جاباما
۸۵۴۷۷۳
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شفر: به رسانه‌ها پول می‌دهند تا من را بزنند!

ادعای تازه شفر فتح باب به جریان افتادن موضوع تازه ای در فوتبال ایران است. او بی مقدمه اعلام کرده به رسانه ها پول می دهند تا او را بزنند! آیا ادعای آقای سرمربی قابل پذیرش است؟

ایران ورزشی: وینفرد شفر، مدعی شده برخی در رسانه ها و شبکه های مجازی پول می‌گیرند تا او را بزنند! آیا ادعای تازه سرمربی استقلال با حقیقت همخوانی دارد؟ وینفرد شفر موضوع جدیدی را در استقلال بازگشایی کرده است. او ادعای خود را این گونه مطرح می‌کند:« در شیراز سیل آمده بود و اگر همه افرادی که به برخی رسانه ها پول داده بودند تا منفی بنویسند، این پول به شیراز می رفت خیلی بهتر می بود زیرا یک چیز مشخص است.

این اشخاصی که به این صفحات پول می دهند، یک چیز را درک نمی کنند. هواداران خیلی باهوش تر از چیزی هستند که آنها فکر می کنند. هواداران ما این را حس می کنند که چه کسی دنبال کسب بهترین نتیجه است. خیلی کشورهای دیگر شرایط اینگونه است و هواداران این موضوع را درک می کنند. در کالسروهه یک مرتبه مدیر تغییر کرد و من از این باشگاه رفتم و به آنها گفتم که شما از بوندس لیگا یک به بوندس لیگا دو می روید و این اتفاق رخ داد. سالی که من در این تیم بودم ما یک رتبه از بایرن مونیخ پایین تر بودیم.»

شفر: به رسانه‌ها پول می‌دهند تا من را بزنند!

شفر که سه شنبه باید رخ در رخ تیم الهلال عربستان قرار بگیرد در ادامه حرف هایش به بازی مقابل این تیم اشاره دارد:« ما سه بار الهلال را شکست دادیم. امیدوارم در مسابقه بعدی هم برنده شویم. الهلال تحت فشار است و فینال جام عربی را واگذار کردند. امیدوارم با تمام توان در دیدار بعدی به میدان برویم و بتوانیم نتیجه لازم را بگیرم. ما نسبت به کسب نتیجه در این مسابقه امیدوار هستیم. الهلال تیم قدرتمندی است و ما هم به نظم تاکتیکی خوب و قدرت مناسب برای موفقیت در این دیدار نیاز داریم. به ابوظبی می‌رویم و دو جلسه در آنجا تمرین می‌کنیم می‌خواهیم بهترین تاکتیک را در این بازی اتخاذ کنیم.»

شفر تاکید دارد که اکنون نباید لیگ برتر را چندان ملاک قرار داد و باید به بازی های لیگ قهرمانان آسیا توجه کرد:« در حال حاضر لیگ مهم نیست ما فعلا بازی با الهلال را پیش‌رو داریم و سپس با پدیده بازی می‌کنیم. ما بعد از دیدار مقابل الهلال در ابوظبی ریکاوری می‌کنیم فعلا فکرمان روی دیدار با الهلال است و سپس به لیگ می‌پردازیم شما دیدید بعد از دربی چقدر رسانه‌ها شانس ما را کم می‌دانستند ولی ما برگشتیم و مهم این است که تیم‌مان چنین شخصیتی دارد.»

چرا شفر فتحی را مجاب کرد تا فرشید باقری را ببخشد؟ سرمربی استقلال به این سوال هم پاسخ داده است. آیا پاسخ او قانع کننده است؟ شفر می‌گوید:« علی کریمی کمی سرماخورده است و در این پست فقط یک بازیکن داریم و از سوی دیگر باقری هم بیرون است. بهتر است تصمیم نهایی را در پایان فصل بگیرم. الان به باقری نیاز داریم و نمی‌توانیم تیم‌مان را ضعیف کنیم. من او را جریمه کرده‌ام و باشگاه هم می‌تواند در پایان فصل تصمیم نهایی را در مورد او بگیرد.» شفر درباره وضعیت وریا غفوری هم صحبت هایی کرده است:« وریا طی دو روز گذشته زیر نظر دکتر نوروزی تمرین کرده است. دوشنبه آخرین تمرین تیم است و همه چیز مشخص می‌شود.»

شفر تاکید دارد که استقلال باید تحت هر شرایطی مقابل الهلال دوباره پیروز شود. ادامه صحبت های سرمربی استقلال نیز به این موضوع اختصاص دارد:« از نظر ورزشی برای ما مهم است که برنده این بازی باشیم و در این دیدار شکست نخوریم. من به مربی حریف فکر نمی کنم و مهم این است که چگونه به میدان برویم. پسر من آخرین دیدار آن ها را تماشا کرد و نکات مهمی را فرستاد.

او خیلی خوب کار مهم خود را انجام داده است. من خیلی دوست داشتم یک روز زودتر به ابوظبی برویم تا بیشتر در ابوظبی تمرین کنیم اما شنبه صبح در تهران تمرین کردیم و بعد به ابوظبی رفتیم. می خواهم یک مقدار سیستم تیم را تغییر دهم و برای این موضوع باید زمان تمرین داشته باشیم. نمی خواهم منفی صحبت کنم و نمی توانیم این موضوع را تغییر بدهیم. الهلال تیم خوب و گرانی است و یک بازیکن این تیم از کل تیم ما گران تر است.

ما به خاطر روحیه برنده ای که داریم، در قطر این تیم را شکست دادیم و البته این دیدار تغییراتی خواهیم داشت. پژمان منتظری، مهدی رحمتی، خسرو حیدری، علی کریمی بازیکنانی هستند که با آنها برای این دیدار صحبت می کنم زیرا این تاکتیک آنها برای مسابقه است. بازی خیلی سختی خواهیم داشت و شاهزاده آنها فشار زیادی به آنها وارد می کند و اگر به ما ببازند، چهارمین شکست آنها است و احتمالا دومین مربی اخراج می شود.»

آیا شفر بعد از این فصل هم در استقلال خواهد بود؟ ظاهرا آقای سرمربی به ماندن در ایران علاقمند است:« من 69 سال سن دارم و می خواهم چند سال کار کنم و استقلال خیلی خاص است. ما مشکلات بیشتری نسبت به پرسپولیس داریم که ربطی به داور و این موضوعات ندارد. نام قدیم استقلال تاج بود و در شهرهای مختلف می بینم که هواداران چه استقبالی می کنند و من نسبت به این تیم مسئول هستم. استقلال یک تیم بیمار بود و من می خواهم حال این تیم که خوب شده، بهتر شود و تیم را ارتقا دهیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • برند شیشتقلال

      آقا به این بنده خدا هم توجه بکنین تا عقده ای نشه

    • بدون نام

      شفر هم بو شده و همش اراجیف میگه

    • ss

      تازه یه بنده خدایی هم هست بهشون ناهار میده که بعضی خبرناهارا براش به به چه چه کنند

    • روحی

      لنگی جان آب رو بریز همونجایی که میسوزه
      امروز مقابل الاهلی میبینمتون
      اگه امروز الاهلی رو بردید من این سیبیلام رو هفت تیغه میکنم
      حالا ببین.

      پاسخ ها

      • arman bahremand

        چرا باید ما بسوزیم ؟ ۸ ساله مطلق ازتون بالاتریم و از ۸۹ تا حالا آمار بردهامون ۳ برابر شماست . ۳ بارم که قهرمان شدیم پشت سر هم و فینال آسیا هم که رفتیم . آب رو هدر نده . نگه دار برا ۷ تیغه کردن سبیلهات

      • بدون نام

        آره .لنگ ازپیش بازنده مطمئن باشید...چون لنگی ها غرور دارند

      • بدون نام

        گربه ها مخصوصا گربه های وحشی هم سیبیل دارن. این شد حرف ؟؟؟؟؟؟ واقعا تو روحت خخخخخخخخخخخخخخ

    • شوفورموقشنگ گوش پشنی

      آخه زن زدن داره

    • شوفر گوش پشمی

      اخه سوت بلبلی زن زدن داره

    • بدون نام

      والا ایرانی ها را خدا زده یه گوش پشمی مثل تو را اوردن کردن مربی

    • علی

      دقیقا جناب شفر این دولت با استقلال مشکل اساسی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج