جاباما
۸۵۵۳۸۷
۱۵ نظر
۵۰۳۳
۱۵ نظر
۵۰۳۳
پ

آقایان، اینگونه همسر عصبانی‌تان را شاد کنید

اگر به دلیلی همسرتان را عصبانی کرده باشید، پس می‌دانید که برگرداندن لبخند به لب‌های او چقدر کار سختی است. درست است که هر زنی متفاوت است، اما بیشتر خانم‌ها دوست دارند غرق محبت و تحسین شوند. اگر همسرتان را رنجانده‌اید، توصیه‌هایی برای‌تان داریم تا شرایط را به حالت نرمال برگردانید.

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: اگر به دلیلی همسرتان را عصبانی کرده باشید، پس می‌دانید که برگرداندن لبخند به لب‌های او چقدر کار سختی است. درست است که هر زنی متفاوت است، اما بیشتر خانم‌ها دوست دارند غرق محبت و تحسین شوند. فقط گفتن «متاسفم» کافی نیست. شما باید به او نشان دهید چقدر به فکرش هستید، چقدر به شاد بودنش اهمیت می‌دهید و چه اندازه وجودش برای‌تان باارزش است.

اگر همسرتان را رنجانده‌اید، توصیه‌هایی برای‌تان داریم تا شرایط را به حالت نرمال برگردانید.

آقایان، اینگونه همسر عصبانی‌تان را شاد کنید

کاری جذاب و دوست داشتنی انجام دهید

هدیه‌ای خاص برایش تهیه کنید یا تدارک یک مهمانی غافلگیر کننده را ببینید. یادتان باشد یک شاخه گل زیبا در روز، خیلی از بگومگو‌ها را از شما دور می‌کند. این، معمول‌ترین و موثرترین تکنیک برای پرورش روح همسرتان است.

تفریحی برایش در نظر بگیرید

اگر از نظر مالی امکانش را دارید او را به خرید ببرید. می‌توانید با هم به تفریحاتی بپردازید که همسرتان دوست دارد و جا‌های جدیدی بروید که کشف و تجربه‌شان همسرتان را هیجان زده می‌کند. بلیط سینما برای فیلمی که همسرتان منتظرش بوده تهیه کنید، طرز تهیه‌ی غذای مورد علاقه‌اش را یاد بگیرید و درست کنید، یک میز دو نفره‌ی رومانتیک بچینید و فضایی خاص ایجاد کنید، شما چه موفق بشوید و چه نه، به هر حال همسرتان تلاش‌های‌تان را خواهد دید و لمس خواهد کرد.

یادداشتی عاشقانه و شیرین برایش بگذارید

اگر نمی‌توانید هزینه کنید، یادداشت‌ها و ژست‌های عاشقانه هزینه‌ای برای‌تان ندارند. دست به کار شوید و یک دستنوشته‌ی رومانتیک خلق کنید. یادتان باشد غلو نکنید و عمیق‌ترین و صمیمانه‌ترین احساسات خود را به همسرتان بروز دهید.

شنونده‌ی خوبی باشید

بعضی از خانم‌ها (و آقایان) احساس می‌کنند نادیده گرفته می‌شوند و برای همین رنج می‌برند. اغب اوقات، تمام چیزی که نیاز دارند این است که بدانند کسی هست که با تمام وجود دوست‌شان دارد و به آن‌ها گوش می‌دهد، آن یک نفر شما باشید. وقتی همسرتان دچار دردسری می‌شود، کاملا به او توجه کنید و نشان دهید نگرانش هستید و با او همدلی کنید. موبایل‌تان را کنار بگذارید و با صد در صد توجه‌تان به او گوش دهید.

شوخ طبعی‌تان را حفظ کنید

وقتی کسی عصبانیست، شاید حوصله نداشته باشد به شوخی‌ها و خوشمزگی‌های شما گوش بدهد، اما نباید بگذارید در همین حالت بماند، چون هیچ نتیجه‌ی مثبتی ندارد. در عوض سعی کنید منتظر فرصتی مناسب باشید تا فضای خانه و حس و حال همسرتان را عوض کنید.

آقایان، اینگونه همسر عصبانی‌تان را شاد کنید

کار‌هایی از خانه را که همسرتان دوست ندارد انجام دهد، شما انجام دهید

فکر کنید و ببینید همسرتان از انجام کدام قسمت از کار‌های خانه متنفر است. شاید از نظافت سرویس بهداشتی یا جمع و جور کردن اتاق بچه‌ها خوشش نمی‌آید، بسیار خب، شروع کنید و تا چند روز این وظایف را به عهده بگیرید.

فراموش نکنید که هر چند هدیه خریدن و تفریح و گشت و گذار کردن بسیار خوشایند و ایده آل است، اما همیشه راه‌های احساسی زیادی وجود دارند که می‌توانند بیانگر آٔنچه در قلب‌تان می‌گذرد باشند. پس همسرتان را غرق محبت و توجه و تحسین کنید و دلش را به دست بیاورید تا احساس شادی و لبخندش را ببینید.

منبع: dumblittleman

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازين كارا نكنين زنا اگر بفهمن قهرشون جواب ميده هرروز قهر ميكنن. 
      بعدشم خجالت بكشيد ادم زنش قهر كنه هيچ وقتم آشتي نكنه بهتر ازينه كه بياد تن به همچين خفتهايي بده.

      پاسخ ها

      • دختر اسیوند

        از تو معلومه زن نمیخوای برده میخوای بی فرهنگ

      • بدون نام

        بهتره اولش چندبار از این کارا بکنه اگه دید نتیجه مثبت هست تکرارش کنه و گرنه که هیچ

      • الی

        داداشم، پدرم... درباره ی طرز تفکرتون تجدید نظر کنید. فکرکنم این حدیث رو شنیده باشین : "زنها زیردستان شما هستند، به زیر دستانتون سخت نگیرید، وبامحبت باهاشون برخورد کنید."

        زن، بنده ی محبته.. بامحبت ومهربانی وعشق واقعی کاری کنید که همسرتون بهتون افتخارکنه وازتون یه پادشاه واقعی بسازه.
        درسته،شااااید زن ممکنه اوایل که همش شما میرین آشتی، بدعادت بشه و زیاد قهر کنه،؛ اما خیلی طول نمیکشه که اونقدر شیفته ی شما میشه که تحمل لحظه ای اخم وناراحتی شما رونخواهد داشت.
        همسرمن اونقدر بادل من راه اومد که الان خجالت میکشم یه لحظه ناراحتش کنم. برای همچین مَردی باید مُـرد..هرچی بکارین همونو درو خواهید کرد. با انجام کارهایی که این مقاله گفته ولو خیلی کم، همسرتون ازتون یه پادشاه واقعی خواهدساخت..باورکنید راست میگم.. اول شما ایشون رو ملکه کنید..اوهم شمارو پادشاه خواهد کرد.
        لطفا تجدید نظر کنید برادرم. شماهم خواهری یا دختری خواهید داشت.. انسانیت رو فدای غرورمون نکنیم..

      • B)

        برای طرز تفکر پوسیدت متاسفم

      • بدون نام

        خفت!

      • بدون نام

        ایشون معلومه اصلا ازدواج نکرده. آقایون محترم و باشخصیتی که زن می گیرن هیچ وقت یه همچین زرهای اضافه ای نمی زنن و خیلیم دوست داشتنی تر از بیشعورهایی مثل کاربر۹.۴۸ هستن

      • بدون نام

        با نظر شما موافقم چون زنان بینهایت بیظرفیت هستند و هر کاری بکنی براشون طلبکارند .و پررو

      • بدون نام

        دقیقا کاربر ۲۲.۲۹ اینا همه حرف های مردای ترشیدس که از بس این چرت و پرتا رو گفتن موندن ور دل ننه هاشون و هیشکی نخواستتشون. حالام دارن می سوزن

    • بدون نام

      تو که واست مهم نیست زنت ناراحت و عصبانی باشه از دستت بیخود می کنی اصلا این مطلب رو میخونی

    • شیدا

      موبایل،این موبایل و فضای مجازی گند زده به زندگی همه
      زن و شوهر به جای اینکه با هم حرف بزنن و به حرفای همدیگه گوش کنن همش سرشون تو گوشیه و همین خودش به مرور زمان باعث تمام سوتفاهم ها و مشکلات میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آی گفتی

    • بدون نام

      هردو از بنگان خدا هستیم باهم مهربان باشیم زمانی برای بگو مگو نیست مانند باد گذرد این عمر.به هم عشق بورزیم.دراین دنیای فانی

    • m

      خیالتون جمع این جا فقط حرف میزنن نه اونی که بد میگه به اون بدیه نه اون که خوب میگه به اون خوبیه

    • بدون نام

      والا کاش پدر من زنده می موند ،هر روز از این بگو مگو های زن و شوهری داشت با مامانم ،کاش بر می گشت !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج