۸۵۴۷۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حقوق، جدی ترین مانع انتقال پوگبا به مادرید

در صورت تمایل به حضور در رئال مادرید، پوگبا باید با کاهش دستمزد خود موافقت کند.

وبسایت نود: به نقل از آاس، زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید یکی از جدی ترین علاقه مندان پل پوگبا است و علاقه خود به او را بارها در کنفرانس های مطبوعاتی ابراز کرده است.

اما قبل از انجام انتقال، سه مورد باید برطرف شود؛ مذاکره با منچستریونایتد، مدیربرنامه های بازیکن بعنی مینو رایولا و البته دستمزد پل پوگبا.

رئال مادرید همواره در پرداخت دستمزد به بازیکنان خود با احتیاط عمل کرده و تلاش داشته تا میزان حقوق پرداختی به اعضای تیم، نظم به خصوصی داشته باشد. انتقال پوگبا با حقوق فعلی او، تهدیدی برای این نظم خواهد بود.

حقوق، جدی ترین مانع انتقال پوگبا به مادرید

آاس گزارش داده که پوگبا اکنون سالانه 17 میلیون یورو از منچستریونایتد حقوق می‌گیرد. اگر او بخواهد با همین دستمزد به رئال بپیوندد، بالاتر از نفراتی نظیر گرت بیل (15 میلیون یورو) و کاپیتان سرخیو راموس (11.8 میلیون یورو) به پردرآمدترین بازیکن باشگاه تبدیل خواهد شد. علیرغم پالس های مثبتی که بازیکن 26 ساله برای رئال مادرید فرستاده، به نظر نمی‌رسد که او به کاهش حقوق برای پیوستن به کهکشانی ها تن دهد.

اما مسائل مالی تنها موضوع مورد بحث درباره انتقال احتمالی پوگبا نیست. سران یونایتد می‌دانند که بعد از فصلی نه چندان مساعد نیاز به تزریق خونی تازه و ایجاد امیدواری برای طرفداران سرخورده باشگاه دارند و در این شرایط فروش ستاره ای چون پوگبا، تنها به نگرانی های هواداران اضافه خواهد کرد.

آخرین مشکل رئال در این زمینه مینو رایولا است. در شرایط فعلی، رابطه میان رئال و این سوپرایجنت دچار تنش شده است و به نظر می‌رسد پای میز مذاکره، رایولا شرایط را تا جای ممکن سخت خواهد کرد. او در این انتقال احتمالی، قطعا از منافع بازیکن خود و البته حقوق خود به عنوان ایجنت به بهترین شکل ممکن دفاع خواهد کرد.

با رسیدن به روزهای پایانی فصل جاری، زیدان و تیم او از اکنون در حال برنامه ریزی برای ساختن رئال در فصل 20-2019 هستند و در این بین از پل پوگبا به عنوان یکی از اولویت های زیزو در بازار تابستانی یاد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج