جاباما
۸۵۴۷۳۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

محور هراز دوطرفه شد

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون ترافیک فوق سنگین در مبادی ورودی شهر تهران وجود دارد و محور هراز از ساعت ۲۲ دوطرفه شده است.

خبرگزاری فارس: سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم با بیان اینکه محور هراز از ساعت ۲۲ دوطرفه شده است، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و نیمه سنگین در جریان است و به‌مرور خودروها در حال عبور از محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: با توجه به ورود حجم بالای خودرو به سمت تهران شاهد ترافیک فوق سنگین در مبادی ورودی شهر تهران مانند گیلاوند، رودهن، بومهن، آزادراه تهران ـ پردیس و جاجرود هستیم و به‌مرور خودروها در حال عبور از این محورهای داخل شهری به سمت تهران هستند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: با توجه به کاهش بار ترافیکی در محور هراز این محور از ساعت ۲۲ امشب به‌صورت دوطرفه درآمده و هم‌وطنان می‌توانند از جنوب به شمال محور هراز نیز تردد کنند.

محبی ادامه داد: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه در این محور به‌جز ترافیک سنگین در شهرهای فیروزکوه و گیلاوند وجود ندارد.

وی بابیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین اما پرحجم در جریان است و خودروها به‌مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه هم‌وطنان با رعایت مقررات کامل مقررات راهنمایی و رانندگی به محورهای کوهستانی وارد شوند، خاطرنشان کرد: هم‌وطنان در شرایط این‌گونه که ترافیک پرحجم در محورها وجود دارد با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب و همچنین رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی تردد کنند تا شاهد حادثه خاصی نباشیم و دیگر هم‌وطنان با سلامت به مقصدهای خود برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک صفه کامل مینویسن اونوقت میگه هرازیایک طرفه شده یادوطرفه شده یابازیابسته شده هههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج