۸۵۵۴۵۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چرا کونته بهترین گزینه برای جانشینی آلگری است؟

به نظر می‌رسد کونته بهترین گزینه برای هدایت یوونتوس باشد.

سایت نود: حالا که جو احساسی پس از حذف یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا تلطیف شده، بهتر می‌توان درباره دورنمای آینده این تیم سخن گفت.

به نظر می‌رسد آلگری، سرمربی تیم به تکرار رسیده و پس از ۵ قهرمانی سری A و ناکامی‌های متوالی در فتح لیگ قهرمانان باید جای خودش را به فردی دارای تاکتیک‌های متفاوت بدهد. این فرد هم می‌تواند آنتونیو کونته باشد؛ مردی که یک فصل کامل استراحت کرده، کلی پیشنهاد دارد و در دوره قبلی مربیگری در یوونتوس در همان فصل اول تیمی که ۲ فصل متوالی هفتم شده بود را بدون باخت فاتح سری A کرد و به ۹ سال انتظار برای قهرمانی لیگ خاتمه داد.

چرا کونته بهترین گزینه برای جانشینی آلگری است؟

یکی از اولین اقدامات کونته در تیم دوران بازی‌اش، برپایی سیستم 2-5-3 بود. مثلث BBC (شامل بونوچی، بارزالی و کیلینی) یک خط دفاعی مستحکم ساخته بود؛ به حدی که بانوی پیر در فصل قهرمانی بدون شکستش تنها 20 گل دریافت کرد. تیم او هر چند 2 فصل دیگر هم قهرمان شد اما مانند اکثر یوونتوس‌های تاریخ در اروپا مشکل داشت و اسیر تیم‌هایی مانند بایرن‌مونیخ و گالاتاسرای شد.

البته کونته در چلسی نشان داد می‌تواند تیمش را توامان در اروپا و لیگ داخلی به درستی هدایت کند اما این اتفاق خیلی کم در دوران مربیگری او رخ داده است. حالا شاید بازگشت کونته بتواند یوونتوس را به موفقیت‌های مدنظرش در اروپا برساند؛ بخصوص اینکه اصولا رونالدو برای بردن بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خدمت گرفته شده.

کسب 102 امتیاز در یک فصل، نتیجه تزریق روح کونته به تیم محسوب می‌شد اما او در تیم نماند و میراثش توسط آلگری محافظت شد. کسب 5 قهرمانی متوالی در لیگ، 4 جام حذفی ایتالیا و 2 فینال نافرجام لیگ قهرمانان اروپا از جمله دستاوردهای مردی است که اتفاقا آخرین قهرمانی تیمی غیر از یوونتوس را رقم زد. حالا اما دوران او به پایان رسیده و به نظر می‌رسد یوونتوس باید بار دیگر به کونته اعتماد کند؛ آنچه شاید تداوم قهرمانی‌های تیم و البته موفقیت در اروپا را در پی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج