شیرازه آن را ازهم بپاشیدوزمین وزمان رامقصربدانید..تراکتورراازاین وضع خارج کنید.

    • عرفان جویا

      اوج فرهنگو تو اون بازی میشه دید

    • B r

      واقعآ بی تربیترین و بی ادب ترین و ننگین ترین تماشاگر رو شما تبریز ها دارید ننگ بر شما

    • بدون نام

      شما جو میدی, بعد چوبشو مردم و نیروی انتظامی و بازیکنا میخورن بسه حاجی

    • بدون نام

      چه اسمی هم رو باشگا ه شون گذاشتند تا سر زبونا بیفتد * تی تی ها * ترشی نخوردید

    • بدون نام

      یه روز فروزان مقصره یه روز شجاعی یه روز بختیار به خیانت متهم میشه و همیشه هم تو ورزشگاه شعارهای نژاد پرستانه و وطن فروشانه...ولی هیشکی مفصر نبست عجبا به این پر رویی

    • بدون نام

      حوادث پیش آمده در مسابقات تیم تراکتور با حریفانش ، نشان دهنده این است که ، این باشکاه و مدیرانش همچنین بعضی از هوادارنش تا رسیدن به یک فرهنگ فوتبال پیشرفته ، حالا حالا فاصله دارند . این مجموعه باید یاد بگیرد که به تیمهای دیگر و هوادارن ان تیمها احترام بگذارد و وشعارهای توهین آمیز ندهند و بدانند که در ورزش همیشه پیروزی وشکست وجود دارد وباید حنبه شکست خوردن را داشته باشند و آقای زنوزی پولدار هم این را بداند که در ورزش ، برای پیروزی ، فاکتورهای دیگری بغیر از پول نیز لازم است !

    • مازیار

      تراکتور بی فرهنگ ترین تیم دنیاست و باید منحل بشه. ابروی ایران رو این تیم با طرفدارهاش بردن.

    • بدون نام

      شما حرام خورهای بیت المال نشستید در تهران ریش و قیچی هم در اختیار شماست هر غلطی خواستید کردید پشت پرده تمام اتفاقات با شما و در تهران اتفاق میافتد .یادتون رفته هدایتی حقوق و ذخیره یک میلیون فرهنگی را چطوری خرج تیم بی ریشه ای مثل چرت پولیس کرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هدایتی الان زندانه رقم بدهیش هم به بدهی زنوزی نمیرسه

      • بدون نام

        شما بی هویت ترین تیم تو دنیا هستید. در ضمن آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است. همه ملت شماها را میشناسند که چه آدمهای بیخودیی هستید.

    • ارتش سرخ

      تراختور بعد منچستر اوله ،خخخخخخخ ..

    • محمد

      چتون شده ، مگه همه ما ایرانی نیستیم چرا به خاطر تعصب روی یک تیم باعث رنجش همدیگه میشیم همه تیمها و هوادارانشون عزیزند و محترم . زنده باد ایران

    • ف قربانیان

      این حرکات همیشه از جانب طرفداران تیم تراکتور دیده شده و اسمش رو میزارن غیرت و تعصب ولی در حقیقت بی فرهنگی است .هیچ وقت هم یه جام نمیتونن بیارن چون خودزنی میکنن و در ظاهر هوای تیمشان رو دارن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج