۸۵۵۳۱۸
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

منازل پلاک قرمز جنوب تهران مصادره می‌شوند

استاندار تهران گفت: در محله‌های جنوب تهران مانند شوش و هرندی نیازمند اقدامات فرهنگی هستیم و منازل پلاک قرمز باید تملک و مصادره شوند.

خبرگزاری فارس: استاندار تهران گفت: در محله‌های جنوب تهران مانند شوش و هرندی نیازمند اقدامات فرهنگی هستیم و منازل پلاک قرمز باید تملک و مصادره شوند.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران پیش‌از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: به باور کارشناسان مهم‌ترین و بحرانی‌ترین آسیب اجتماعی کشور در حال حاضر اعتیاد است و وظیفه ما به‌عنوان سیاست‌گذار در حوزه مبارزه با مواد مخدر بسیار سنگین است.

وی گفت: در محله‌های جنوب تهران مانند شوش و هرندی نیازمند اقدامات فرهنگی هستیم و منازل پلاک قرمز باید تملک و مصادره شوند.

استاندار تهران بیان کرد: در سال جدید باید با نگاهی جدید و درعین‌حال علمی در این مبارزه با مواد مخدر ورود کنیم.

محسنی بندپی بابیان اینکه عمده هدف‌گذاری ما باید بر کنترل، پیشگیری و کاهش اعتیاد متمرکز باشد، ادامه داد: آیین‌نامه غربالگری معتادین با محوریت اداره کل بهزیستی و معاونت درمان باید ظرف دو هفته آینده تهیه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روسای دستگاه‌ها مکلف‌اند شخصاً در جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر حضور پیدا کنند یا نماینده تام‌الاختیار معرفی کنند چراکه مصوبات این جلسات باید اجرا شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بابا کی استاندار شد که هروز افاضات جدید میکنه اونجاهاییکه باید مصادره بشه کاخ های اقازاده هاست که با اختلاس ورانت به همه چیز رسیدن البته غیر از شعور وفرهنگ

    • بیماری اعتیاد

      انشالله که حرفهای شما واقعا راست باشه و گوش شنوایی داشته باشه والا اعتیاد به انواع مواد مخدر طی چند سال آینده جوان‌های کشور رو نابود می‌کنه و خیلی از خانواده ها رو گرفتار فرزندی یا پدری یا مادری یا خواهری و ... میکند خواهشاً هرچه سریعتر دست بکار بشید تا بیشتر از این شاهد گرفتاری جوانان دهه ۷۰ ، ۸۰ و ۹۰ به این اعتیاد کشنده نشدین که پشیمانی درآینده سودی ندارد امروز اعضای خانواده من و فردا خانواده دیگری تا جایی که اعتیاد در کمین اعضای خودتون هم هست ، من برادری داشتم جوان و مجرد که ۳۵ سال سن داشت و براثر اعتیاد جان داد و دردم میاد یک هم‌وطن من به همچین سرنوشتی گرفتار بشه . مافیای مواد مخدر که حتما مسئولین می‌دونن چه کسانی هستند و مثل خوره به جان جوان‌های این کشور عزیز افتادن هرچه سریعتر دستگیر کنید و اموالشان مصادره و بدون در نظر گرفتن حقوق بشر غربی اعدامشان کنید .

    • بدون نام

      مصادره که نه ولی پارک هم بشه احتمال میدم پخش بشن در همان اطراف شوش و باید بیشتر برید وتحقیق کنید وفکر اساسی بکنید .هرکدوم از اونا برن محله دیگه به گند میکشن بیاید ببینید از ارج و منصور و شهرزاد ....یه صفحه فقط اسم کوچه ها و خ فرعی ها که کوچ کردن ...تا بیشتر سن اعتیاد به مهدکودک نرسیده فکری بکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج