۸۵۵۲۸۰
۱۲ نظر
۵۰۰۹
۱۲ نظر
۵۰۰۹
پ

پرداخت افزایش ۴۰۰ هزارتومانی حقوق فرهنگیان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع با اشاره به افزایش حقوق ۴۰۰ هزارتومانی فرهنگیان گفت: این پرداخت به‌صورت علی‌الحساب انجام‌شده است و نیازمند به طی مراحل اداری و قانونی بود که باهمت خدمتگزاران فرهنگیان در این وزارتخانه و علی‌رغم تعطیلی روز یکشنبه (نیمه شعبان) پیگیری و اجرا شد.

ایسنا: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع با اشاره به افزایش حقوق ۴۰۰ هزارتومانی فرهنگیان گفت: این پرداخت به‌صورت علی‌الحساب انجام‌شده است و نیازمند به طی مراحل اداری و قانونی بود که باهمت خدمتگزاران فرهنگیان در این وزارتخانه و علی‌رغم تعطیلی روز یکشنبه (نیمه شعبان) پیگیری و اجرا شد.

پرداخت افزایش ۴۰۰ هزارتومانی حقوق فرهنگیان

علی الهیار ترکمن با اشاره به مصوبه مجلس و ابلاغ دولت در مورد افزایش حقوقها در سال ۹۸ اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و اخذ اعتبار موردنیاز، وزارت آموزش‌وپرورش افزایش ۴۰۰ هزارتومانی حقوق کارکنان خود در سال ۹۸ را اعمال و پرداخت نمود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش گفت: این پرداخت به‌صورت علی‌الحساب انجام‌شده است و نیازمند به طی مراحل اداری و قانونی بود که به همت خدمتگزاران فرهنگیان در این وزارتخانه و علی‌رغم تعطیلی روز یکشنبه (نیمه شعبان) پیگیری و اجرا شد.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، وی ادامه داد: علت پرداخت حقوق فرهنگیان با دو روز تأخیر، تلاش مستمر برای اعمال افزایش فوق‌الذکر بوده که به لطف الهی و علی‌رغم حجم بالای کار و محدودیت زمانی، با موفقیت انجام پذیرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مستمری بگیران تامین اجتماعی با این اوضاع وحشتناک کجای معادلات شما هستند ....قبلا میگفتید حقوق ها برای ده یازده روز کافیه ....اونموقع پیاز بود 1200تومان ....با حقوق 1400000تومان بخدا یکماه باید بزنیم تو سرمان ...همان روز اول نصفش میره برای اقساط و پول اب و برق و گاز به خود دولت باید پس بدهیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وام نگیر مگر مجبوری هرکس وام بگیر باید قسط بده کل حقوقش بره کسی مسئول وامت که نیست بعد ناله هم میکن یک بازنشسته دولتی ازتو وامثال تو خیلی هم پایین تر میگیره

    • نااشنا

      ی جوری میگه فرهنگیان انگار به جاهای دیکه ۴۰۰تومن پرداخت نشذه.لطفا برای انجام وظیفه ات سر معلمان منت نزار.حقوق میگیری که کار کنی.

    • فرهنگی

      همه الان باخبرمیشن اماحقوق بانکیا، شرکت نفتیااینهمه اضافه ميشه یکی صداش درنمیادک هیچ مدام ناله میکنن
      خدایاشکرت

      پاسخ ها

      • علی اکبر محمدی

        دقیقا

    • بدون نام

      پس ۱۰ درصدش کو

    • Ramin

      خسته نباشید

    • بدون نام

      آهان فقط باید آموزش و پرورش تویه بوق و کرنا بدمه که حقوق معلما رو دادیم؟؟؟؟ یعنی کارمندهای نهاد های دیگر یا مفت کار میکنند یا حقوق نمیگرند!!!!!! بیزحمت پرداخت حقوق معلما رو در نرم افزارهای اجتماعی هم بزارین یا از بلندگوهای مساجد هم اعلام فرمایید تا حتی پرنده ها هم بدانند و به حال معلمها غبطه بخورند.....

    • فرهنگی

      به همه 400 تومن رو دادن جایی نمیگید فقط برای فرهنگیان اعلام میشه چرا منت میذارید خوب همه گرفتن

    • ابی

      افزایش ده درصد مشخص نیست اون موقع بعضی ارگانها هر سال بالای سی درصد افزایش حقوق دارند. برو مدرک و سوادشون رو چک کن ببین این انصافه؟؟؟؟

    • عابد

      جناب مدير کيسه پول ..لطفا اگر ممکن هست کمک هزينه مربوط به چهارسال پيش را که هنوز پرداخت نکردي وهيچگاه هم جز مطالبات اعلامش نکردي ..پرداختش کن ...يا چون قبلا نگفتي ومرتکب دروغ وگناه کبيره شدي حالا عيبت ميشه که اعلام کني ..

    • بدون نام

      علی برکه الله
      دستور صادر کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج