۸۵۴۹۴۷
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

کشف اشعاری از دوموریه در پشت قاب عکس

اشعاری از جوانی‌های دافنه دوموریه توسط یک متخصص حراجی به صورت اتفاقی و در حین آماده‌سازی مجموعه‌ای از نامه‌های این نویسنده برای سپردن به مزایده، در پشت فریم یک قاب عکس کشف شد.

خبرگزاری صبا: اشعاری از جوانی‌های دافنه دوموریه توسط یک متخصص حراجی به صورت اتفاقی و در حین آماده‌سازی مجموعه‌ای از نامه‌های این نویسنده برای سپردن به مزایده، در پشت فریم یک قاب عکس کشف شد.

کشف اشعاری از دوموریه در پشت قاب عکس

کشف اتفاقی اشعاری از دافنه دوموریه پشت یک قاب عکسبه گزارش صبا به نقل از گاردین، دستچینی از اشعار قبلا منتشر نشده دافنه دوموریه نویسنده پرآوازه انگلیسی و خالق رمان ربه‌کا کشف شد. این اشعار در یک آرشیو شخصی از نامه‌ها و پشت قاب عکسی از دوموریه پیدا شده‌اند.

دو قطعه شعر ناشناخته‌ای که کشف شده‌اند، پشت قاب عکسی به صورت تا شده جاساز شده‌ بودند که دافنه دوموریه جوان را بالای صخره‌ای نشان می‌دهد. این مجموعه بخشی از بیش از ۴۰ سال مکاتبه دوموریه با یکی از دوستان نزدیک خود با نام موارین بیکر-مونتون بوده و هم اکنون توسط پسر بیکر به حراج گذاشته شده است.

این شعرها زمانی کشف شد که رودی لوید متخصص حراج تصمیم گرفت نگاهی دقیق‌تر به قاب عکس دوموریه بندازد. او در این باره گفت: من در حال بررسی آخرین جعبه از مجموعه مکاتبات دوموریه بودم که ناگهان تصمیم گرفتم به قاب عکس نگاهی دقیق‌تر بندازم. زمانی که عکس را از فریم آن بیرون کشیدم این شعرها از قاب بیرون زد. به نظر می‎‌رسد تاریخ آن‌ها مربوط به حوالی دهه ۲۰ میلادی باشد.

این کارشناس حراج عقیده دارد شعرهای کشف شده به قلم دوموریه ۲۰ ساله نوشته شده است. او گفت: این شعرها نه می‌تواند کار یک ذهن نوجوانانه باشد و نه به درخشانی آثار سال‌های متاخر زندگی اوست.

به همراه اشعار کشف شده صدها نامه در این آرشیو موجود است که بسیاری از آن‌ها نشان‌دهنده نوع رابطه دوموریه با همسرش، ژنرال ارتش فدریک برونینگ و بی‌بند و باری‌ها و مشکلات الکلی او است.

بسیاری از این نامه‌ها در حراجی روز ۲۷ آپریل (۷ اردیبهشت) «Rowley's of Ely» به مزایده گذاشته خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج