۸۵۴۵۷۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

حمایت انیمیشنی لئوناردو دی‌کاپریو از «زمین»

بیش از ۳۰ هنرمند در اقدامی جمعی در ساخت یک ویدئوی کارتونی برای هشدار درباره گرمایش زمین و خطرات زیست محیطی با هم همراه شدند و آن را در آستانه روز جهانی زمین منتشر کردند.

خبرگزاری مهر: بیش از ۳۰ هنرمند در اقدامی جمعی در ساخت یک ویدئوی کارتونی برای هشدار درباره گرمایش زمین و خطرات زیست محیطی با هم همراه شدند و آن را در آستانه روز جهانی زمین منتشر کردند.

یک ویدئو با نام «زمین» یا «ارث» به تازگی منتشر شده که از حضور هنرمندان مختلف از جمله لئوناردو دی کاپریو بهره گرفته است.

این ویدئو که به مناسبت روز زمین ۲۰۱۹ ساخته شده به همت یلی دیکی که رپر و از دستیاران کریس براون است ساخته شده و موضوع ترانه آن «زمین» است که یک فیلم انیمیشن برای آن ساخته شده است.

حمایت انیمیشنی لئوناردو دی‌کاپریو از «زمین»

اسامی سرشناسی از عالم موسیقی، چون آریانا گرانده، جاستین بی‌بر، شون مندس، اسنوپ داگ، مایلی سایرس و کیتی پری این مجموعه را همراهی کرده‌اند و هر یک در قالب یک موجود از ضرورت وجود خود با زبان ترانه سخن گفته‌اند. کوین هارت کمدین و لئوناردو دی کاپریو نیز در این مجموعه حضور دارند.

دی کاپریو درباره این ویدئو گفت: این ترانه احتمالاً محبوب‌ترین ترانه‌ای است که تا به حال شنیده‌ام.

این ویدئو با تمرکز بر زیبایی حیات وحش با حس طنز ساخته شده و به مخاطبان خود هشدار می‌دهد که مواظب زمین و موجودات ساکن در آن باشند.

در این ویدئو جاستین بی‌بر در نقش یک بابون صداپیشگی کرده، گرانده در نقش یک گورخر، مندس در نقش کرگدن و کیتی پری در نقش پونی.

لیل دیکی گفته است حدود ۳ سال برای خلق این مجموعه وقت گذاشته است.

این خواننده همچنین «زمین» را یادآور ترانه مشهور «We Are the World» لیونل ریچی در سال ۱۹۸۵ که با حضور جمعی از هنرمندان و مایکل جکسون تهیه شد دانست.

فردا دوشنبه ۲۲ آوریل روز جهانی زمین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      آخرش جالبه که میگه فردا دوشنبه رپز حهانی زمینه !!! برا همه چیز به مناسبت و نمادسازی رو میاریم ، چرا که در بسیاری موارد دچار ناهشیاری و‌خمودگی ناشی از نگاه سطحی و پرحماقت انسان امروزی هستیم ، پس نملد و سمبل و نامگذاری اهمیت میابد و بر پیچیدگی موضوعات ساده و مهم میافزاید ، مشکل امروز ما سیستمها هستند اعم از اقتصادی و اجتماعی و باید از گزداب و بندهایی که بشر امروز زیست در آنها را پذیرفته و استمرار میدهد خلاصی یافت ، این شعار نیست بلکه تنها تحولی درونی در بینش آدمی قادر به ایجاد دگرگونی واقعی و نه تبلیغاتی و انتزاعی‌ست ، تحول باید از ما اتفاق بیفتد که در آن صورت بیرون و جهان و طبیعت زخمی و استثمار شده جانی دوباره خواهد یافت ، خطر مهلک نمادسازی و کارهای بیرونی بدون‌تغییر و تحولی در نگاه ما اینه که احساسی کاذب و فریبنده و زمانمند به بار میاره و باعث از کف رفتن هر چه بیشتر فرصتها میشه ، ساختار امزوز جهان که بر پایه رقابت و انباشت سرمایه بنا شده خود موجد و خالق تمامی گرفتاری‌هاست ، پس به تلاش این و آن دلخوش کردن و به انتظار ماندن کاری بسیار بیهوده و دلخوشکنکه ، برای آنهایی که متوجه عمق فجایع و چگونگی رخدادهای شرم اورند اما تنها پاسخ جدی و درست انقلابی پایه‌ای برای تغییره ، انقلابی بدور از هرگونه خشونت‌ورزی و مستمر که در آن وسیله و ابزار یکی باشند ، نه این گنداب تهوع‌آوری که انسان و طبیعت و گونه‌های زیستی و‌جانوری را وسیله ببیند و مدام با خلق پیچیدگی دروغین و تعمدی بر عجز و ناتوانی ما در یافت راه چاره به وعده‌هایی در فرداهای بعید بخورد انسانها بدهد ،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج