جاباما
۸۵۵۶۴۹
۱ نظر
۵۰۳۶
۱ نظر
۵۰۳۶
پ

دستگیری قاتل ساعتی بعد از وقوع جنایت

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با بیان وقوع قتل مردی میانسال در یک نزاع خیابانی در یکی از محله‌های شهر اراک گفت: فرد قاتل، ساعتی بعد از وقوع قتل در عملیات پلیس شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ "امیرمختاری" در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: حدود ساعت ۲ بامداد روز سوم فروردین ماه گزارشی از درگیری بین چند جوان در یکی از محله‌های شهر اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تیم‌های انتظامی در محل مشخص شد که چند جوان به علت برخی اختلافات با یک دیگر درگیر شده‌اند که در این درگیری یکی از این افراد که مردی حدوداً ۳۷ ساله بود به شدت مجروح شده و بلافاصله توسط تیم اورژانس به بیمارستان انتقال داده می‌شود و به علت شدت جراحات در مرکز درمانی فوت می‌شود.

این مقام انتظامی اضافه کرد: از زمان اعلام موضوع به پلیس بلافاصله تیم‌های ویژه پلیس شهرستان، بررسی موضوع را شروع کردند و موفق شدند طرفین درگیری را در عملیات‌هایی دستگیر کنند که با توجه به متواری بودن ضارب اصلی، تحقیقاتی تخصصی در این زمینه آغاز شد.

سرهنگ مختاری تصریح کرد: با مراقبت‌های نامحسوس مأموران پلیس، سرانجام فرد قاتل در مخفیگاهش در یک منزل مسکونی در شهر اراک شناسایی و ساعاتی بعد از وقوع قتل در عملیات مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف فرد دستگیر شده به این قتل خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع داده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAAAAAA

      گروه سازش دست بکار شوی و رضایت اولیا را بگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج