جاباما
۸۵۴۸۰۸
۲۲ نظر
۵۰۳۷
۲۲ نظر
۵۰۳۷
پ

اعتراف به همسرکشی بعـد از ۵۵روز

مرد جوان پس از قتل همسرش برای مخفی نگه داشتن راز این جنایت، مدعی شد به خارج از کشور سفر کرده‌اند اما پیگیری‌های خانواده زن راز این جنایت هولناک را فاش کرد.

ایران نوشت: مرد جوان پس از قتل همسرش برای مخفی نگه داشتن راز این جنایت، مدعی شد به خارج از کشور سفر کرده‌اند اما پیگیری‌های خانواده زن راز این جنایت هولناک را فاش کرد.

روز ۳۱ فروردین مأموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در جریان یک نزاع خانوادگی قرار گرفتند. مأموران راهی محل شدند و مشخص شد اعضای یک خانواده با دامادشان درگیر شده‌اند اما با وساطت اطرافیان درگیری خاتمه یافت.

این در حالی بود که ساعت ۳ بامداد درگیری دیگری از این خانواده به کلانتری اعلام شد اما وقتی مأموران به محل حادثه رفتند زن جوانی گفت: خواهرم مدتی است که ناپدید شده است هر چه با او تماس گرفتیم خبری به دست نیاوردیم. به‌همین خاطر به‌خانه‌اش مراجعه کردیم و دامادمان را دیدیم، او مدعی شده بود به خارج از کشور رفته‌اند اما وقتی او را دیدیم تعجب کرده و سراغ خواهرم را گرفتیم که گفت خبر ندارد. تمام دعواهای امروز هم سر همین موضوع بود. این ماجرا ادامه داشت تا اینکه دامادمان لحظاتی قبل به قتل خواهرم اعتراف کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت: بلافاصله مرد ۳۹ ساله به‌نام کامبیز بازداشت شد که به قتل همسرش به خاطر اختلاف مالی اعتراف کرد. با اعتراف مرد جوان، به دستور بازپرس جنایی او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

گفت‌و‌گو با متهم

چه شد که همسرت را به قتل رساندی؟ به خاطر اختلافات مالی.

نقشه‌ای برای قتل داشتی؟ اصلاً. روز حادثه باهم دعوایمان شد. او به طرف من حمله کرد تا مرا خفه کند. من هم به دفاع از خود او را هل دادم، همسرم تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد. دستم را روی گلویش گذاشتم. قصدم کشتن او نبود، اما همسرم بیماری دیابت داشت و خیلی زود جانش را از دست داد.

این حادثه چه زمانی رخ داد؟ ساعت ۵ صبح روز ۵ اسفند سال گذشته بود.

بعد از جنایت چه کردی؟ زمانی که بچه‌ام خواب بود، جسد همسرم را داخل ماشین گذاشتم به سمت امامزاده هاشم حرکت کردم. در محلی خلوت و پرت در جاده هراز جسد را رها کردم و دوباره به خانه برگشتم.

چرا آنجا را انتخاب کردی؟ همیشه برای رفتن به شمال از آن مسیر می‌رفتیم. زمانی که به فکر جایی برای رها کردن جسد بودم آنجا به ذهنم رسید.

بعد از جنایت چه کردی؟ می‌دانستم که خانواده همسرم به سراغش می‌آیند. به همین دلیل خانه‌ای اجاره کردم و مخفیانه بدون آنکه کسی متوجه شود به همراه فرزند ۴ ساله‌ام به آنجا نقل مکان کردیم. در این مدت هم اگر کسی با من تماس می‌گرفت می‌گفتم برای تعطیلات عید به خارج از کشور رفته‌ایم. اگر هم می‌خواستند با همسرم صحبت کنند بهانه‌ای می‌آوردم.

چه شد که لو رفتی؟ خانواده همسرم به ماجرا مشکوک شده بودند از فامیل من پرس و جو کرده بودند که یکی از آنها گفته بود ما به خارج از کشور نرفتیم و تهران هستیم. همین موضوع شک آنها را بیشتر کرده بود. آنها شنبه ۳۱ فروردین به مقابل خانه‌ام آمدند و به کمین نشستند. من که برای برداشتن وسایل به خانه‌ام آمده بودم ناگهان با آنها مواجه شدم.

ابتدا سعی کردم حقیقت را کتمان کنم و بهانه آوردم. سر همین موضوع هم چندین بار باهم دعوایمان شد و بعد هم مأموران کلانتری آمدند. از آنجایی که خانواده همسرم از قتل چیزی نمی‌دانستند با وساطت مأموران کلانتری دعوا خاتمه یافت و بعد از رفتن آنها دوباره شروع می‌شد. اما آنقدر اذیتم کردند که مجبور به اعتراف شدم.

در این مدت به محل رها کردن جسد نرفته‌ای؟نه. می‌ترسیدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرامت

      طلاق چیز خوبی هست

      پاسخ ها

      • نازی

        وقتی طلاق نميدن نتیجه این میشه

      • سارا

        یکیو میشناسم همش میخواست طلاق بگیره ،به خانوادش میگفت آخرش منو میکشه میگفتن نه وایسا زندگی کن،آخرش هم شوهرش کشته بودش ،این چیزها خیلی زیاد شده متأسفانه،خدا اینجور مردهارو لعنت کنه،هرکسی لیاقت زن و بچه نداره

    • زهره

      مرد عوضی آشغال

    • بدون نام

      قاتل کثیف

    • علی

      خدایا به تو پناه می بریم یک لحظه غفلت چه پیامد شومی دارد واقعا به خدا پناه میبریم

    • لیلی

      آشغال عوضی حیوون زن بیچاره بی دفاع رو کشتی بعدم جنازش پرت کردی تو جاده ؟؟خدا لعنتت کنه مگه مرغ کشته بودی کثافت؟؟ تو مستحق ۱۰بار اعدامی نه ایکه یهو ببرنت بالای دار و تموم بشی . ایشاالله تو آخرت هم به عذاب ابدی گرفتار بشی

    • بدون نام

      فرصت داشته تو سفر خارج سناریو بسازه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        09\35حالا که این قاتل بی رحم 55روز نگفته بود، اگر آتوی از او نگرفته بودند هرگز اعتراف نمیکرد، اصلاً چطوری دست شان میرود حلال همسر خود را به قتل میرسانند، من که فکر میکنم خوی وحشیگری در ذات و فطرت آنهاست و الا طلاق را برای چنین روزی گذاشته اند چنانچه قادر به زندگی با هم نبودند از هم جدا شوند، آخه چرا قتل، چرا گرفتاری، یعنی اصلا هیچ یک از روزهای خوبی را که باهم زندگی کردند بیاد نمی آورند، زن و مرد باید از روزی که بلی را گفتند و پای قباله ازدواج را انگشت زدند تمام خوبی ها را برای هم بخواهند و هر بدی را از هم دور کنند،

    • زهرا

      خدالعنتش کنه مردک عوضی رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امان ازدست شما زن های پرتوقع.

      • .....

        امان از دست شما مردهای جانی
        پرتوقع؟؟؟؟؟
        شما مرد ها از زمین و زمان و عالم و آدم طلب دارین اون وقت به زن میگی پر توقع
        سر پول پدر و مادر و برادر کشتین

    • ممم

      این بی ایمان رو باید اعدام کرد کسی که اینجوری زنش رو تو بیابون و جاده میزاره باید به دار آویخته بشه

    • رضا

      از بس قور قور میکرده زنه.... زده ناکارش کرده.... مینداختیش تو دریا خب کوسه ای، چیزی بخورش ثواب هم داشت

      پاسخ ها

      • خاطره

        توکه خیلی دلت به حال کوسه هامیسوزه خوب برو خودتوپرت کن تودریا یکم ثواب نصیب توبشه....غرغر نه قورقور

      • بدون نام

        شماچی مگویی مفهوم نیست.

      • .....

        قور قور که کار شما علاف های وحشیه

    • رضا

      از بس قور قور میکرده زنه.... زده ناکارش کرده.... مینداختیش تو دریا خب کوسه ای، چیزی بخورش ثواب هم داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول اینکه غر غر نوشته میشه
        دوما امثال شما مثلا مرد ها رو باید بریزن توی دریا

        معلوم نیس توی زندگیت اصلا مادر و خواهری داشتی که اینطوری درمورد یک زن بی دفاع نظر میدی؟!

      • سارا

        حیف زنهای دسته ی گل که گیر امثال تو بیفتن ،یه کم انسانیت هم خوب چیزیه

    • بدون نام

      کاربر رضا معلومه ازاون مردایی هستی که اززنت عین چی میترسی

    • بدون نام

      ادمهای کثیف رزدل بیشرف جنایت تو خونشون اینها را نباید در زندان نگه داشت خیلی زود در محل جنایت اعدام بشند چندین سال زندان کردند که چی بشه آزاد شه به بهانه گذشت بهتر است تا انتقام نخیر اینها افسانه است خانواده این زن باید اینو بیارند بیرون وتکه تکه اش کنند دختر شوهر ندادند که زجر بکشه وعاقبت هم کشته بشه خونش هم پایمال بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج