۸۵۵۲۹۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ونگوگ به گالری نگر می‌آید

«ستاره‌های ونگوگ» عنوان نمایشگاهی است که هنرمندان با الهام از این هنرمند بزرگ و شهیر هلندی آثاری با موزائیک رنگی و نقاشی خلق کرده و به گالری نگر آورده‌اند.

خبرگزاری مهر: «ستاره‌های ونگوگ» عنوان نمایشگاهی است که هنرمندان با الهام از این هنرمند بزرگ و شهیر هلندی آثاری با موزائیک رنگی و نقاشی خلق کرده و به گالری نگر آورده‌اند.

ونگوگ به گالری نگر می‌آید

به نقل از روابط عمومی گالری، گالری نگر در هفته جاری میزبان نمایشگاهی است با عنوان «ستاره‌های ونگوگ» که در آن هنرمندان از ونگوگ الهام گرفته و آثاری با موزائیک و نقاشی خلق کرده‌اند. در این نمایشگاه نزدیک به ۳۰ اثر از ۱۹ هنرمند روی دیوار خواهد رفت که همگی به آثار ونگوگ اشاره خواهند داشت.

فریده احمدپور، فاطمه باقرزاده، مریم باقری، معصومه رضایی، مسعود رحیمی، مجید سلمانی، احمد شادکامی، محبوبه صبور، افسانه طاوسی، فتانه عادلی، فرناز فولادی مقدم، زهرا گچکار، مهری ملکی، الهام محمد نیا، عاطفه نیک چهره، فرشته نیک چهره، مرجان نبی‌زاده، سارا ولی‌پور و مهین همرنگ هنرمندانی هستند که در ضیافت ونگوگ شرکت کرده و آثارشان به نمایش درخواهد آمد. این نمایشگاه به همت افسانه طاووسی گردهم آمده است.

این نمایشگاه از جمعه ۶ اردیبهشت ماه افتتاح می‌شود و تا یازدهم این ماه برای بازدیدکنندگان باز خواهد بود. علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به گالری نگر واقع در قیطریه، خیابان روشنایی، ضلع جنوبی پارک قیطریه، کوچه دلارام، پلاک ۳۳، زنگ ۳ مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج