۸۵۴۶۷۵
۲۲ نظر
۵۰۰۴
۲۲ نظر
۵۰۰۴
پ

تهرانی‌ها برای رفتن به پارک هم باید پول بدهند؟

بوستان پردیسان در حالی که شهروندان تهرانی به دنبال بازدید کم هزینه از مراکز تفریحی و خدماتی هستند، این روزها پولی شده است و از مراجعه کنندگان به این بوستان مبالغی اخذ می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: بوستان پردیسان جز آن‌ دسته از مراکزی است که هر روزه میزبان تعداد بیشماری از شهروندان تهرانی است و با توجه به امکانات همواره مورد اقبال آحاد جامعه قرار دارد.

همواره شهروندان به دنبال بازدید کم هزینه از مراکز تفریحی و خدماتی هستند، اما در چند روز اخیر مباحثی پیرامون اخذ هزینه از شهروندان، جهت ورود به بوستان پردیسان مطرح شده است که در پی آن پایتخت نشینان اعلام می‌کنند برای ورود به بوستان پردیسان، از آن‌ها وجوهی اخذ می‌شود.

تهرانی‌ها برای رفتن به پارک هم باید پول بدهند؟

علی محمد مختاری رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران با اشاره به این موضوع که بوستان پردیسان زیر نظر سازمان محیط زیست است، گفت: با توجه به اتفاقات گذشته در این بوستان، در رابطه با سرقت وسایل خودرو، پارکینگ بوستان پردیسان از طرف سازمان محیط زیست اجاره داده شده است تا با کنترل ورود و خروج خودروها و وسایل نقلیه، از بروز این دسته از اتفاقات مشابه جلوگیری شود.

او گفت: پارک پردیسان تهران در اختیار سازمان محیط زیست است و تنها حفظ و نگهداری از فضای سبز این بوستان بر عهده شهرداری تهران است و شهروندان پایتخت نشین باید بحث چرایی اخذ وجه در این بوستان را از مراجع ذی‌ربط ( سازمان حفاظت محیط زیست) پیگیری کنند.

روابط عمومی سازمان محیط زیست در توضیح علت اخذ وجوه از مراجعه کنندگان به بوستان پردیسان گفت: به دستور مقام قضایی در جهت پیشگیری از سرقت لوازم خودرو در این بوستان، نخستین اقدام به کارگیری ۲ نفر نگهبان در محیط پارکینگ درب ورودی این بوستان از مسیر اتوبان همت بود.

روابط عمومی سازمان محیط زیست ادامه داد: با توجه به کارگیری این ۲ نیرو باید از منبعی حقوق این افراد پرداخت می‌شد که بر این اساس تصمیم بر آن شد که از هر وسیله نقلیه هنگام ورود به پارکینگ بوستان پردیسان مبلغ ۱۰ هزار ریال ورودی دریافت شود و از این منبع درآمد هزینه‌های نیروهای به کار گرفته شده در محیط پارکینگ بوستان پردیسان پرداخت شود.

چندی پیش شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن حمایت از اخذ این وجوه از مردم، اخذ این مبلغ را کم دانسته و خواستار افزایش این مبلغ بوده است.

زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در خصوص این موضوع اظهار کرد: بنده به عنوان عضو شورای شهر تهران در هیچ کجایی چنین مطالبی را عنوان نکرده‌ام و مطالب منتشر شده در این خصوص کذب محض است.

این اقدام در حالی است که تعدادی از شهرواندان با تماس با شماره ۱۸۸۸ شهرداری تهران، اقدام به ثبت شکایت در رابطه با پولی شدن بوستان پردیسان کرده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه چیز را میفروشن حتا نفش کشیدن هم پولییه

    • بدون نام

      چرا اخه یه پارک رفتن ساده بدون خرج دارین از مردم میگیرین ماشین طرح وزوج وفردم که دیگه پولی دارین میکنید دروغ میگم بی زحمی در همه جل موج میزنه

    • بیکار

      دونفر آدم گذاشتین که به بهانه آن دونفر مردم را سرکیسه کنید هرماشینی ده هزارتومان در روز چندمیلیون می شود درماه یک میلیون به آنها می دهید مابقی را خرج عشق حال خودشان می کنند مردم باید ان پارک تحریم کنند وگرنه تمام کارهای تهران پولی می شود این هم از برکات این دولت است

      پاسخ ها

      • خودم

        ده هزار ریال یعنی هزارتومن بابا

    • بدون نام

      تهرانیها کلا واسه همه چی باید پول بدن یه مدت تهران بودم جز هوای آلوده شهر کثیف قیمتهای بالا و چند برابری اجناس و مخصوصا خونه و کرایه خونه متروی شلوغ و تعداد بالای مهاجر افغان تعداد زیادی دستفروش و کودک کار چیزی نداشت تو شهر خودمونم کلی جوان بیکار هست که دستفروشی میکنن ولی دیگه تو تهران تو اتوبوسهای شهری و مترو هم دستفروش هست تو شهر ما اگه دستفروش بیاد تو اتوبوس راننده برخورد میکنه تهران به حدی کثیف و شلوغه که حیف اسم پایتخت که روشه

    • بدون نام

      در اینده نزدیک بایدبرای هرلحظه نفس کشیدن پول بدیم ،

    • بدون نام

      نه باید ماچ بدهند چه فرقی داره تهرانی وبلوچی ؟همه ایرانی اند

    • بی نام‌

      کم کم برای تنفس هم باید پول بدهیم اینگونه اماکن از بودجه کشور که مردم هم سهم در آن دارند احداث شده است یعنی از محل فروش نفت و گاز و منابع طبیعی و معادن و عوارض دریافتی از مردم احداث شده حالا در واقع مردم برای امنیت حسب اظها ر مسیولین باید هزینه پرداخت کنند قانون اساسی واقعا" رعایت میشود برای تحصیل پول می گیرند برای امنیت پول می گیرند برای بهداشت و‌درمان پول می گیرند چه جور رعایت و اجرای قانون اساسی است نمی دانم

    • دایی عباس راننده بیابان

      حنا چی را برای آزار و اذیت کردن مردم آوردن تازه اول کاریم
      روزی برسد برای نفس کشیدن هم باید پول بدهی.
      خدا پدر احمدی نژاد را بیامورزد

    • بدون نام

      برای نفس کشیدن هم باید پول داد وکاسه گدایی دایر شده

    • بدون نام

      برای نفس کشیدن هم باید پول داد وکاسه گدایی دایر شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه گدایی هم تو تهران شغل مهاجرانه ۷۰ درصد گدایان تهران مهاجران خارجی ان بخون ۷۰ درصد ولی به واقع بالای ۹۰ درصد

    • انتقاد سازنده

      ما امروز رفته بودیم موزه کاخ نیاوران . جلوی درب ورودی بما گفتن که وقت بازدید داخل کاخ تموم شده و فقط میتونین برای محوطه باغ بلیط بخرین . من ۳ تا بلیط گرفتم به قیمت هر نفر ۲۵۰۰ تومان . ده هزارتومنی دادم و ۲ هزارتومن بهم پس داد و وقتی گفتم پونصد تومن بقیه چی شد بمن گفت پول خورد ندارم . گفتم خوب بمن بگو و اعلام کن که پانصد تومن نداری و بهمین راحتی پول منو بالا نکش . بمن گفت اگه ناراحتی نرو داخل . راستش هم خندم گرفت هم تاسف خوردم که چه مکان با چه سبقه تاریخی افتاده دست چه کسانی . منظورم افرادی است که بعنوان کارمند در این گونه اماکن کار میکنن . یه آقای مسن سال که فکر میکنم چند روزی بود که حمام هم نرفته بود .

      مسئولین عزیز . ما مردم دیگه عادت کردیم که برای ورود به هر مکانی پول بدیم . لااقل یه چند تا باسواد و مودب رو بزارین جلوی درب ورودی و پول خورد هم در اختیارشون قرار بدین تا مستقیما دست توی جیب مردم نکنن . ما سالهاست که به شاه خائن به جرم خیانت و دزدی فحش دادیم و بیرونش کردیم ولی قرار نبود جلوی درب ورودی کاخ اون ملعون بازم دست توی جیبمون کنن . واقعا اگه یه توریست بخواد بره داخل و یه همچین برخوردی باهاش بشه در مورد ایران چی فکر میکنه ؟

    • بدون نام

      واقعا چندش اور شده همه جا پول ، اتوبان ،توالت ، پارک خیابان ، اب سرد ،.......از هم چیز و همه جا /.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره مخصوصا تهران هر بار میرم انگار وارد مناطق شلوغ دهلی شدم

    • بدون نام

      این که چیزی نیست شیراز ورودی قلاط 4000تومن سعدی هرنفر 3000تومن وحافظ3000تومن باغ دلگشا3000 تومن همه نفری 3000هزارتومن بهشت گمشده هرماشین 5000تومن بیمارستان چمران ونمازی و کوثروولاغیر میدان تربار وبلانسبت ببخشید حتا دسشویی رفتن هم پولمیگیرن باورندارین بیاین تاثابت کنم باتشکرازمدیرداغ داغ

    • بدون نام

      برای هر خدمتی که دولت به مردم مبدهد پول میگبرد از کارت ملی تا یک برگ کپی از مدارک بنظر میرسد دولت کاسبی راه انداخته و در مواقع بحران هم مثل سیل دستشو بازهم بسمت ملت دراز میکنه

    • بدون نام

      اتفاقا من امروز پارک آزادگان بودم اونجا پولی شده مردم دیگه یه پارک راحت نباید برن خیلی حرصم گرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخیلی بده امروز تهران فردا شهرستانها هم همینجوری واسه پارک رفتن از ملت پول میگیرن

    • مرتضی

      ازاین دولت هر کاری بگید بر می آید .علی به برکت الله

    • بدون نام

      نظرمان را نشون نمیدید چه فایده تهرانی ها برای نفس کشیدن هم باید پول بدن.

    • بدون نام

      داداش دیگه فقط مونده یه نگهبان بیارید بذارید دم در منازل. به محض ورود هرکی به خونه خودش ازش پول بگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج