۸۵۴۷۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بررسی احتمال قهرمانی زودهنگام بارسلونا

بارسلونا می‌تواند قبل از مصاف با لیورپول در لیگ قهرمانان پرونده لالیگا را ببندد.

وبسایت نود: به نقل از اسپورت، شب گذشته و در جریان رقابت های هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا، تیم های اول و دوم جدول به مصاف رقبای خود رفتند و با پیروزی هر دو، بالای جدول لالیگا دستخوش هیچ تغییری نشد.

ابتدا اتلتیکومادرید در ایبار با تک گل توماس لمار میزبان خود را شکست داد و ساعاتی بعد بارسلونا در حضور بیش از ۷۵ هزار تماشاگر حاضر در نیوکمپ با نتیجه ۲-۱ رئال سوسیه‌داد را شکست داد تا اختلاف دو تیم در پایان این هفته، همان ۹ امتیاز باقی بماند.

اکنون و در پایان هفته سی و سوم، بارسلونا با ۷ امتیاز صدرنشین است و اتلتیکومادرید ۶۸ امتیازی در رده دوم حضور دارد. هفته سی و چهارم لالیگا در روز های سه شنبه و چهارشنبه همین هفته برگزار خواهد شد و با برگزاری بازی های هفته سی و پنجم، بارسلونا می‌تواند قهرمانی خود را جشن گیرد.

بررسی احتمال قهرمانی زودهنگام بارسلونا

با توجه به نتایج بازی های رودرروی دو تیم بارسلونا و اتلتیکومادرید (اتلتیکومادرید 1-1 بارسلونا، بارسلونا 2-0 اتلتیکومادرید) حفظ همین اختلاف 9 امتیازی در فاصله 3 هفته تا پایان رقابت ها، بارسا را قطعا به قهرمانی خواهد رساند. این یعنی دو پیروزی بارسا در هفته های 34 و 35، بارسا را بدون توجه به سایر نتایج قهرمان فصل 19-2018 لالیگا خواهد شد. اما رقم خوردن شرایطی خاص، می‌تواند بارسا را همین چهارشنبه به بیست و ششمین قهرمانی لالیگاییش برساند.

آبی اناری ها بامداد چهارشنبه در مندیزوروزا مهمان آلاوز خواهند بود و اتلتیکومادرید 22 ساعت بعد در واندا متروپولیتانو از والنسیا میزبانی خواهد کرد. اگر بارسلونا مقابل آلاوز پیروز شود و والنسیا نیز اتلتی را در خانه اش شکست دهد، بارسلونا چهارشنبه شب و در پایان هفته سی و چهارم قهرمانی خود را جشن خواهد گرفت.

اما در صورت نباختن اتلتی، تماشاگران بارسا می‌توانند منتظر شنبه و بازی های هفته سی و پنجم باشند. اتلتیکومادرید شنبه و از ساعت 18:45 میزبان وایادولید خواهد بود و بارسلونا از ساعت 23:15 در نیوکمپ پذیرای لوانته است. شکست اتلتیکو، بارسا را قبل از بازی با لوانته قهرمان خواهد کرد و پیروزی اتلتیکومادرید، به این معنا خواهد بود که بارسا تنها در صورت شکست لوانته قهرمان لالیگا خواهد شد.

تنها راه عدم قهرمانی بارسلونا در روز شنبه 27 آپریل، آن است که اختلاف امتیاز دو تیم کمتر از 9 امتیاز کنونی باشد؛ اتفاقی که با در نظر گرفتن دو رقیب بعدی بارسا کمی بعید به نظر می‌رسد. بارسلونا می‌تواند شنبه پرونده لالیگا را ببندد و با خیالی آسوده، 4 روز بعد خود را برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مصاف با لیورپول آماده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج