جاباما
۸۵۴۹۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

با تغییر مربی شرایط تیم امید بهتر می‌شود

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: با تغییر مربی شرایط تیم امید بهتر می‌شود. با وضعیت فعلی تیم امید نمی‌تواند از گروهش صعود کند.

خبرگزاری مهر: هادی طباطبایی درمورد وضعیت تیم امید ایران و عملکرد این تیم در مرحله انتخابی المپیک، عنوان کرد: شاید فدراسیون و کمیته المپیک به تیم امید بها بدهند اما چیزی که مسلم است جامعه خیلی برای این تیم اهمیت قائل نیست و این یکی از معضلات همیشگی بوده است.

من جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون و کمیته المپیک داشتم و همان وقت خیلی به شرایط این تیم خوش‌بین نبودم و می‌دانستم شرایط مناسب نیست و باید تمهیداتی اندیشیده شود. خیلی زمان از دست رفته بود و درنهایت هم توقعات برآورده نشد و این تیم در شرایطی که میزبان بودیم به سختی صعود کرد. تیم امید عملکرد خوبی نداشت و به نظر می‌رسد این مشکلات در دور بعدی هم بیشتر باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با اینکه این روزها بحث تغییر زالاتکو کرانچار مطرح شده است، تصریح کرد: کسی از ما مشورت نخواسته است اما به عنوان کسی که دو دوره مربی و بازیکن ایت تیم بوده‌ام شاید بتوانم شرایط را بهتر ارزیابی کنم.

قطعا با این اتفاق شرایط بهتر خواهد شد و با وضعیت فعلی تیم امید نمی‌تواند از گروهش صعود کند. بحث زلاتکو کرانچار مطرح نیست ما ۴۴ سال است یک مسیر را طی کردیم و اصرار به ادامه آن داریم. بدترین اتفاق این است که ما از افرادی که در این راه تجربه دارند استفاده نمی‌کنند و هر سال به دنبال افراد جدید می‌گردیم.

وی درمورد اینکه چرا از مربیانی مثل او که در این راستا تجربه دارند مشورت گرفته نمی‌شود عنوان کرد: متاسفانه این یکی از معضلات موجود در این تیم است و ما نمی‌خواهیم از نظریات دیگران که این راه را قبلا رفته‌اند استفاده کنیم.

وی درمورد اینکه آیا تغییرات پیش رو را مثبت می‌داند عنوان کرد: این اتفاق می‌تواند به تیم ا مید کمک کند کار خوبی که این روزها در فدراسیون انجام شده حضور نیروهای جدید و فوتبالی در بدنه فدراسیون است. فوتبال ما مدت زیادی در اختیار افراد تکراری بود و همه به یک شکل صحبت می‌کردند. امیدوارم این تغییرات خوب در بدنه تیم امید هم اتفاق بیفتد.

طباطبایی در رابطه با وضعیت استقلال و دیدار این تیم مقابل الهلال عربستان عنوان کرد: خدا را شکر استقلال در بازی رفت توانست الهلال را شکست دهد بازی بسیار سخت و مشکلی بود که خوشبختانه الهلال هم روشی را اتخاذ کرد که استقلال به خوبی آن را کنترل کند. الهلال روی به توپ‌های بلند آورد که بازیکنان ما هم همه را بخوبی کنترل کردند. امیدوارم الهلال امروز هم به همین سبک بازی کند و بازی را روی هوا ببرد. اگر این اتفاق بیفتد صعود تیم ما قطعی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج