جاباما
۸۵۴۶۴۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

محور هراز از شمال به جنوب یکطرفه شد

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز از شمال به جنوب یکطرفه شد.

خبرگزاری مهر: سرهنگ سیاوش محبی، رئیس پلیس راه شرق استان تهران در خصوص محور مواصلاتی شرق استان تهران و محور هراز اظهار داشت: محور هراز به دلیل ترافیک سنگین شمال به جنوب و در مسیر برگشت به تهران یک طرفه شد.

محبی افزود: این محور تا اطلاع ثانوی یک طرفه خواهد بود و متأسفانه به دلیل حجم کم و کم عرض بودن محور هراز، این جاده گنجایش کافی را برای عبور خودروها ندارد و به همین دلیل در حال حاضر ترافیک فوق سنگین را در این محور به سمت شهر تهران مشاهده می‌کنیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران اظهار داشت: ترافیک در محور فیروزکوه نیز در هر دو مسیر پر حجم و تردد خودروها با کندی مواجه است.

وی در ادامه بیان داشت: رانندگان و مسافران قبل از ورود به هر محوری ابتدا استعلام‌های لازم را از پلیس راه و راهداری داشته باشند و سپس تصمیمات لازم جهت سفر را اخذ نمایند.

محبی با اشاره به اینکه مسافرین لازم است کلیه نکات ایمنی و قوانین رانندگی را در نظر داشته باشند گفت: از رانندگان و مسافرین می‌خواهیم با مدیریت صحیح به سفر خود بپردازند تا با مشکلی مواجه نشوند همچنین در صورت خستگی و یا خواب آلودگی حتماً به استراحت بپردازند و استراحت پس از رانندگی را حتماً مد نظر داشته باشند تا انشااله با نهایت آرامش و سلامت به مقصد برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج