۸۵۴۵۶۳
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

پزشکیان: جنگ و جدل نمی‌تواند مشکلات را حل کند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که طرح‌هایی که با سرمایه کم اشتغال بیشتری را ایجاد کنند، باید مورد حمایت و توجه جدی قرار گیرد، گفت: باید به دنبال اجرای پروژه هایی برای برون رفت از وضعیت نابسامان اقتصادی باشیم.

ایسنا نوشت: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که طرح‌هایی که با سرمایه کم اشتغال بیشتری را ایجاد کنند، باید مورد حمایت و توجه جدی قرار گیرد، گفت: باید به دنبال اجرای پروژه هایی برای برون رفت از وضعیت نابسامان اقتصادی باشیم.

مسعود پزشکیان در نشست شورای هماهنگی ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: درصورت مدیریت صحیح تسهیلات پرداخت شده برای اشتغال، می توانیم در حوزه کسب و کار و اشتغال نقش آفرینی کنیم.

نماینده تبریز با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی از مزیت‌های منطقه‌ای و ظرفیت‌های ویژه آذربایجان شرقی در امر سرمایه گذاری و اشتغال، گفت: تجارب برخی کشورها در امر تسهیلات به بخش اشتغال نتایج موفقی را به دنبال داشته است.

وی با بیان این‌که طرح‌هایی که با سرمایه کم اشتغال بیشتری را ایجاد کنند، باید مورد حمایت و توجه جدی قرار گیرد، تصریح کرد: باید به دنبال اجرای پروژه هایی برای برون رفت از وضعیت نابسامان اقتصادی باشیم که لازمه این امر توجه به مراکز علمی و دانشگاهی، مزیت‌ها و ویژگی‌های منطقه‌ای و اجرای طرح‌های جدید است.

پزشکیان با اشاره به برخورد برخی ادارات و سازمان‌ها در ارتباط با مطالبات کارگاه‌ها، خاطرنشان کرد: برخی کارگاه‌ها به لحاظ سخت گیری بانک‌ها و سازمان‌ها به دنبال تعطیلی هستند و به آستانه ورشکستگی می رسند؛ از این رو این امر بار مالی بالایی را از حیث بیکاری نیروی‌های شاغل به تامین اجتماعی تحمیل می کند.

وی عنوان کرد: در این شرایط لازم است با رسیدگی و توجه به خواسته‌ها و مشکلات تولیدکنندگان و کمک برای ادامه فعالیت کارگاه‌ها، جرائم کارفرمایان و کارخانجات به حداقل برسد و تسهیلات لازم برای تامین مطالبات فراهم شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه جدی به منابع و زیرساخت‌ها اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف موانع و مشکلاتی وجود دارد که جنگ و جدل نمی تواند مشکلات را حل کند؛ از این رو لازمه موفقیت در جامعه وحدت و انسجام بخشی بوده و از سویی نیز مدیریت و نظارت و کنترل باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • انتقاد سازنده

      جناب نماینده محترم . خودتان خوب میدانید که اساسا توی مملکت ما کلمه مردم فقط موقع انتخابات مورد توجه است وبس . بعد از اون دوباره از ذهن شما پاک میشه و همگی میوفتن دنبال امکانات و رانت و خوش گذرانی تا انتخابات بعدی . این حرفهای شما هم زیباست ولی فقط در حد شعار تکراری که دیگه در نزد ملت قابل اعتنا نیست .

      پاسخ ها

      • شانجان.

        لطفا بدون .بدون جنگ و دعوا وبدون خونریزی مشکلات کشور را در اسرع وقت حل نمایید..!!!!!

    • نادر گلشنی شبستر

      آقای دکتر خودتان خوب واقفید که باجملات (درصورت جدی بودن ) کاری پیش نمی رود دراین چند سال نمایندگی چه کارهائی انجام داده اید؟چنددرصد بیکاری وچند درصد اعتیاد درحوزه جنابعالی کاهش داشته است؟ و...
      لطف کنید درحوزه پزشکی فعال باشید و...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج