۸۵۵۶۲۱
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

قربانی: فرسایشی بودن لیگ به سرخابی‌ها لطمه زد

پیروز قربانی، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که استقلال پس از گل الهلال عربستان و همچنین ۱۰ نفره شدن آنها، برنامه‌ای نداشت.

خبرگزاری تسنیم: پیروز قربانی درباره شکست یک بر صفر استقلال برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال با سیستم بازی رفت به میدان رفت و در دقایقی هم موفق عمل کرد، اما بازیکنان الهلال نشان دادند که از کوچک‌ترین موقعیت استفاده می‌کنند.

وی افزود: استقلال پس از گلی که خورد، تغییر و برنامه‌ای نداشت. وقتی تیمی ۱۰ نفره می‌شود، تیم مقابل خودش را به آب و آتش می‌زند تا از برتری عددی‌اش استفاده کند. الهلال ۱۰ نفره بود و استقلال باید تهاجمی بازی می‌کرد تا نبود بازیکن حریف برای آنها به چشم بیاید، اما استقلال طوری بازی کرد که انگار الهلال ۱۰ نفره نیست.

یکی از ضعف‌های استقلال این است که وقتی گل می‌خورد، شور و هیجانی برای جبران گل ندارد. استقلال کاملا قابل پیش‌بینی بازی کرد و کار برای الهلال راحت شد. خط جلوی استقلال شبیه بهم بازی می‌کنند و اینگونه کار برای دفاع حریف راحت‌تر می‌شود.

مدافع پیشین استقلال در خصوص شانس صعود آبی‌پوشان گفت: نمی‌توان گفت استقلال و پرسپولیس شانسی برای صعود ندارند. این دو تیم باید بهتر آنالیز و از همه مهم‌تر ریکاوری کنند. استقلال و پرسپولیس در لیگ در کورس قهرمانی هستند و تمرکزشان را آنجا گذاشته‌اند. شاید خستگی روی آنها تأثیر بگذارد، اما با ریکاوری خوب می‌توان به مسابقات برگشت. یکی از دلایل خستگی این دو تیم، فرسایشی بودن لیگ است. برنامه لیگ طوری است که تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا لطمه می‌خورند و سازمان لیگ نیز هیچ اقدامی برای حمایت از آنها نکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سدیس براهوئ

      استقلال!

    • شیخ واحد

      بنظرم میشه به این صحبت ها یا نظرات هم رأی موافق داد هم مخالف .از نظر موافق اینکه بله عدم نتیجه گیری پرسپولیس و استقلال عملا بر میگرده به فشردگی بازی های لیگ و آسیا که هردوتیم با مصدومت های بازیکنان خود ویا گرفتی عضلات برخی بازیکنان دوتیم در حین انجام مسابقات و یا مصدوم شدن اونها میشه به این قضیه رأی مثبت داد اما اگر این دوتیم رو در مقابل تیم ذوب آهن که شرایط مشابه این دوتیم در بازی های خود در جام باشگاهی آسیا و لیگ برتر ایران رو مقایسه کرد جواب و رأی منفی داد چون عملا ذوب آهن اولویت ریکاوری و آمادگی خودشون رو به آسیا معطوف کردن تا بازی های لیگ و وقتی که استقلال و پرسپولیس هرچه به اوج حساسیت این بازی های میرسن هم از بلحاظ بدنی تخلیه میشن و هم از لحاظ تمرکزی به هم میخورن در نتیجه باعث عدم نتیجه میشن چون دوتیم بزرگ ایران هستن و حاشیه این تیم فوق العاده بالاست اگر ذوب آهن در لیگ یا آسیا نتیجه مطلوب در هر بازی نگیره عملا این تیم خیلی به حاشیه یا مشکلات مواجه نمیشه در صورتی که در تیم استقلال و پرسپولیس شرایط کاملا فرق داره و متفاوت هستش بنظرم با شرایط فعلی الان که دوتیم استقلال و پرسپولیس دارن یا باید لیگ برتر ایران رو انتخاب کنن یا آسیا گرچه شرایط فعلی پرسپولیس بهتر هست چون این تیم فاصله امتیازی اش در لیگ بهتره و تا حدود زیادی به قهرمانی نزدیک هستش ولی استقلال حتی نمیدونه برای سهمیه آسیا فصل بعد بجنگد یا صعود در گروه آسیای فعلی یا قهرمانی لیگ که اون هم خیلی خیلی سخت و تاحدود زیاد غیرممکن

    • بدون نام

      آهاااااا تازه یه نیم فصل درگیر بودید زوزه میکشید پس ببینید پرسپولیس کبیر توی این ۳ساله چه اقتداری از خودش نشون داده که بی وقفه در حال مبارزه س

    • بدون نام

      چقدر نازک نارنجی ..پوستشون خراب میشه ها خدایی نکرده ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج