۸۵۵۳۴۵
۷ نظر
۵۰۱۶
۷ نظر
۵۰۱۶
پ

بازیگر «بازی تاج و تخت»: پس از سریال افسردگی گرفتم

سوفی ترنر در گفتگویی از مشکلات دوران حضور در «بازی و تاج و تخت» سخن گفت و از عواقب نقش‌آفرینی در یک سریال بزرگ و پربیننده، آن هم در زمان بلوغ پرده برداشت.

خبرگزاری صبا: سوفی ترنر در گفتگویی از مشکلات دوران حضور در «بازی و تاج و تخت» سخن گفت و از عواقب نقش‌آفرینی در یک سریال بزرگ و پربیننده، آن هم در زمان بلوغ پرده برداشت.

بازیگر «بازی تاج و تخت»: پس از سریال افسردگی گرفتم

درددل‌ شاهزاده پادشاهی شمال: پس از «بازی تاج و تخت» افسردگی گرفتمبه گزارش صبا به نقل از سی‌ان‌ان، سوفی ترنر بازیگر نقش سانسا استارک در مجموعه تلویزیونی «بازی تاج و تخت»، انتقادها و نظرات منفی مردم درباره او را یکی از عوامل افسردگی خود خواند.

ترنر این مطلب را چندی پیش در گفتگو با دکتر فیل مجری/روانشناس مشهور تلویزیون آمریکا بیان کرد و گفت افسردگی او از حدود ۱۷ سالگی آغاز شده است.

ترنر ۲۳ ساله اینطور ادامه داد: بزرگترین چالش برای من بلند شدن از تخت، بیرون آمدن از خانه و نحوه دوست داشتن خود است. فکر می‌کنم این بزرگترین چالشی است که می‌تواند وجود داشته باشد.

سوفی ترنر اینطور توضیح می‌دهد که بعد از آن که برادر و دوستان هم سن و سالش برای تحصیل در کالج از او دور شدند، احساس تنهایی او آغاز شده است چراکه او برای بازی در «بازی تاج و تخت» مجبور بود در خانه و به همراه والدینش زندگی کند.

اوضاع زمانی بدتر می‌شود که ترنر در ۱۷ سالگی تازه بلوغ خود را تجربه می‌کند. او گفت: متابولیسم و سوخت و ساز بدنم کند و سنگین شد و شروع به افزایش وزن کردم. به این ماجرا دنیای موشکافانه شبکه‌های اجتماعی را که اضافه کنید متوجه سنگینی این بار خواهید شد.

ترنر ادامه داد: در آن زمان درباره اینکه مردم راجع به من چه نظری دارند حساس‌تر بودم و کامنت‌ها و نظرات آنها را درباره رنگ پوست، اضافه وزن و بازی خود در سریال را می‌خواندم و آنها را باور می‌کردم! به خودم می‌گفتم آره! من کک مکی‌ ام. آره! من چاقم و بازیگر بدی هستم. من همه آنها را باور می‌کردم.

به گفته سوفی ترنر، او این روزها و بعد از معالجات درمانی و حرفه‌ای حال بسیار بهتری دارد. او گفت: الان خودم را دوست دارم، یا حداقل از قبل بیشتر دوست دارم. به طور کلی فکر نمی‌کنم عاشق خودم باشم، اما الان با کسی هستم که به من این احساس را می‌دهد که امتیازاتی دارم. این صحبت ترنر اشاره به نامزد او جو جوناس دارد.

ترنر در نهایت گفت: وقتی کسی هر روز به شما بگوید که دوستت دارد، شما را به فکر فرو می‌برد که چرا اینطور است و باعث می‌شود که کمی بیشتر خود را دوست بدارید.

مجموعه «تاج و تخت» یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی جهان است که به تازگی و از دو هفته قبل پخش فصل هشت و پایانی آن از شبکه HBO آمریکا آغاز شده است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شیربرنج زشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی قشنگ عقده حقارت از تمام وجودت میباره

    • khaled2018

      اهاااا
      فیلم هاشون ضرر داره دیدنش و حتی کسی که بازیگر بوده هم پشیمونه
      فیلم فقط فیلم ایرانی خوبه
      فهمیدیم

    • بدون نام

      الهی
      الهی
      الهی تب کنم شاید پرستارم تو باشی

    • بدون نام

      احتمالا با رفتن شخصی که هر روز بهش میگه دوستت دارم دوباره مشکلات شروع میشه
      تنها راه ساختن یک شخصیت قوی، با اعتماد به نفس ، مقاوم در برابر قضاوت های مردمه، البته شاید بصورت کلی حرفهاشونو بشنویم ولی نه اینکه آسیب پذیر باشیم

    • بدون نام

      ولی یه جای دیگه گفته بود که بازی تاج و تخت از خودکشی نجاتش داده ... چون قبل دعوت به این سریال قصد خودکشی داشته.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیر. قبل از دعوت به این سریال، یه بچه مدرسه ای بوده که دلخوشیش در زندگی جمع کردن تصاویر جاستین بیبر بوده!! اشتباه به عرضتون رسیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج