۸۵۵۳۷۵
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

مسجدسلیمانی‌ها لیگ برتر را ترک می‌کنند؟

مهران نصیریات‌دوست، مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان طی نامه‌ای به بهاروند نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال، اعتراض خود به داوری‌ها را در دیدارهای این تیم اعلام کرد.

خبرآنلاین: باشگاه نفت مسجدسلیمان طی نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد با توجه به نحوه قضاوت‌ها و این‌ که توان مقابله با تیم‌های حریف و اشتباهات بسیار واضح داوری‌ها را ندارد، به ناچار نسبت به حضور در ادامه مسابقات تصمیم لازم را خواهد گرفت. در متن این نامه آمده است:

"احتراماً همان گونه که استحضار دارید در روز دیدار بین تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان، همانند مسابقات قبلی در دقیقه ۳۶ بازی در یک صحنه روشن و واضح، پنالتی مسلم روی مهاجم تیم نفت نادیده گرفته شد. صحنه پنالتی به حدی روشن و واضح بود که کارشناس داوری با قید (از این واضح‌تر) نسبت به انجام پنالتی معتقد بود.

با توجه به حساسیت مسابقات چنان چه فدارسیون فوتبال برخورد قانونی و منطقی با داور این دیدار نداشته باشد عملاً از حق‌کشی و اشاعه قضاوت غیرعادلانه داوران حمایت نموده که این موضوع صدمه اولیه و اصلی را به فوتبال پاک کشور خواهد زد. باشگاه مردمی نفت مسجدسلیمان به لحاظ حمایت از فوتبال پاک، این موضوع را سرلوحه ایجاد و تشکیل این باشگاه قرار داد و خوشبختانه استان خوزستان در این راستا پرچم‌دار این موضوع بود (نمونه بارز آن دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان).

لذا با عنایت به اتفاقات رخ داده و با در نظر گرفتن این موضوع که این باشگاه توان مقابله با تیم‌های حریف و اشتباهات (بسیار واضح) را برای داوری ندارد، از این‌رو به ناچار نسبت به حضور در ادامه مسابقات تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد نمود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این تیم و کیسه خوزستان چه بار مثبتی میتونن برای فوتبال ایران داشته باشن اااه

    • بدون نام

      دورود برمسولین نفت عالی بود

    • مسعود. الف

      انشاالله که ترک کنند! لااقل تیم‌های حریف کمتر سنگ و چوب بخورند.

    • مشهد

      خدا وکیلی راست میگه ،تیم ها با بدبختی تیم رو راهی مسابقات لیگ برتر میکنن ،بعد اقای داور میاد راحت واسان 2 امتیاز رو از تیم میگیره چند بار اشتباه ؛جالب اینجاست که اگه هر کاری داور بکنه و هر اشتباهی انجام بده و تیم ها رو بیچاره کنه وبا اعصاب بازیکن مربی و هوادار بازی میکنه هیچ کس به ایشان چیزی نمیگه جالبه بعد میگن دستمزدشون کمه اخه مگه اجبارشون کردن خوب نیا یا اگه میایی به غرض ورزی قضاوت کن ،تو هر بازی اشتباه هست

    • ایرانی

      فرافکنی و شانه خالی کردن، راحت ترین کار!!!!!

    • مازیار

      نامرده اون کسی که رو حرفش نمونه. ترک کن

    • سعید

      فوتبال تو ایران یعنی نا پاکی اگر فدراسیون توجه نکنه و اون داور رو محروم نکنه و برای نفت مسجدسلیمان قضاوت درست نگیرند لیگ ایران رنگ آسایش رو نمیبینه حالا یه نفهمی بیاد بگه ترک کن وقتی پول نفت خودمون رو به خودمون نمیدند و به شمای نفهم میدن معلومه که تیم باید با هوا بسته بشه .نفهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج