۸۵۴۶۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترکیب احتمالی الاهلی مقابل پرسپولیس

الاهلی احتمالا با یک تغییر در ترکیب خود مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

مدال: الاهلی با یک تغییر در ترکیب خود نسبت به بازی رفت با پرسپولیس در بازی برگشت با این تیم به میدان خواهد رفت.

الاهلی فردا شب در دوبی در شرایطی مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت که نیمکت مربی‌گری این تیم در روزهای پس از بازی رفت با سرخ‌ها دستخوش تغییرات شده است. یوسف عنبر عربستانی که به عنوان دستیار در کادر فنی خورخه فوساتی حضور داشت هدایت این تیم را برعهده گرفته و در تنها دیداری که هدایت این تیم را برعهده داشته موفق به کسب پیروزی شده است.

الاهلی روزهای شلوغی را پشت سرمی‌گذارد و در یک بازه ۲۱ روزه ۷ بار در بازی‌های رسمی به میدان رفته و همین فشردگی سبب شده تا کادر فنی این تیم به طور چرخشی از بازیکنان استفاده کند، هر چند مصدومیت چند بازیکن محدودیت‌هایی در این زمینه برای مربیان این تیم به وجود آورده است.

الاهلی با فوساتی با آرایش‌های متنوعی به میدان می‌رفت تا جایی که در برخی دیدارهای لیگ آرایش ۲-۴-۴ لوزی و خطی مورد استفاده قرار می‌گرفت و در بازی‌های حساس و سخت مانند بازی با آرایش ۱-۳-۲-۴ در دستور کار قرار داده می‌شد. الاهلی حتی با آرایش ۵-۳-۲ در دو بازی لیگ قهرمانان مقابل السد و پاختاکور به میدان رفته با این حال قابل پیش‌بینی است که به مانند بازی رفت با پرسپولیس، باز هم بازی با آرایش ۲-۴-۴ خطی در دستور کار بازیکنان این تیم باشد.

درون دروازه الاهلی، محمد العویس تنها گزینه مورد وثوق است چرا که یاسر المسیلیم دیگر دروازه‌بان این تیم به دلیل مصدومیت فصل را از دست داده و العویس مقابل پرسپولیس هفتمین بازی خود در ۲۲ روز اخیر را تجربه خواهد کرد.

در قلب خط دفاعی عبدالباسط هندی ۲۲ ساله به مانند سه بازی اخیر این تیم در لیگ قهرمانان در ترکیب اصلی خواهد بود وآدریلان سانتوس که در بازی جمعه شب این تیم در لیگ عربستان به دلیل مصدومیت حضور نداشت زوج وی در این بازی خواهد بود، هر چند ممکن است در نهایت محمد آل فتیل در ترکیب اصلی مورد استفاده قرار بگیرد. در سمت راست خط دفاعی بازی کردن سعید المولد قابل پیش‌بینی است و در سمت چپ باز هم شاهد حضور حسین عبدالغنی ۴۲ ساله در ترکیب اصلی خواهیم بود.

در خط میانی، پائولو دیاز که در اصل یک مدافع میانی است بار دیگر به عنوان هافبک تدافعی زوج نوح الموسی خواهد بود و حسین المقهوی ملی‌پوش به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است. در جناحین خط هافبک عبدالفتاح عسیری ستاره ملی‌پوش الاهلی به احتمال فراوان به دلیل مصدومیت شرایط حضور در این دیدار را نخواهد داشت تا سلمان الموشر که در بازی رفت با پرسپولیس استراحت داشت در ترکیب اصلی به میدان برود و عبدالرحمن غریب ۲۲ ساله نیز دیگر وینگر این تیم باشد. در خط حمله نیز زوج جانینی و عمر السومه گزینه‌های اصلی عنبر برای حضور در ترکیب اصلی خواهند بود.

گفتنی است این دیدار از ساعت ۲۰ دوشنبه در ورزشگاه آل مکتوم دوبی برگزار خواهد شد.

ترکیب احتمالی الاهلی مقابل پرسپولیس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج