جاباما
۸۵۴۶۰۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

پیام قدردانی واعظی از مردم استان‌های سیل‌زده

«محمود واعظی»در پیامی با تقدیر از صبوری و استقبال مردم سیل زده استان های لرستان، ایلام و خوزستان از رییس جمهوری تاکید کرد: اطمینان می دهم دولت تا بر طرف شدن همه مشکلات در کنار مردم عزیز سیل زده خواهد ماند.

ایرنا نوشت: «محمود واعظی»در پیامی با تقدیر از صبوری و استقبال مردم سیل زده استان های لرستان، ایلام و خوزستان از رییس جمهوری تاکید کرد: اطمینان می دهم دولت تا بر طرف شدن همه مشکلات در کنار مردم عزیز سیل زده خواهد ماند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری صبح یکشنبه به بهانه سفر رئیس جمهوری و جمعی از اعضای هیات دولت به استان های سیل زده جنوب و غرب ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشت:همزمان با ایام و اعیاد نورانی و با برکت شعبانیه و در آستانه نیمه شعبان، عید ولادت حضرت بقیه الله الاعظم و یگانه منجی عالم، حضرت مهدی (عج)، همراه با رئیس جمهوری محترم از سه استان سیل زده کشور ایلام، لرستان و خوزستان بازدید کردیم.

واعظی اضافه کرد: در این سه استان از نزدیک شاهد جلوه هایی از عظمت، بزرگواری، صبر بر مصیبت، آرامش و طمأنینه در میان مردم بودیم که به واقع وصف نشدنی و غیرقابل بیان است. این شکوه و استغناء و مناعت طبع مثال زدنی، البته وظایف و مسئولیت های دولت و مسئولان امر را نسبت به ادای دین به این مردم نجیب، شریف و سرافراز صد چندان می کند.

وی گفت: از صمیم قلب از مردم خونگرم هر سه استان سیل زده ایلام، لرستان و خوزستان که با وجود گرفتاری ها و خسارت های وارده، همچنان با محبت و لطف و مهربانی از خدمتگزاران خود استقبال کردند، تشکر و قدردانی می کنم. اطمینان می دهم که دولت تا بر طرف شدن همه مشکلات در کنار مردم عزیز سیل زده خواهد ماند و از هیچ تلاشی برای بازسازی خرابی ها و جبران خسارات در حد توان فروگذار نخواهد کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری افزود: همچنین لازم می دانم از همه آحاد ملت بزرگوار ایران که از اقصی نقاط کشور با هر آنچه داشتند صادقانه و بی شائبه به کمک هموطنان خود در استان های سیل زده شتافتند و جلوه های مثال زدنی از عشق و فداکاری و ایثار را به تصویر کشیدند سپاسگزاری کنم.

واعظی در پایان با تشکر ازنیروهای امدادی حاضر در مناطق سیل زده گفت:لازم می دانم از همه نیروهای دولتی، غیردولتی، عمومی، نظامی، انتظامی، امدادی و داوطلب که در این ایام در خدمت هموطنان و بعضا از خانواده های خود دور بودند، نیز کمال تشکر و قدردانی را بعمل آورم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دایی عباس راننده بیابان

      باز این بوی پول به دماغش رسید آفتابی شد .
      ولی سیل زدگان را بیخیال شو

    • بدون نام

      آقای واعظی ، معلولین شدید بهزیستی درمنزل از زلزله زدگان منجیل، بم ،کرمانشاه ،وسیل زدگان اخیر حتی ازهمه معلولان دنیا خیلی بدترند با ناله های بی صدایشان با ماهیانه 100 وهشت تومن همراه با زجر وتحقیر وتکدگری چطور امرارمعاش کنند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج