۸۵۴۷۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صندلی خالی آبی در بین آقای گل‌ها؛ کسی تیام نشد

استقلال به عادت چند فصل اخیر، نماینده‌ای در میان برترین گلزنان لیگ ندارد.

وب‌سایت نود: نگاهی به جدول گلزنان لیگ برتر نشان می‌دهد که این جدول یک جای خالی بزرگ دارد. جایی که هر کدام از ۶ تیم بالای جدول یک نماینده دارند به جز یکی از تیم‌ها. استقلالی که نداشتن نماینده برایش در میان گلزنان برتر دیگر به یک عادت تبدیل شده است. چهار فصل است که مهاجمان استقلال نتوانسته‌اند تعداد گل‌هایشان را دورقمی کنند. این طلسم بعد از جدایی سجاد شهباززاده آماده از استقلال به وجود آمد و هیچ مربی و هیچ مهاجمی نتوانسته آن را بشکند و این حسرت با پایان این فصل برای آبی‌ها وارد ۵ سالگی خواهد شد.

شهباززاده در لیگ چهاردهم ۱۲ گل زد و با این آمار بهترین مهاجم و بهترین گلزن استقلالی‌ها در چند سال اخیر است. فصل گذشته با حضور مامه تیام شرایط خط حمله استقلال به روزهای خوبش برگشت. از آن جایی که تیام نیم‌فصل به استقلال پیوست و همچنین مصدومیت‌هایش در لیگ به او فرصت نداد که بتواند گل‌های زیادی به ثمر برساند. هواداران این تیم امیدوار بودند که او فصل بعد بازیکنی باشد که قرار است این طلسم نحس را بشکند.

تیام در استقلال ماندنی نشد تا گزینه‌های جدید این وظیفه را برعهده بگیرند. مهاجمانی که هیچ کدام از پس آن برنیامدند و یکی پس از دیگری از دور خارج شدند. مرتضی تبریزی به نیمکت منتقل شد، گرو از تیم جدا شد و روح‌الله باقری سکونشین شد و مهدی قائدی هم چندان به بازی گرفته نشد. نتیجه این تغییر و تحولات این بود که استقلال هم این فصل تنها غایب جدول گلزنان در میان تیم‌های بالای جدولی است. البته آنها منشا را در جدول گل‌سازها دارند که آمار او با زمان حضورش در پرسپولیس مشترک است.

صندلی خالی آبی در بین آقای گل‌ها؛ کسی تیام نشد

البته یکی از دلایلی که هیچ کدام از بازیکنان استقلال نتوانسته‌اند در جدول گلزنان جایی برای خود دست و پا کنند به سیستم بازی این تیم هم باز می‌گردد. سیستم چرخشی که هیچ بازیکنی در ترکیب جای ثابتی ندارد و همچنین تمامی بازیکنان از خط دفاع گرفته تا حمله در گل‌زدن شرکت داشته‌اند. به همین دلیل است که استقلال با وجود نداشتن یک آقای گل سومین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. با این وجود مشخص است که وضعیت آنها در صورت یک داشتن مهاجم ششدانگ و گلزن چقدر با روزهای فعلی‌شان فاصله داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج