۸۵۵۰۷۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

جسد فرد غرق شده در رودخانه قزل اوزن یافت شد

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از پیدا شدن جسد فرد غرق شده در رودخانه قزل اوزن در محور کوثر - سرچم استان اردبیل خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: بهزاد نواختی، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل مقدم عصر امروز اظهار داشت: ظهر دیروز یکم اردیبهشت ماه در پی اعلام اورژانس مبنی بر غرق شدن فردی ۳۵ ساله اهل شهرستان خلخال در رودخانه قزل اوزن در کیلومتر ۴۵ کوثر - سرچم بلافاصله اکیپ های امدادی جمعیت هلال احمر از شهرستان های کوثر و خلخال در محل حاضر و پس از دو روز تلاش شبانه روزی با بهره گیری از ۱۱ تیم عملیاتی از شهرستان های کوثر، خلخال، مرکز استان و نیروهای مردمی و برپایی کارگاه نجات، ظهر امروز جسد فرد غرق شده کشف گردید که اقدامات بعدی جهت سیر مراحل قانونی در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه برای جستجوی فرد غرق شده ۱۱ تیم از جمعیت هلال احمر استان عازم محل شده و مشغول عملیات جستجو شدند، تصریح کرد: این تیم ها متشکل از ۳ تیم سیلاب، ۳ تیم کوهستان، ۳ تیم جاده ای، یک تیم آنست و یک تیم واکنش سریع استان بود.

نواختی مقدم با اشاره به اینکه ۴۳ نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این عملیات مشارکت داشتند، ادامه داد: این نیروها با به کارگیری ۵ دستگاه خودروی آمبولانس، ۵ دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه ست نجات مشغول عملیات بودند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر با ۲ ست غواصی، ۴ ست کوهستان و تجهیزات کامل انفرادی در این عملیات حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شش ساله شمال

      چخبره خدایاخودت برسان.

      پاسخ ها

      • محمد

        بله متاسفانه ما شاهد این ماجرا بودیم .بنده خدا رفته بود ریواس بچینه از پرتگاه افتاده پایین .همراهش هم خواهر زاده اش اومده بوده که شاهد اتفاق بد میشه خدا بیامرزتش ۳۳ سالش بود بیچاره .دیگه خانوادش تا عمر دارن ریواس نمیخورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج