جاباما
۸۵۴۵۹۴
۱ نظر
۵۰۹۳
۱ نظر
۵۰۹۳
پ

نگاهی به برترین لیموزین‌های حال حاضر جهان

خودرو‌های لیموزین در صنعت خودروسازی در بخش محدودی به دلیل تشریفاتی و لوکس بودنشان تولید می‌شوند و به همین دلیل دیدن آن‌ها در خیابان و جاده‌های دنیا در چشم هستند. در این مطلب نگاهی به برترین خودرو‌های لیموزین در جهان در سال میلادی جاری انداخته‌ایم، پس برای آشنایی بیشتر همراه ما باشید.

وبسایت چرخان: خودرو‌های لیموزین در صنعت خودروسازی در بخش محدودی به دلیل تشریفاتی و لوکس بودنشان تولید می‌شوند و به همین دلیل دیدن آن‌ها در خیابان و جاده‌های دنیا در چشم هستند. در این مطلب نگاهی به برترین خودرو‌های لیموزین در جهان در سال میلادی جاری انداخته‌ایم، پس برای آشنایی بیشتر همراه ما باشید.

۱. مرسدس کلاس S

نگاهی به برترین لیموزین‌های حال حاضر جهان

این کلاس از مرسدس در دسته خودرو‌های لوکس سدان است که در دهه ۵۰ میلادی تا به امروز روی خط تولید حضور دارد. جالب است بدانید این لیموزین چندین سال پیش وارد ایران شد.

۲. رولز رویس فانتوم

نگاهی به برترین لیموزین‌های حال حاضر جهان

یکی از لیموزین‌های برتر در جهان رولز رویس فانتوم است و شاید جالب باشد بدانید که برند رولز رویس نشان دهنده مهندسی قدرت، سرعت و دقت است. اگر درون این خودرو بنشینید احساس راحتی و آرامش را به معنای واقعی حس خواهید کرد. یکی دیگر از مدل‌های رولز رویس Ghost عنوان شده که برای سفر‌های طولانی مدت مناسب ارزیابی شده است.

۳. پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid Executive

نگاهی به برترین لیموزین‌های حال حاضر جهان

برای علاقه‌مندان به خودرو‌های اسپرت و لوکس از دسته لیموزین این مدل از پورشه توانسته با قدرت خروجی ۶۷۷ اسب بخار افراد زیادی را به خود جلب کند. اندازه و فضای داخلی این لیموزین به علاوه شاسی آن شبیه به خودرو‌های مرسدس کلاس S توصیف شده است. این لیموزین می‌تواند تنها در ۳.۳ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند؛ به همین دلیل بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این خودرو جزو دسته خودرو‌های اسپرت قرار می‌گیرد.

۴. بی‌ام‌و M۷۶۰Li xDrive V۱۲ Excellence

نگاهی به برترین لیموزین‌های حال حاضر جهان

همانند مرسدس کلاس S این خودروی لیموزین یکی از برترین گزینه‌های انتخاب افراد است که با پیشرانه ۱۲ سیلندری ۶.۶ لیتری در ۳.۶ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. جالب است بدانید که این لیموزین بی ام‌و تنها مدلی از این برند آلمانی است که ۱۲ سیلندر دارد و در این ابعاد تولید می‌شود.

۵. رنج روور SVAutobiography Long Wheelbase

نگاهی به برترین لیموزین‌های حال حاضر جهان

محور چرخ‌های این خودروی لیموزین ۷ اینچ کشیده‌تر از مدل‌های رایج تولیدی است که باعث شده فضای کافی به مسافران عقب خودرو بدهد. این خودروی لیموزین مجهز به پیشرانه ۸ سیلندر سوپرشارژ ۵.۰ لیتری است که قدرت دو چندانی به این مدل داده است.

۶. آئودی A۸ L

نگاهی به برترین لیموزین‌های حال حاضر جهان

یکی از برند‌های مشهور و باتجربه در تولید خودرو‌های لیموزین آئودی آلمان است که با مدل A۸ توانسته مدرنیته، استایل شیک و راحتی فوق‌العاده‌ای را به سرنشینان بدهد. خودروی لیموزین آئودی A۸ L برای افرادی که می‌خواهند در جاده‌های خلوت بدون دردسر رانندگی کنند، گزینه عالی به شمار می‌آید.

۷. بنتلی مولسان Extended Wheelbase

نگاهی به برترین لیموزین‌های حال حاضر جهان

بسیاری از افرادی که عاشق خودرو‌های لیموزین رولز رویس هستند، می‌توانند با کمی تغییر جهت دوست‌دار مدل بنتلی مولسان هم باشند. در داخل کابین این لیموزین پرده‌های خصوصی الکتریکی نصب شده که صدا را از خود عبور نمی‌دهند و نور کافی را برای افراد درون خودرو فراهم می‌آورند.

۸. ولوو S۹۰

نگاهی به برترین لیموزین‌های حال حاضر جهان

ولوو در جهان خودروسازی بی‌رقیب عمل می‌کند و با محصول سدان S۹۰ توانسته تکنولوژی، آسانی و ایمنی رانندگی را به مالک و سرنشینانش هدیه دهد. فضای درون کابین بی‌نهایت توصیف شده و در کلاس خودرو‌های سدان یکی از بهترین‌هاست.

۹. مرسدس می‌باخ S۶۵۰ Pullman

نگاهی به برترین لیموزین‌های حال حاضر جهان

به غیر از کلاس S این مدل هم توانسته در سری خودرو‌های لیموزین قرار بگیرد. این خودرو در برنامه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی، دیدار سران سیاسی جهان و افراد فوق پولدار رویت می‌شود و با بدنه ضد گلوله، ۵.۶ تن وزن دارد.

۱۰. کادیلاک اسکالید ESV

نگاهی به برترین لیموزین‌های حال حاضر جهان

یکی دیگر از خودرو‌های لیموزین برتر در جهان از نوع آمریکایی که از سوی بیزینس‌من‌های معروف استفاده می‌شود، کادیلاک اسکالید ESV نام دارد که نسبت به مدل‌های رایج این برند ۲۰ اینچ کشیده‌تر بوده و فضای بیشتری برای سرنشینان عقب ارایه می‌دهد و حدود ۱۰۰ هزار دلار گرانتر از نسخه‌های استاندارد این مدل در بازار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشالا چرخاش واسه صاحاباش بچرخه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج