۸۵۵۴۲۴
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

کولاکوویچ: مردم ایران، بی‌احترامی را نمی‌پذیرند

سرمربی تیم ملی‌ والیبال ایران گفت: از جدیت بازیکنان در تمرینات رضایت دارم امیدوارم درباره دریافت ویزای آمریکا، دولت و فدراسیون این کشور با ایران همکاری کند.

ایسنا: عصر امروز (سه‌شنبه) سوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ ایگور کولاکوویچ در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل اینکه لیگ‌های اروپایی دیرتر تمام می‌شوند ما بازیکنان لژیونر خود در اروپا را نداشتیم و از شنبه آرام آرام آن‌ها به ما اضافه می‌شوند. بازیکنانی چون سعید معروف از روز شنبه به تیم اضافه شده‌اند و سعی می‌کنیم تمرینات را کم‌کم و با فشار کم‌تری برای آن‌ها پیش ببریم.

او ادامه داد: همچنین قائمی هم چند روزی است که به تیم ملحق شده است و سعی می‌کنیم با فشار کم‌تری با این نفرات کار کنیم. البته بازیکنان داخلی از ابتدای تمرینات در اردوها بوده‌اند و خیلی جدی با آن‌ها شروع کرده‌ایم. از آن‌ها راضی هستم و جدیت خوبی در تمرینات دارند.

کولاکوویچ: مردم ایران، بی‌احترامی را نمی‌پذیرند

سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص نبود برخی بازیکنان گفت: غفور مشکل مختصری به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو دارد، کاظمی امروز در استانبول مسابقه می‌دهد و سپس به تیم اضافه می‌شود و فیاضی هم به دلیل خالی بودم دست تیم شهرداری ورامین در مسابقات آسیایی به این تیم ملحق شد و با اتمام رقابت‌ها به تیم اضافه می‌شود.

او در مورد بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی نیز گفت: در واقع تا الان درخواست‌های را به برخی کشورها داده‌ایم، عده‌ای نپذیرفته‌اند و برخی هم پاسخ نداده‌اند. فعلاً خبری نیست و فکر می‌کنم اولین مسابقه رسمی ما در چین باشد.

کولاکوویچ در مورد مشکلات ویزای آمریکا نیز کفت: آقای خوشخبر به لحاظ جایگاهی می‌تواند پاسخ دقیق‌تری در این مورد بدهد اما مسئله موجود برگزاری تمرینات تیم ملی است که اگر بخواهیم تمرینات را به دلیل سفر به کشوری دیگر جهت دریافت ویزا تعطیل کنیم، به مشکل خواهیم گفت. امیدوارم فدراسیون آمریکا و فدراسیون جهانی و دولت این کشور همکاری لازم را با ما انجام دهند.

سرمربی تیم ملی والیبال در پایان و درباره اینکه سال گذشته گفته بود در صورت تکرار بی‌احترامی فدراسیون والیبال امریکا از تیم ملی ایران و سمت خود کناره گیری می‌کند، توضیح داد: قطعاً من چنین صحبتی را انجام نداده‌ام و احتمالاً اشتباهاتی در ترجمه صحبت‌های من رخ داده است چون من در آن جایگاه نیستم که بخواهم چنین کاری را انجام دهم و به این موضوع هم فکر نکرده‌ام. اما میدانم که مردم ایران نیز مانند مردم کشور من انسان‌های بزرگی هستند که بی احترامی را نمی‌پذیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا ملت ایران راحت می پذیرند، ازخودت حرف الکی در نکن ،نمونش عادت کردن و به اوضاع بد اقتصادی!

    • بدون نام

      اين هم رگ خواب ايرانيا دستش اومده كيسه رو دوخته

    • بدون نام

      اره دیگه بی احترامی رو نمی پذیرن ولی خودشون به زمین و زمان و کل جهان فحاشی میکنن و یاوه گویی میکنن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج