۸۵۵۳۶۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اکران فیلمی با احتمال شکستن رکورد فروش

فیلم سینمایی «اونجرز-پایان بازی» بعد از ماه‌ها انتظار جمعه هفته جاری مصادف با ۲۶ آپریل ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. پیش بینی می‌شود این فیلم تمام رکورد‌های فروش تاریخ سینما را جابجا کند.

میزان: در آوریل ۲۰۱۴ ساخت این فیلم با عنوان انتقام‌جویان: جنگ ابدیت- قسمت ۲ اعلام شد. تا مه ۲۰۱۵ برادران روسو برای کارگردانی آن به این پروژه پیوستند و مارکوس و مک‌فیلی نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده گرفتند. در ژوئیه ۲۰۱۶، مارول عنوان این فیلم را پاک کرد و به آن با فیلم بی‌نام انتقام‌جویان اشاره کرد.

اکران فیلمی با احتمال شکستن رکورد فروش

در اکتبر 2014 مارول اعلام کرد که دنباله انتقام‌جویان: عصر اولتران دو قسمتی خواهد بود و قسمت اول انتقام‌جویان: جنگ ابدیت - قسمت 1 نام خواهد داشت و در تاریخ 4 مهٔ 2018 منتشر می‌شود و قسمت 2 در 3 مهٔ 2019 منتشر خواهد شد. در آوریل 2015 برادران روسو به عنوان کارگردانان این دو قسمت انتخاب شدند تا فیلمبرداری فیلم را به صورت هم‌زمان انجام دهند.

در همان ماه کوین فایگی اعلام کرد که این دو فیلم، دو فیلم مستقل خواهند بود و داستان‌هایشان به دو قسمت تقسیم نمی‌شود. تا مهٔ 2015، کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی هم برای نوشتن فیلم‌نامهٔ هر دو قسمت فیلم استخدام شده بودند. یک سال بعد، برادران روسو اعلام کردند که برای از بین برد شبههٔ این موضوع که این دو فیلم یکی هستند و به دو قسمت تقسیم شده‌اند، قصد دارند نام فیلم‌ها را تغییر بدهند.

در ژوئیه 2016، مارول نام این فیلم را پاک کرد و به آن با نام فیلم بدون نام انتقام‌جویان اشاره کرد. فایگی و برادران روسو نیز دراین‌باره گفتند فعلاً عنوان این فیلم اعلام نخواهد شد زیرا نام آن جزئیاتی دربارهٔ داستان جنگ ابدیت را لو می‌دهد. در اکتبر 2016، فیگ اعلام کرد که فیلم‌برداری در ژانویه 2017 آغاز می‌شود و تا اکتبر یا نوامبر 2017 طول خواهد کشید.

فیلمبرداری فیلم با مدیریت ترنت اوپالاک در 10 اوت 2017 در پاین‌وود آتلانتا آغاز شد. ضبط این فیلم و جنگ ابدیت به وسیلهٔ دوربین‌های دوبعدی آی‌مکس آری انجام شد و این دو فیلم، به اولین فیلم‌هایی در هالیوود تبدیل شدند که به صورت کامل با دوربین‌های آی‌مکس فیلمبرداری می‌شوند.

فایگی اعلام کرد که در ابتدا قرار بود فیلمبرداری این فیلم همزمان با قسمت قبلی انجام شود، اما نهایتاً مارول تصمیم گرفت که این گونه نباشد چرا که برنامه‌ریزی آن بسیار پیچیده می‌شد. در نهایت قرار شد تا فیلم‌ها به صورت پشت سر هم فیلمبرداری شوند. آنتونی روسو پیش از این اعلام کرده بود که منطقی‌تر است که فیلم‌برداری این دو فیلم به صورت هم‌زمان انجام شود، چرا که این فیلم‌ها پروژه‌های بسیار بزرگی هستند و بازیگران زیادی دارند و از نظر مالی نیز توجیه‌پذیر است. او در واقع این ایده را مطرح کرده بود که برخی روزها فیلمبرداری قسمت اول انجام شود و برخی روزهای دیگر فیلمبرداری قسمت دوم و به همین صورت فیلمبرداری دو فیلم به صورت هم‌زمان صورت بگیرد.

فیلمبرداری این فیلم در 11 ژانویه 2018 به پایان رسید، هر چند در ژوئن 2018، فیلمبرداری‌هایی در داچس، نیویورک و اولستر، نیویورک انجام شد. فیلمبرداری مجدد برخی صحنه‌ها در 7 سپتامبر 2018 آغاز شدو در 12 اکتبر 2018 به پایان رسید. همچنین فیلمبرداری‌های مجدد دیگری نیز در ژانویهٔ 2019 انجام شد. ایوانز و همسورث هر کدام برای این فیلم 15 میلیون دلار دستمزد گرفتند.

در 7 دسامبر 2018، با انتشار اولین تریلر این فیلم مشخص شد که عنوان آن آخر بازی (به انگلیسی: Endgame) است و همچنین تاریخ انتشار آن به 26 آوریل 2019 تغییر کرد. جلوه‌های ویژهٔ این فیلم توسط شرکت‌های اینداستریال لایت اند مجیک، وتا دیجیتال، فریم‌استور، دابل نگتیو، سینه‌سایت، دیجیتال دامین، رایز، لولا وی‌اف‌ایکس، کانتینا کریتیو، کپیتال تی، تکنی‌کالر وی‌اف‌ایکس و تریتوری استودیو انجام شد. جفری فورد و متیو اشمیت تدوینگران این فیلم هستند.

فیلمبرداری این فیلم از اوت 2017 بلافاصله بعد از پایان فیلمبرداری جنگ ابدیت در پاین‌وود آتلانتا آغاز شد و در ژانویه 2018 به پایان رسید. در دسامبر 2018، عنوان این فیلم آخر بازی اعلام شد.

در نسخه چهارم این فیلم بازیگرانی هم‌چون رابرت داونی جونیور، جاش برولین، کریس ایوانز، جرمی رنر، کوبی اسمالدرز، بندیکت وانگ، زویی سالدانا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، بنیسیو دل تورو ایفای نقش می‌کنند. در جنگ ابدیت، انتقام‌جویان به نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس مقابله کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج