جاباما
۸۵۵۴۹۳
۳ نظر
۵۰۱۴
۳ نظر
۵۰۱۴
پ

دستگیری پسری به اتهام ساخت صفحه مستهجن

پس از دستگیری متهم و بازجویی، او مدعی شد که چندی پیش در فضای تلگرام در گروه موسیقی، با این دختر ۱۹ ساله آشنا و پس از مدتی دوستی و رابطه به او علاقمند شده بود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از دستگیری پسر ۲۲ ساله به علت ساخت صفحات مستهجن در اینستاگرام و سوءاستفاده از تصاویر شخصی دختری ۱۹ ساله خبر داد.

سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد در گفت‌وگویی در توضیح این خبر مطرح کرد: با توجه به مراجعه دختری ۱۹ ساله به همراه پدرش، وی مدعی شد که شخصی در شبکه مجازی اینستاگرام با تصاویر شخصی او صفحه‌ای مستهجن و مبتذل ساخته است.

وی ادامه داد: پس از طرح شکایت شاکی و تشکیل پرونده، کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی، متهم را که پسری ۲۲ ساله بوده، دستگیر کرد و طی تحقیقات مشخص شد که متهم چندین بار اقدام به ساخت صفحه جعلی کرده و سپس آن را پاک کرده است.

سرخوش نهاد بیان کرد: پس از دستگیری متهم و بازجویی، او مدعی شد که چندی پیش در فضای تلگرام در گروه موسیقی، با این دختر ۱۹ ساله آشنا و پس از مدتی دوستی و رابطه به او علاقمند شده بود.

وی تصریح کرد: پس از اینکه شاکی وی را ترک کرده بود او به انگیزه انتقام جویی در فضای اینستاگرام، با استفاده از تصاویر شخصی شاکی صفحاتی مستهجن و مبتذل ساخته که متأسفانه موجب هتک حرمت و حیثیت شاکی شده است.

رئیس پلیس فتای استان همدان در پایان توصیه کرد: فضای مجازی به هیچ عنوان مکان امنی برای به تصویر کشیدن تصاویر شخصی به ویژه برای بانوان نیست، از این رو افراد به فضای دنیای مجازی و افراد آن اعتماد نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پلی بوی باید بوق بزنه بره جلو اینجا ایران جمهوری اسلامی الگوی تمام کشورهای جهان است خخخخخخ

    • بدون نام

      قراره با همچین افرادی پیشرفت کنیم :/
      تا کی می‌خوان تو این چارچوب بشدت محدود افکار و اذهان زنگ زدشون زندانی باشن :/

      پاسخ ها

      • محفوط

        در تمام دوستی بین دخترها و پسر ها اولش بسیار دلچسب و شیرین هست دلی صددر صد بعد از قطع رابطه بدون استثا با دلخوری و کینه همراه هست پس دختر خانمها به عواقب این جور دوستی ها توجه نمیکنن متاسفانه من نمیدونم چرا اینهمه از سو استفاده پسرها از تصویر دخترها در جراید و شبکه ها باطلاع همه میرسه باز دچار اشتباه میشن و عکسهای خود را در اختیار پسرها میگذارن بعد باید جبران حماقت خود را بخورن و تاوانش را به بدترین نوع ممکن بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج