۸۵۵۲۹
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

هلیکوپتر پل آلن،از بنیانگذاران مایکروسافت،در خلیج یوشوآیا (Ushuaia) در جنوب آرژانتین در قایق بادبانی به نام "Octopus"یا هشت پا مجبور به فرود اضطراری شد. مقامات نیروی دریایی اعلام کردند که هیچ زخمی در میان مسافران گزارش نشده است.

روزگارنو: هلیکوپتر پل آلن،از بنیانگذاران مایکروسافت،در خلیج یوشوآیا (Ushuaia) در جنوب آرژانتین در قایق بادبانی به نام "Octopus"یا هشت پا مجبور به فرود اضطراری شد. مقامات نیروی دریایی اعلام کردند که هیچ زخمی در میان مسافران گزارش نشده است.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

در ۲۲ آوریل سال ۲۰۰۵ یکی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی ساها در ایران،مجبور به فروذ اضطراری شد.این حادثه در فرودگاه مهرآباد اتفاق افتاد.تنها چند دقیقه از پرواز نگذشتهبود که خلبان متوجه شد که بالهای هواپیما در یک جهت نبوده و یکی از موتورهای هواپیما در حال آتش گرفتن است.از این رو به سرعت فرود اضطراری خود را اعلام کرده و از مسافران خواستند تابه کمک جلیقه های نجات از هواپیما به بیرون بپرند و جان خود را نجات دهند،از میان ۱۵۷ مسافری که در هواپیما حضور داشتند تنها ۱ پسر جوان در حالیکه از هواپیما به بیرون می پرید،به رودخانه ای افتاد و جان داد.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

هواپیمای آنتونوف-۲۴ که بر روی رودخانه OBدر حال پرواز بود به ناگاه خلبان متوجه آتش گرفتن موتور چپ هواپیما شد که به سرهت اعلام فرود اضطراری نمود اما متأسفانه به دلیل کندی سرعت عمل خلبانکه از ترس ناشی می شد هواپیما در رودخانه سقوط کرده و .این هواپیما متعلق به خطوط هوایی Angara بود.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

در ۲۸ آگوست سال ۲۰۰۱ جت حمل ونقل هوایی فالکون بر اثر لغزیدن یک کامیون در خارج از باند فرودگاه مجبور به فرود اضطراری در یک قبرستان در شهر دیتریت در میشیگان شد.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

در تاریخ ۱۲ اوت سال ۲۰۱۰ ،یک فروند هواپیمای خصوصی متعلق به یکی از خطوط هوایی برزیل در طی یک عملیات امداد و نجات به جای فرود در فرودگاه سانتوس،در خلیج گوآنبارا در ریو دوژانیرو برزیل سقوط کرد که در پی این حادثه دست کم ۵ نفر کشته شدند،و ۳ نفر جان سالم به در بردند.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۰۹، یکی از هواپیماهای بوئنگ ۷۳۷ خطوط هوایی ترکیه در هنگام فرود در فرودگاه چیفول Schiphol در هلند سقوط کرد.ه نیروهای اورژانس به سرعت به باند فرودگاه آمدند و توانستند همه ۱۳۵ مسافر هواپیما را نجات دهند.هواپیما در اثر این سانحه هوایی سه قطعه شده بود.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۰۸ یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ ۱۵۴۹ متعلق به خطوط هوایی ایالات متحده پس از طوفان شدیدی که رخ داد به داخل رودخانه هادستون در نیویورک سقوط کرده و توسط قایق های نجات شناور مسافرانش را از خطر مرگ نجات دادند.در طی این حادثه خسارت مالی کمی به هواپیما وارد شد که پس از کمی تعمیرات مجددا در فرودگاه کارولینای شمالی به هوا برخاست.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

در تارخ ۲۰ آگوست ۲۰۰۷ ،یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هواپیمایی چین در فرودگاه ناها در اوکیانا ژاپن سقوط کرد.علت این سانحه آتش گرفتن موتور چپ هواپیما بود که پس از لحطاتی از نجات ۱۶۵ مسافر آن منفجر شد.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

در تاریخ ۱۲ اوت ۲۰۱۰ یک فروند هواپیمای خصوصی وابسته به خطوط هوایی در خلیج گوآنابارا Guanabara هنگام فرود در فرودگاه سانتوس در ریو دو ژانیرو برزیل سقوط کرد و به کمک نیروهای آتش نشانی ۳ تن از مسافران آن نجات پیدا کردند.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

در تاریخ ۲۹ اکتبر در جنوب شرقی نروژ هلیکوپتری با یک کامیون تانکردار حمل نفت برخورد کرد .پلیس اعلام کرد در طی این حادثه کسی جان نباخته و فقط خلبان که تلاش میکرده با تانکر برخورد نکند کمی آسیب دیده است.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

در اثر بارش بارانی بی سابقه در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۰ در سائو پائولو در برزیل یک فروند هلیکوپتر در خیابان تیرادنتس مجبور به فرود اضطراری شده و به سرعت نیروهای امداد در محل حاضر شده و به مسافران کمک کردند.این حادث هیچ گونه خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۲ یک فروند هلی کوپتر Schweizer در هند در حال کارآموزی بود که خلبان کارآموز نتوانست هلی کوپتر را کنترل کند و به کمک راهنمایش توانستند در پشت بام یک منزل مسکونی در جنوب هند فرود بیایند.بعد از این حادثه مشخص شد که علت این فرود اضطراری نقص فنی موتور هلی کوپتر بوده است.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

هلیکوپتری که در تصویر مشاهده می کنید متعلق به اسامه بن لادن و نیروهای اوست که در درگیری بین نیروهای آمریکایی در ابوت آباد پاکستانمنجر به سقوط شد.این حادثه در تاریخ ۲ می ۲۰۱۱ رخ داد.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

هلی کوپتر نیروی دریایی پرو که برای نجات قربانیان زلزله ۷.۹ ریشتری پرو مسافتی بیش از ۴۰۰ کیلومتر را پیموده بود ،به هنگام فرود به علت نبود سطح صاف و هموار مجبور به فرود اضطراری شد و بر روی پشت بام یک منزل مسکونی فرود آمد.این هلیکوپتر همچنین حامل کمکهای انسان دوستانه نیز بود.هیچ یک از ۷ خدمه هلی کوپتر آسیب جدی ندیدند.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

این حادثه زمانی رخ داد که گروهی از طرف شهرداری در حال نصب درخت کریسمس بودند که یک فروند هلی کوپتر در بندرگاه راهاهن در اوکلند نیوزلند بر اثر آتش گرفتن موتور هلی کوپتر سقوط کرد.تاریخ وقوع این سانحه ۲۳ نوامبر ۲۰۱۱ بوده است.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۰۷ یک دستگاه هواپیمای خصوصی به نام pipper در مرکز شهر استکهلم در سوئد بر اثر تقص فنی موتور هواپیما مجبور شد فرود اضطراری در یکی از پارکهای شهر به نام Fisksjo انجام دهد.خدمه هواپیما به سرعت خود را از هواپیما به بیرون انداختند و از آتش سوزی بعدی نجات پیدا کردند.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

یک فروند هواپیمای مسافربری از سیستم خطوط هوایی اسکاندیناوی در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۰۷ به دلیل بازنشدن چرخهای ارابه ای هواپیما در فرودگاه آلبورگ دانمارک مجبور شد تا فرود اضطراری انجام دهد.این هواپیما حامل ۷۵ مسافر بود و خوشبختانه به کمک نیروهای امداد و نجات مستقر در باند فرودگاه برای هیچ کدام از مسافران یا خدمه و خلبان اتفاق خاصی رخ نداد.

عجیب ترین فرودهای اضطراری +عکس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رئوف

      سلام عليكم
      هلي كوپتري كه نوشته ايد متعلق به بن لادن بود ، اينطور نيست . اين هلي كوپتر آمريكايي است و گروهي از كماندوها را حمل مي كرد كه به هنگام تلاش براي فرود در حياط خانه بن لادن به ديوار خورد. اين خبر را همان زمان تمام رسانه ها دادند. لطفا اصلاح بفرماييد.

    • علیش

      بد نبود عکسی هم از هواپیمائی ایران میذاشتین

    • محمد

      قربون اون خلبانای مهندس برم کجاها فرود امدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج