جاباما
۸۵۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

فدایی: از رئیس آکادمی استقلال شکایت می‌کنم

مربی سابق امیدهای استقلال تهران گفت:‌ بر فرض قبول کنیم که من در قهرمانی امیدها نقشی نداشته ام اما آیا استعدادیابی خوبی برای آکادمی باشگاه استقلال انجام ندادم؟

خبرگزاری فارس: محمد فدایی، در مورد اظهارات مدیر آکادمی باشگاه استقلال، گفت: من قطعا از این آقا شکایت می‌کنم اینکه ایشان درس خوانده یا در استقلال بازی کرده دلیل نمی‌شود به دیگران انگ بچسباند با این صحبت‌ها خودشان را زیر سؤال می‌برند اگر من را نمی‌خواستند خیلی راحت می‌گفتند که دوست دارم دوست قدیمی و همکارم در شهرداری را مربی امیدها قرار بدهم. آیا آنها مدرکی دارند که من کاری کرده‌ام؟

فدایی در ادامه گفت: می‌خواستند از بازی اول من را کنار بگذارند اما لطف خدا شامل من شد، ۱۰، ۱۱ بازی را پشت‌سر هم بردیم و بعد از آن هم قهرمان شدیم. این اتفاق نیفتاد. در آخر فصل طی صحبتی که با من انجام دادند به من گفتند از شما راضی هستم و تشکر می‌کنم اما باشگاه اعلام کرده باید یک پیشکسوت را در تیم‌های پایه قرار بدهیم و من دیگر راهی نداشتم.

وی در ادامه گفت: به نظرم تحت فشار قرار گرفته‌اند که چرا مربی قهرمان را کنار گذاشتند و الان می‌گویند قلیان می‌کشیده است! اخلاق‌محورتر از من در آکادمی استقلال نیامده است. این را از من نباید بشنوید. شما باید از بازیکنان بپرسید. منضبط‌ترین تیم، تیم من بود. من حتماً این مسأله را پیگیری می‌کنم.

شاید حرف‌های ایشان صحت داشته باشد، مردم باید من را بشناسند و اگر عیب و ایرادی دارم به من اعتماد نکنند و جوان هایشان را به من نسپارند! ایشان پیشکسوت استقلال محسوب می‌شوند و من را صادق ورمزیار با ۱۷سال سابقه در استقلال به آکادمی این باشگاه آورد و فکر می‌کنم پیشکسوت حساب می‌شود! من قطعا این مساله پیگیری می‌کنم چون دقیقا منظور صحبتشان با من بوده است.

فدایی در مورد اینکه رییس آکادمی باشگاه استقلال معتقد است امیدهای استقلال به خاطر توانایی بازیکنان قهرمان شد نه توانایی مربی، گفت: سؤال من این است که مگر من پیشکسوت بودم؟ غیر از قابلیت فنی من چه چیزی باعث شد که در آکادمی استقلال بمانم. مردم خیلی از مسائل را متوجه می‌شوند.

آقای مؤمنی شما کجا مربی‌گری کردید، رزومه مربی‌گریتان چیست؟ یکی از اصول فوتبال پایه استعدادیابی است، بر فرض قبول کنیم که من در قهرمانی امیدها نقشی نداشته ام اما آیا استعدادیابی خوبی برای آکادمی باشگاه استقلال انجام ندادم؟ با این صحبت‌ها خودتان را زیر سؤال می‌برید. من در پیکان و مقاومت هم حضور داشتم و قهرمان شدیم. حالا از شما که همه چیز در اختیار دارید می‌خواهم بروید و با قدرت کار کنید تا ما بار فنی را یاد بگیریم!

مربی سابق پایه‌های استقلال در ادامه افزود: آیا تیم‌های امید سایپا و پیکان بازیکن نداشتند؟ آیا امید مقاومت که ۱۰ ملی‌پوش را در اختیار داشت از نظر فنی سطح پایینی داشت؟ ما از لحاظ بازیکن سومین یا چهارمین تیم بودیم. بهتر است مقداری در خلوت خودشان فکر کنند. شاید برعکس است. ما باید طلبکار باشیم که بعد از دو سال کار در آکادمی استقلال و قهرمانی هنوز حق و حقوقمان را نگرفته‌ایم و الان اینگونه در مورد ما صحبت می‌کنند. من در مورد این مسأله شکایت می‌کنم و ایشان باید بیایند اثبات کنند و پاسخگو باشند.

فدایی در مورد اینکه مومنی معتقد است مربی امیدها با هوچی‌گری امتیاز می‌گرفته، گفت: به نظرم محمد مؤمنی به خاطر فشاری که از سمت مردم وارد شده عصبی است و می‌خواهد خودش را تبرئه کند. مربی تیم آتلتیکومادرید هم کنار خط خیلی از بازی‌ها را با هیجان اداره می‌کند و نتیجه می‌گیرد. این یک هنر است. من نمی‌توانم روی نیمکت بنشینم و تیمم ۵ گل بخورد و دنبال کارم بروم.

فوتبال جای جنگ است، جای این نیست که بگوییم من مدرس هستم و فلان مدرک را دارم و روی نیمکت بنشینم. من در این سال‌ها هیچ مورد انضباطی نداشتم، صحبت فنی هم زیاد است. تمام تلاش‌شان را کردند که تیم قهرمان نشود حتی بعد از دربی که قرار بود به ما پاداش بدهند هم پاداشی ندادند، تا آخر فصل به اهدافشان نرسیدند و اکنون رو به این مسائل و صحبت‌ها آوردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      یه مشت کیسه کش بی فرهنگ...

    • مجید

      با اینگع مومنی رو دوس دارم و حتی یک بار هم چهره آقای فدایی رو ندیدم ولی حق رو به فدایی میدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج