۸۵۵۲۴۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کارگرجم: کم گل خوردن برگ برنده استقلال است

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: استقلال در کارهای تدافعی بهترین عملکرد را دارد و این کم گل خوردن برگ برنده آنها در این فصل است.

خبرگزاری مهر: اکبر کارگرجم اظهار داشت: بازی منطقی و قابل قبولی از استقلال مقابل ماشین سازی دیدیم. شفر در این دیدار تغییراتی نسبت به بازی‌های گذشته ایجاد کرده بود و این تغییرات جواب داد تا آبی پوشان به یک پیروزی مهم دست پیدا کنند.

وی اضافه کرد: ماشین سازی از تیم‌های منسجم لیگ برتر است و نتایج این تیم نشان می‌دهد در هیچ بازی به راحتی تسلیم نمی‌شود. چیزی نمانده بود تا بازی استقلال مقابل این تیم گره بخورد و این بازی هم مثل اکثر بازی‌هایی که ماشین سازی یک پای آن است با نتیجه مساوی به پایان برسد. اما خلاقیت یک هافبک ششدانگ مثل پاتوسی و موقعیت سنجی یک مهاجم جوان سرنوشت این بازی را تغییر داد.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: در حالی که ۲۶ هفته از لیگ را پشت سر گذاشتیم دروازه استقلال فقط ۹ بار باز شده و این توفیق در فاز دفاعی را باید برگ برنده آبی پوشان در این فصل بدانیم. این تعداد گل خورده واقعاً یک شاهکار است و باید به استقلالی‌ها دست مریزاد گفت.

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: خوشبختانه قطار استقلال به ریل موفقیت بازگشته و این سومین پیروزی متوالی در لیگ و آسیا بود که به دست آمد. بازیکنان و اعضای کادر فنی باید بازی با ماشین سازی را کاملاً فراموش کرده و تمرکزشان را برای بازی با پدیده و دیدار برگشت با الهلال بگذارند.

کارگرجم تاکید کرد: هرچه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا جلو می‌رویم، حساسیت بازی‌ها بیشتر و حریفان سرسخت‌تر خواهند شد. طبیعتاً کار هم بازی به بازی دشوار تر می‌شود و تلاش بیشتری برای پیروزی لازم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس!

      کارگرجم هم از غار پیشکسوتهای استقلال خارج شد و به نفع استقلال نظر داد!! دمش گرم!!

    • عبداله آذرنیوشه

      از دحیل ۳ گل خورد کم است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازتیم داغون الاهلی تفریحی 2 تا خوردید روت کم نشد، میخای یه کامبک بزن عقب ببین از تیم الغراضه قطر 3 فصل پیش چندتا زد بهتون،

    • بدون نام

      بازی رو واگذار کردند به تیم ده نفره خوشحال هم هستند کم گل خوردند * لنگ وکیسه باید از ادامه بازی انصراف بدهند * آفتابه لگن ۷ دست شام ونهار هیچی * فوتبال ما اون آب تبلیغ کبریت بی خطره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج