۸۵۵۱۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شفر نباید به ترکیب برنده استقلال دست بزند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هرچند بازیکنان تاثیرگذار استقلال مثل غفوری، طارق و باقری به شرایط بازی رسیده‌اند، اما منطقی نیست که شفر به ترکیب برنده تیمش دست بزند.

خبرگزاری مهر: علی شوری اظهار داشت: به دلیل فشردگی بازی‌ها، استقلال قدری خسته است. امیدواریم شفر مثل بازی‌های گذشته که خیلی خوب توانست تیم را ریکاوری کند، تیم را آماده و سرحال به دیدار الهلال بفرستد.

وی اضافه کرد: فوتبال ایران از نظر ساختار و امکانات سخت افزاری از عربستان بسیار عقب تر است و اگر تیم‌های ما از جمله استقلال مقابل نمایندگان عربستان نتیجه می‌گیرند، تنها دلیلش توانمندی‌های فردی و غیرت فوتبالیست‌های ایرانی است. وگرنه در حالت معمول تیم‌های ایرانی نباید قادر باشند تیم‌های عربستانی را شکست دهند.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص بازگشت فرشید باقری به تیم گفت: این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم. از اولش هم منطقی نبود که بازیکن را با کنار گذاشتن از تیم تنبیه کنند. بهترین راه تنبیه بازیکنان خاطی اعمال جرایم مالی است.

مهاجم پیشین استقلال در خصوص نتیجه این بازی گفت: به نظر من احتمال این که بازی با نتیجه تساوی تمام شود زیاد است چون هر دو تیم از شکست خوردن می‌ترسند و جانب احتیاط را می‌گیرند. به خصوص استقلال که شکست خوردن در این بازی تا حدود زیادی از شانس آنها برای صعود می‌کاهد.

شوری با اشاره به بازگشت وریا غفوری، طارق همام و فرشید باقری به جمع نفرات آماده بازی اظهار داشت: گرچه این سه نفر بازی‌های خوبی را در این فصل ارائه داده‌اند و بازیکنان باتجربه‌ای هستند که به راحتی نمی‌توان از آنها گذشت، اما منطقی نیست شفر به ترکیب برنده‌اش دست بزند.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: استقلال بدون این سه بازیکن بازی‌های بزرگی از جمله بازی با همین الهلال را برده و شفر باید به ترکیب برنده‌اش وفادار باشد. بازیکنانی هم که تازه رسیده‌اند باید به صورت تدریجی به ترکیب اضافه شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج