۸۵۵۱۳۵
۴ نظر
۵۰۵۲
۴ نظر
۵۰۵۲
پ

تعقیب و گریز مسلحانه برای دستگیری باند سرقت

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از درگیری مسلحانه در تعقیب و گریز پلیسی برای دستگیری دو گرداننده باند حرفه‌ای سرقت در مشهد خبر داد.

پایگاه خبری پلیس: جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از درگیری مسلحانه در تعقیب و گریز پلیسی برای دستگیری دو گرداننده باند حرفه‌ای سرقت در مشهد خبر داد.

ابراهیم قربان زاده در تشریح عملیات ضربتی دستگیری دو سارق حرفه‌ای گفت: با توجه به گزارش سرقت‌های خیابانی در منطقه آبکوه مشهد و دستبرد به وسایل داخل خودروهای سواری، طرح ویژه‌ای برای پیگیری سریع موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: درحالی‌که تحقیقات پلیسی در این زمینه آغازشده بود تیم گشت کلانتری آبکوه اوایل بامداد روز گذشته ۲ جوان را مشاهده کردند که در حال جابجا کردن وسایلی از داخل یک خودروی سواری بودند.

وی بیان کرد: مأموران برای بررسی موضوع وارد عمل شدند اما دو مرد جوان با مشاهده خودروی پلیس به‌سرعت با یک دستگاه پژو ۲۰۶ که یک زن و مرد جوان دیگر نیز سرنشین آن بودند از محل متواری شدند.

قربان زاده تصریح کرد: عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و یکی از سرنشینان صندلی عقب با استفاده از کلت ساچمه‌ای به سمت خودروی گشتی پلیس شلیک کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: مأموران انتظامی در این تعقیب و گریز خیابانی با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح، خودروی پژو ۲۰۶ متهمان که طبق بررسی مشخصات پلاک، سرقتی بود را از ناحیه لاستیک مورد اصابت گلوله قرار داده و متوقف کردند.

وی گفت: متهمان خودرو را دریکی از خیابان‌های شهر رها کرده و به‌صورت پیاده متواری شدند که مأموران کلانتری آبکوه یکی از آنان را دستگیر کرده و یکی دیگر از متهمان که مردی ۳۴ ساله بوده و خود را در منزلی مسکونی مخفی کرده بود توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

قربان زاده با اشاره به اینکه بررسی‌های گسترده پلیسی برای دستگیری پسر جوان و زن فراری آغازشده است، بیان کرد: تحقیقات برای کشف ابعاد مبهم دیگر این پرونده ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      واقعاهزاران لایک به نیروهای انتظامی که امنیت روبرامابرقرارمیکنن

    • بدون نام

      شهر مشهد شهری زیارتی با امنیت ومردمی بسیار خوب اصلا خلافی ودزدی وقتل وجنایتی قاچاق ومعتادی نداشت چی شده که بعد از انقلاب تبدیل شده به قطب فساد وفحشا ودزدی وقاچاق وهزاران خلاف دیگه غیر از بی توجهی مسئولین را میرساند وعدم رسیدگی وتوجه به معیشت مردم برید حاشیه نشینان را ونهوه زندگیشون را ببینید نگذارید حاشیه نشینی ایجاد بشه که پشت سرش این مشگلات بیاد

    • بدون نام

      ای جانم نیروی انتظامی مردان بی ادعا

    • فیروزی

      دست برادران نیروی انتظامی درد نکنه دمشون گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج