۸۵۵۲۷۱
۳۴ نظر
۵۴۵۷
۳۴ نظر
۵۴۵۷
پ

مشهورترین سوپرمدل‌های آسیایی در جهان

سوپرمدل‌ها تنها به خاطر زیبایی ظاهرشان به شهرت نرسیده اند. آن‌ها برای رسیدن به این جایی که هستند تلاش‌های زیادی کرده اند. شهرت، به خصوص در دنیای مد و فشن، ساده به دست نمی‌آید. افراد بسیاری در این حرفه به طور جدی فعالیت می‌کنند، اما لقب سوپرمدل چیزی نیست که به راحتی به دست آید. اگر دوست دارید با مشهورترین سوپرمدل‌های زن آسیایی در جهان آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید. 

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: سوپرمدل‌ها تنها به خاطر زیبایی ظاهرشان به شهرت نرسیده اند. آن‌ها برای رسیدن به این جایی که هستند تلاش‌های زیادی کرده اند. شهرت، به خصوص در دنیای مد و فشن، ساده به دست نمی‌آید. افراد بسیاری در این حرفه به طور جدی فعالیت می‌کنند، اما لقب سوپرمدل چیزی نیست که به راحتی به دست آید. اگر دوست دارید با مشهورترین سوپرمدل‌های زن آسیایی در جهان آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.
Amber Chia - مالزی
مشهورترین سوپرمدل‌های آسیایی در جهان
امبر چیا یکی از سوپرمدل‌های اهل مالزی ست که شهرت آن به بیش از ۲ دهه می‌رسد. او جزو یکی از اولین مدل‌های آسیایی ست که مدال مادلینگ را در سطح بین المللی از آن خود کرد. شهرت او زمانی افزایش یافت که ویکتوریا بکهام او را به عنوان مدلی برای معرفی کلکسیون جدید لباس هایش در هفته مد نیویورک ۲۰۰۹ انتخاب کرد. تصویر امبر چای روی جلد بیش از ۲۰۰ مجله به چاپ رسیده و در فشن شو‌های تمام قاره‌ها شرکت کرده است. او نه تنها سوپرمدل مشهوری ست، بلکه کارآفرین موفقی نیز است که توانسته مدرسه مادلینگ و زیبایی خودش را با نام «آکادمی امبر چیا» به راه بیاندازد.
Bianca Bai- تایوان
مشهورترین سوپرمدل‌های آسیایی در جهان
بیانکا بای بازیگر و مدل تایوانی ست که مادلینگ را قبل از بازیگری آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۰ نامزد بهترین بازیگر در ۴۵ جایزه گلدن بل برای بازی در «Shining Days» شد. او نه تنها در صنعت مد و فشن بلکه در حرفه بازیگری نیز بسیار فعال است. بیانکا بای تاکنون در فیلم هایی، چون «Fated to Love You»، «Skip Beat» و «P.S Man» هنرنمایی کرده و در سال ۲۰۱۶ نیز صاحب یک فرزند پسر شده است.
Tao Okamoto- ژاپن
مشهورترین سوپرمدل‌های آسیایی در جهان
توا اوکاموتو محرفه مادلینگ را از سن ۱۴ سالگی در ژاپن آغاز کرد. او برای این که بتواند در این حرفه تجربه‌های بیشتری کسب کند، به پاریس نقل مکان کرد و با حضور در فشن شو‌های مختلف اروپایی، توانست نام خود را به عنوان یک مدل حرفه‌ای به ثبت برساند. او در حال حاضر یکی از مشهورترین مدل‌های آسیایی در اروپاست. او برای رسیدن به شهرت، زحمت‌های زیادی کشید که در نهایت منجر به همکاری او با برند‌های مشهوری جون شنل، دولچه و گابانا، لویی ویتون، رالف لورن و غیره... شد. او تاکنون جوایز زیادی از جمله مدل سال ژاپن یا مدل فشن کلاب ادیتور را کسب کرده است. توا اوکاموتو در حال حاضر یکی از موفق‌ترین مدل‌های ژاپنی ست که در جهان به خوبی درخشیده است.
Sheila Sim- سنگاپور
مشهورترین سوپرمدل‌های آسیایی در جهان
شیلا سیم از ستاره‌هایی ست که از دوران کودکی با صنعت مد و فشن آشنا بود. خاله او یکی از مدل‌های مشهور بود، از این رو شیلا سیم، به دلیل زیبایی و توانایی‌هایی که داشت، مطمئن بود که روزی جا پای او می‌گذارد و در صنعت مد و فشن نامی را برای خود ثبت می‌کند. استعداد مادلینگ او در دوران نوجوانی و در یک میهمانی توسط یکی از طراحان مشهور کشف شد. او اکنون جزو یکی از سوپرمدل‌های سنگاپور است. او با برند‌های مشهوری، چون کلوین کلین، جورجو آرمانی، دانا کرن و ... همکاری کرده است. شیلا آنقدر در حرفه اش قدرت دارد که نام «دختر طلایی سنگاپور» را به او نسبت داده اند. او به مدت ۳ سال چهره «Audi Fashion Festival» بود.
Danica Magpantay - فیلیپین
مشهورترین سوپرمدل‌های آسیایی در جهان
دانیکا مگپنتی سوپر مدلی ست که نه تنها جایزه سوپرمدل فورد جهانی را در سال ۲۰۱۱ از آن خود کرده، بلکه با شرکت بین المللی مادلینگ قراردادی را به قیمت نیم میلیون دلار امضا کرده است. او اولین زن فیلیپینی ست که به این مقام‌ها دست یافته است. البته او از کودکی با این حرفه آشنا بود، مادرش Milagros Flores نیز یک سوپر مدل معروف است. از این رو دانیکا نیز از همان دوران کودکی در هفته‌های مد فیلیپین شرکت و روی دفیله راه می‌رفت. او به عنوان نماینده کشورش در کت واک جهانی که در نیویورک برگزار شد، شرکت کرد. با تمام این موفقیت ها، او هنوز هم اهداف و آرزو‌های زیادی در سر دارد که یکی از آن‌ها حضورش در کنار مدل‌های ویکتوریت سیکرت است.
Lisa Haydon- هند
مشهورترین سوپرمدل‌های آسیایی در جهان
لیسا هایدون سوپرمدلی ست که به خاطر حضورش در هفته مد «Lakme» که بهترین فشن شو هند است، شهرت دارد. او فارغ التحصیل رشته روان شناسی ست، اما به خاطر درآمد دوران تحصیل و اجاره خانه اش، به مادلینگ روی آورد، اما گویا به این حرفه علاقمند شد و توانست با استعدادی که در آن داشت، در سطح جهانی بدرخشد. او ابتدا کارش را در استرالیا آغاز کرد، اما بعد‌ها به هند بازگشت و در آنجا مادلینگ را به طور حرفه‌ای دنبال کرد. تصویر او روی جلد مجلات مشهوری، چون Harper's Bazaar، FHM و Elle منتشر شده است. یکی از علل مجبوبیت او در میان طرفدارانش، استایل متفاوت اش می‌باشد. او زمانی که در مسابقات مد شرکت می‌کند، همیشه مقام اول را به خود اختصاص می‌دهد و هیچ جایی برای رقبای دیگر باقی نمی‌گذارد.
Gaile Lok- ماکائو
مشهورترین سوپرمدل‌های آسیایی در جهان
یکی از مشهورترین مدل‌های آسیا، گایل لوک می‌باشد که در ماکائو به دنیا آمد، اما در آمریکا بزرگ شد. او کار مادلینگ را از ۱۸ سالگی آغاز و از آن زمان به بعد پله‌های موفقیت را یکی یکی طی کرد. او با لوکس‌ترین برند‌های جهان مانند فندی، بولگاری، سلین، مارک جیکوبز و ... همکاری کرده است. تصاویر او روی جلد مجلاتی، چون Marie Claire و Elle و نام او در مقالات زیادی ثبت شده است. او فارغ التحصیل رشته تاریخ هنر و هنر‌های تجسمی می‌باشد.
Liu Wen- چین
مشهورترین سوپرمدل‌های آسیایی در جهان
لیو ون نام خود را در صنعت مادلینگ ثبت کرده است. او بیش از ۳ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اینفلوئنسر‌های شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود. او اولین مدلی ست که به ویکتوریا سیکرت راه یافت و همچنین اولین مدل آسیایی ست که در مجله فوبرز نام پردرآمدترین مدل سال را از آن خود کرد. زندگی او پستی و بلندی‌های زیادی داشت. او خودش دوست داشت که یک تور لیدر باشد، اما مادرش او را تشویق کرد تا به حرفه مادلینگ روی آورد. او اولین مدل چینی ست که در کنار سوپراستار معروف، کندال جنر، تصوریش روی مجله معروف Vogue چاپ شد.
منبع: top۱۰lifestyles
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایی این چشم بادومیا جذابن دیگههههه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه چیز سلیقه ایه به شخصه به هیچ عنوان به نظرم جذاب
        نیومدن فقط خوبیشون این بود چاق نبودن که واسه مدل بودن از مهمترین فاکتور هاست

      • بدون نام

        نه این جماعت چشم درشت خاورمیانه ای که آرایش ازشون چکه میکنه جذذذذابند!!!!

      • بدون نام

        مانکن بودن اصلا ربط مستقیمی به زیبایی نداره.بیشتر به اندام و قد ربط داره.یا حتی چهره خاص.

      • بدون نام

        ضمن اینکه زیبایی شناسی در مناطق جهان با زیبایی شناسی در ایران بسیار متفاوته.قیافه های پر زرق و برق و مصنوعی فقط در خاورمیانه محبوبه

    • بدون نام

      همشون شکل هم بودن خو !!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنهای ایرانی که همه شون شبیه هم شدند چون مثل هم عمل می کنند و مثل هم آرایش .بعد مدعی زیباترین بودن هم هستند.لطفا حماقت خودمون رو صادر نکنیم

    • بدون نام

      هرچی چشم ریز و یخکمه از این کشورا مدل شدن ولی از ایران و اینهمه چهره های زیبا یه مل درست حسابی نساختیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینستاگرام پر از مدل پلنگیه خخخ

      • بدون نام

        چهره های مصنوعی و افراطی زنهای ایران فقط بین مردم بدسلیقه ایران طرفدار داره.تازه زنهای ایرانی اکثرشون زیر 165 سانت قد دارند و بدنشون هم مملو از چربیه.

    • رضوان

      یکی از یکی دیگر زشتر

    • بدون نام

      اینا که همشون چشم بادامی بودن

    • بدون نام

      بهاره رهنما از ایران

    • بدون نام

      مدل فیلیپینی واقعا سوپرمدله آیا؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوپر مدل به اندام ربط داره نه به چشمهای شهلا و ابروهای موکتی

    • بدون نام

      همشون زشتن

    • بدون نام

      چه داغون بودن...

    • بدون نام

      به به

    • armita

      چقد مدلای چینی و کره ای بیخودن
      همشون مثل مجسمه هستن

    • kamran

      همشون بدقیافه...پس ایرانیا چی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران به دلیل جو اسلامی و غیره به شکل حرفه ای صنعت مدلینگ نداره بخصوص در مورد خانمه اون اعتماد به نفس هایی هم مه خودشونو مدل معرفی میکنن پلنگهای اینستاگرامی هستند که علاوه بر جراحی های زیبایی!! افراطی از اضافه وزن رنج میبرند هرکس دو تا عکس بداره و تبلیغ لباس کنه مدل نیست

      • بدون نام

        در مانکن بودن اندام مهمه و البته خاص بودن قیافه هم می تونه جالب باشه.زنهای چشم شهلا و پررنگ و غبغب دارِ ایرانی همه مثل هم اند.یکی رو ببینی انگار بقیه رو دیدی

    • بدون نام

      طلا گلزار چی پس؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه خريه؟ خواهر محمدرضاشونه؟

      • سپیده

        اونا سانسوری هستن خخخ

      • بدون نام

        یه وجب قد داره

      • بدون نام

        قیافه های مصنوعی و تخیلی ایرانی به درد این حرفه نمی خوره.فقط به درد این می خوره که جواتی و ممد رو جذب کنه:)

    • بدون نام

      کیم جونگین کره ای مدل و سفیر گوچی
      اوه سهون کره ای مدل لویی ویتون
      جانگ ییشینگ چینی مدل ولنتینو و مک

    • بدون نام

      حق ايرانيا خورده شده! وجدانا دختر معمولياي ايراني از اينا خيلي سرترند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دخترهای معمولی ایرانی قد دارند؟ اندام دارند؟ اکثرا نصفه تشریف دارند.مانکن بودن به اندام مرتبطه نه به قیافه

    • امیرشون

      چرا خاله صدف و خاله گلشیفته رو نزاشتید

    • بدون نام

      کلا سلیقه ایرانی ها دهاتی پسنده.زن مدرن و ساده با صورت جمع و جور و شیک نمی پسندند ولی زنهای هشتاد رنگ گل درشت با قیافه های باستانی و قدهای کوتاه و گوشتالو براشون جذابه.بعد انتظار دارند هفت میلیارد بشر زمین هم چنین سلیقه ای داشته باشند

    • سارا

      انصافا یه نفر از ایران خودمون باید بین اینا میبود...درسته خیلی از افراد در ایران به هردلیلی نمی تونه جز این افراد باشه ولی هنوز هستن کسانی که اندام و چهره طبیعی و زیبایی دارن

    • بدون نام

      از خاورمیانه کسی نبود.
      آسیای شرقی مد نظرشون بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج