۸۵۵۱۳۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 3 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برخی از آرزوهایی که هنگام فوت کردن شمع تولدتان می کنید، برآورده می شود. امسال دری به رویتان گشوده می شود که فرصت های تازه ای چه در زمینه کاری و چه عاطفی برایتان بوجود می آید. سعی کنید با شجاعت در این راه قدم بگذارید و با انگیزه از تمام موانع عبور کنید. پیشنهاد کاری به شما می شود که می تواند مسیر زندگی تان را به کل عوض کند. اما بهتر است که عجولانه تصمیم نگیرید. اگر احساس می کنید که در برخی روابط عاطفی تان موفق نیستید، سعی کنید که شیوه رفتاری تان را تغییر دهید. خوبی بیش از حد هم می تواند برایتان دردسرساز شود. امسال جشن و میهمانی های زیادی در راه خواهید داشت که بر روحیه تان تاثیر مثبتی می گذارد. شما پشتکار خوبی دارید و اگر کاری را آغاز کنید پیگیر آن هستید، اگر امسال با همین اراده به راهتان ادامه دهید، در انتهای سال اتفاقات خوبی برایتان رخ خواهد داد. فردی از زندگی تان رفته که دلتنگ آن هستید. اما با گذر زمان شرایط جدیدی برایتان فراهم می شود که با ورود افراد جدید، خاطرات تلخ را فراموش خواهید کرد. ماههای آذر و بهمن از بهترین ماههای سال شما خواهند بود که سالی پر از خاطره را برایتان خواهند ساخت.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز خبر خوبی را می شنوید که تمام خستگی های روزهای قبلی تان را از بین می برد. شما این شادی را مدیون یکی از دوستان تان هستید پس یادتان نرود که از او تشکر کنید. تمام چیزی که برای از بین بردن مشکلات روابط عاطفی تان احتیاج دارید کمی اعتماد است. فاصله یا دوری از شخصی زندگی را برایتان کمی سخت کرده است اما این شرایطی ست که باید تخمل کنید. مطمئن باشید که خیلی زود انتظارها به پایان می رسد و شما نیز به مراد دلتان می رسید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

خبری می شنوید که به شدت جا می خورید و ممکن است تا چند ساعت هم هیجان زده باشید. بهتر است که اگر تصمیمی می خواهید بگیرید، به خودتان کمی فرصت دهید تا هیجانات تان کاهش یابد و منطقی تر عمل کنید. علارغم شکست هایی که در کارتان خورده اید، به زودی به موفقیت های شغلی بالایی خواهید رسید و درآمدتان از این رو به آن رو خواهد شد. دوستی قدیمی بار دیگر بر سر راهتان سبز می شود و با حضورش شادابی دوباره را به زندگی تان بر می گرداند. البته گره هایی در این رابطه وجود دارد که بهتر است همین حالا در مورد آنها حرف بزنید و بازشان کنید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

اگر چه شما برای یکی از اطرافیان تان از خودتان مایه گذاشته اید اما احساس می کنید که او قدر شما را نمی داند، از این رو می خواهید او را از زندگی تان حذف یا فرد دیگری را جایگزین اش کنید. بهتر است در این زمینه زود تصمیم نگیرید و یک طرفه به قاضی نروید. امروز هر آنچه اراده کنید را می توانید انجام دهید بنابراین دست به کار شوید و از این زمان نهایت استفاده را به خصوص در زمینه شغلی بکنید. شاید گاهی احساس خوبی نسبت به کاری که انجام می دهید نداشته باشید اما در این شرایط به منطق تان تکیه کنید و راهتان را ادامه دهید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

به دنبال پولی بوده اید که به زودی به دست تان می رسد و مشکلات مالی تان را حل می کند. پس تا آن زمان نگرانی را کنار بگذارید و روی کارهای دیگرتان تمرکز کنید. امروز دوست دارید در خانه بمانید، شاید به دلیل خستگی باشد، شاید هم به خاطر کارهایی که روی سرتان تلنبار شده است، در هر صورت از ارتباط برقرار کردن با دیگران نیز گریزانید و ترجیح می دهید که زمان خود در تنهای بگذرانید. بهترین فرصت است تا استراحت کنید و انرژی دوباره را به خودتان برگردانید. فردی از زندگی شما رفته اما شما هنوز منتظر برگشتن آن هستید. پذیرفتن حقیقت در حال حاضر به نفع شماست.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

چشم انتظار هستید و از این انتظار خسته شده اید. ولی امروز خبری می شنوید که شما را امیدوار می کند. به زودی فردی را ملاقات می کنید و این دیدار تاثیر زیادی روی شما می گذارد و باعث می شود که به روزهای رفته بیشتر بیاندیشید. شاید هم باعث شود که از گذشته درس بگیرید و برای آینده برنامها ریزی دقیق تری داشته باشید. امروز برای کارهایی که می خواهید انجام دهید، روحیه ریسک پذیری خود را بالا ببرید تا اتفاقات بهتری برایتان رخ دهد. فردی که شما را از خود رانده، به زودی به سمت تان باز خواهد گشت اما حواس تان باشد که مثل قبل با او رفتار نکنید تا به اشتباهاتش آگاه شود.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز حساب و کتاب پول تان را بیشتر داشته باشید و آنها را عاقلانه خرج کنید وگرنه در روزهای آتی به مشکل برخواهید خورد. حتی یک اشتباه کوچک هم می تواند برنامه هایتان را بهم بریزد. اگر چه شما علاقه زیادی به شریک زندگی تان دارید اما گاهی رفتارتان خلاف این را ثابت می کند، شاید بد نباشد کمی بیشتر به رفتارهایتان بیاندیشید تا سو تفاهمی رخ ندهد. اگر مشکلی برایتان پیش آمده که ناراحت تان کرده، بدانید که نتیجه تصمیمات خودتان بوده است. پس به جای غصه خوردن بهتر است که به فکر جبران آن باشید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

اگر چه دری به رویتان گشوده شده که مدت هاست انتظارش را می کشیدید اما فکر نکنید که همه چیز برایتان به سادگی خواهد گذشت. اگر قدم در این راه گذاشتید، باید آماده موانع آن هم باشید. دوستی با شما تماس می گیرد و شما را به جایی دعوت می کند. سعی کنید با تمام مشغله هایی که دارید، به او پاسخ مثبت دهید. زندگی شما احتیاج به یک تنوع دارد که آن را در کنار دوستان تان به دست خواهید آورد. سعی کنید در ارتباط با دوستان تان پنهان کاری نکنید زیرا برایتان مشکل ساز می شود.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

یکی از اطرافیان تان به شما لطفی می کند که نمی دانید چگونه آن را جبران کنید. شاید اولش پذیرفتن آن برایتان سخت باشد اما بهتر است آن را بپذیرید زیرا که لیاقتش را دارید. برای رابطه عاطفی تان نقشه ها کشیده اید اما برای رسیدن به آنها باید موانع زیادی را پشت سر بگذارید. البته این موانع به سختی آنچه در ذهن شما می گذرد، نیست. در نهایت با اعتماد به نفس به توانایی هایتان تمام موانع را رد خواهید کرد و به مراد دلتان خواهید رسید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

به زودی چشم انتظاری شما به پایان می رسد و دوباره روزهای خوب را تحربه خواهید کرد. خبری خوبی در این رابطه امروز می شنوید که لبخند را بر لبان تان می نشاند. امکان دارد که این روزها به دلیل سرماخوردگی کمی بیمار شوید، بنابراین بیشتر مراقب سلامتی تان باشید. بالاخره سخت کوشی هایتان در محیط کار جواب می دهد و شما به درجات بالاتری خواهید رسید. البته موفقیت در این راه همیشه به تنهایی جواب نمی دهد. گاهی لازم است که از تجربیات دیگران نیز استفاده کنید. شما به عشق زندگی تان قولی داده اید، تا دیر نشده به قول تان عمل کنید.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

در ارتباط با فردی، اطلاعات مهمی به دست تان می رسد که تاثیر مثبت زیادی بر روند زندگی تان خواهد گذاشت. این اطلاعات شاید منجر به تغییر شغل یا حتی تغییر محل زندگی تان شود. اگر چه تصمیم گیری برایتان سخت است اما به خود اعتماد کنید و با شجاعت تمام پیش روید. اخیرا به صحبت کردن با شریک زندگی تان تمایلی ندارید. شاید حوصله بحث های جدی را نداشته باشید، اما بدانید که عاقبت خوبی ندارد. صحبت کردن صمیمیت را به رابطه شما باز می گرداند. به زودی یک جابه جایی خواهید داشت که روحیه شما را نیز به بهترین شکل ممکن تغییر می دهد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز کمی دلتان گرفته اما اگر دورتان را با دوستان تان پر کنید، خیلی زود حالتان خوب می شود. اگر می خواهید وضعیت مالی خود را بهبود بخشید، حال بهترین زمان ممکن است، پس درنگ نکنید و دست به کار شوید. اگر به فکر تغییر شغل هستید، از همین امروز استارت آن را بزنید. تغییرات اگر چه سخت است اما موجب پیشرفت شما می شود. تهمتی به شما زده شده که دلتان را شکانده است. برای رهایی از آن نیاز به کاری نیست. اطرافیان تان با گذشت زمان به حقیقت پی می برند.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز روحیه کنجکاوانه شما فعال می شود به طوری که تا سر از مسائل در نیاورید، بیخیال نمی شوید. البته در ارتباط با دوستان تان محتاط تر باشید زیرا ممکن است منجر به سوتفاهم شود. اگر چیزی از نظر شما اشتباه است، دلیلی ندارد که برای دیگران هم غلط باشد. اصرار بیش از حد شما برای فهماندن آنها تنها موجب سوتفاهم می شود. پس تمرکزتان را روی زندگی خودتان بگذارید. به زودی به یک دورهمی دعوت می شوید که با وجود بی حوصلگی، بسیار به شما خوش می گذرد.

فال روزانه ۰۳/ ۰۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج