۸۵۵۴۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هت‌تریک طلایی در چین با هنرنمایی پلنگ‌جویبار

تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست قهرمانی آسیا با ۳ مدال طلای رضا اطری، بهمن تیموری و رضا یزدانی و ۲ مدال برنز پیمان بیابانی و یونس امامی پیشتاز شد.

ایسنا: در روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا در شی آن چین،تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست با ۳ مدال طلای رضا اطری در ۵۷ کیلوگرم، بهمن تیموری در ۷۹ و رضا یزدانی در ۹۷ کیلوگرم به همراه ۲ برنز پیمان بیابانی در ۶۵ و یونس امامی در ۷۰ کیلوگرم، با نمایشی درخشان به کار خود پایان داد.

در رقابت‌های ۵ وزن نخست، بهمن تیموری نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز آسیا در سال ۲۰۱۷ در دیدار فینال برابر پراوین رانا دارنده مدال برنز آسیا ۲۰۱۲ از هند با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

تیموری کشتی‌گیر جوان و با آتیه کرمانشاهی که چندی قبل نیز با نمایشی زیبا مدال طلای جام تختی را از آن خود کرده بود، پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۱۱ بر ۴ اویبک نصیراف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز زوپینگ لین از چین را با نتیجه ۱۲ بر ۲ و ضربه فنی مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

هت‌تریک طلایی در چین با هنرنمایی پلنگ‌جویبار

آخرین نماینده ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها، رضا یزدانی دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز جهان بود که پس از ۲ سال دوری از میادین چندی پیش به میادین بازگشته است، در دیدار فینال به مصاف باتزول اولزیسایخان از مغولستان رفت و در حالیکه تا یک دقیقه و نیم به پایان مبارزه ۴ بر ۲ عقب بود در نهایت با نتیجه ۷ بر ۴ به برتری رسید و سومین مدال طلای خود در آسیا را بر گردن آویخت.

یزدانی پیش از این در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر سلیم موحامت موحادیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل ماگومد موسی یف از قرقیزستان با نتیجه ۱۶ بر ۴ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۳ علی شیر یرگالی از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی دیدار پایانی شد.

پیش از این رضا اطری نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های برنز آسیا و بازی‌های آسیایی در دیدار نهایی مقابل کوم سونگ کانگ دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ از کره شمالی با نتیجه ۹ بر ۳ به برتری رسید و اولین مدال طلای ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

آخرین مرتبه حسن رحیمی دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در سال ۲۰۱۲ موفق به کسب مدال طلای آسیا در وزن ۵۷ کیلوگرم شده بود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم نیز پیمان بیابانی در دیدار رده‌بندی برابر سراج الدین حسن اف از کشور ازبکستان به روی تشک رفت و در پایان در یک کشتی سخت و دشوار با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید تا صاحب مدال برنز شود.

همچنین در وزن ۷۰ کیلوگرم یونس امامی دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز برابر باتیر بورجاکوف از ترکمنستان به روی تشک رفت و در پایان در یک مبارزه یک طرفه با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید و مدال برنز آسیا را از آن خود کرد.

بهنام احسان پور در ۶۱، محمد نخودی در ۷۴، کامران قاسم پور در ۸۶، علیرضا کریمی در ۹۲ و یدالله محبی در ۱۲۵ کیلوگرم ۵ نماینده دیگر ایران در این رقابت‌ها هستند که فردا (چهارشنبه) به مصاف رقبایشان می‌روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج