جاباما
۸۵۵۹۲۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۰۵/ ۰۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۵/ ۰۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 5 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بسیار پرانرژی، مستقل، بلندپرواز و جذاب هستید. شما از تعامل با دیگران لذت می برید، مخصوصا اگر تحصیل کرده، باهوش و یا دارای موقعیت های بالای اجتماعی باشند. شما خیلی راحت با دیگران ارتباط برقرار کرده و دوست می شوید، اما گاهی دمدمی مزاج، لجباز و تنبل هم هستید. امسال موقعیت های فوق العاده ای را سر راه شما قرار خواهد داد، اما رقیب های دیگری هم خواهید داشت و باید برای بهره بردن از این موقعیت ها سریع عمل کنید و به دیگران اجازه ندهید آنها را از شما بگیرند. سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید به ثمر خواهند نشست و سود قابل توجهی را برای شما به همراه خواهند داشت. امسال زمان بسیار خوبی برای انجام کارهایی که دوست دارید و از آنها لذت می برید خواهد بود و شاید حتی بتوانید با انجام این کارها درآمد چشمگیری داشته باشید که خودتان هم انتظارش را ندارید. اواخر امسال برای یک سفر زیارتی و یا سیاحتی به دوردست ها خواهید رفت. وضعیت سلامتی شما امسال هم خوب خواهد بود و شرایط نگران کننده ای برایتان پیش نخواهد آمد، اما وضعیت سلامتی یکی از افراد مسن خانواده می تواند هزینه ها و نگرانی هایی را به شما تحمیل کند. دوستی ها و روابط شخصی و حرفه ای که در امسال آغاز می کنید برایتان از هر لحاظ مفید و ارزشمند خواهند بود. اگر شخص جدیدی امسال وارد زندگیتان شود احتمال اینکه همان شریک زندگیتان باشد بسیار زیاد خواهد بود. خرداد، شهریور، آبان و بهمن مهم ترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۰۵/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است که یکی از دوستانتان بخواهد از شما پول قرض بگیرد. شاید احساس کنید که او زیاد هم در مضیقه نیست و یا دارد بیشتر از مقداری که واقعا نیاز دارد از شما قرض می گیرد، شاید هم مبلغی که او درخواست کرده بالاتر از حد توانتان باشد و شما با دادن این مبلغ به او مجبور شوید خودتان را در شرایط سختی قرار دهید. اگر از صمیم قلب راضی نیستید و یا دادن این پول به دوستتان از توانتان خارج است خیلی واضح و منطقی دلیل هایتان را برای او توضیح بدهید. اگر جوابتان «نه» است از گفتن آن خجالت نکشید. یک دوست واقعی شما را درک می کند و بدون آنکه از شما دلخور شود به دنبال راه دیگری برای تأمین پول مورد نیازش خواهد رفت.

فال روزانه ۰۵/ ۰۲/ ۱۳۹۸

برخی از مسئولیت هایی که در محل کارتان به عهده تان گذاشته شده اند فراتر از حد توانایی شما و یا هر شخص دیگری که این همه کار به عهده اش گذاشته شوند به نظر می رسند. شما احساس می کنید هر چقدر هم که تلاش کنید بی فایده است و به جای اینکه کارهایتان کم شود تنها دارد به حجم آنها افزوده می شود. به جای اینکه خودتان را تحت فشار قرار دهید کارهایتان را اولویت بندی کنید و با انجام آنهایی که اهمیت بیشتری دارند شروع به کار کنید. بخشی از کارها را هم که می دانید دیگران می توانند از پس انجام آن بربیایند به بقیه واگذار کنید. مطمئنا در میان همکارانتان چند نفر پیدا می شوند که بخواهند لطف هایی که در گذشته به آنها کرده اید را جبران کنند.

فال روزانه ۰۵/ ۰۲/ ۱۳۹۸

شما امروز علاقه ی خاصی به مسائل معنوی و یا فراطبیعی احساس می کنید و همین تمایل شدیدی به مطالعه در این زمینه در شما به وجود آورده است. شما به دنبال کسب اطلاعات در این مورد به هر طرف خواهید رفت و بدون هیچ جهت خاصی به مطالعه خواهید پرداخت و جستجو خواهید کرد، اما این روش بی نظم در نهایت تنها شما را خسته و سردرگم خواهد کرد. شاید بهتر باشدبه جای اینکه خودتان را بمباران اطلاعاتی کنید یک جهت مشخص را برای خودتان در نظر گرفته و در همان مسیر پیش بروید. امروز دعا، مدیتیشن و فعالیت هایی از این دست بهترین روش برای غلبه به احساس نگرانی و استرس شدیدی که در وجود خود احساس می کنید خواهند بود.

فال روزانه ۰۵/ ۰۲/ ۱۳۹۸

فعالیت های تجاری که با یکی از دوستانتان دارید انجام می دهید امروز در شرایط خوبی قرار ندارند و ممکن است نگرانی هایی را برای شما به وجود بیاورند. شما هنوز هیجانی که برای شروع این پروژه داشته اید را از دست نداده اید، اما ناراحتی و نگرانی نیز با این احساس خوشایند اولیه ترکیب شده است. خوشبختانه این احساس شما برخلاف آنچه خودتان فکر می کنید می تواند بسیار سازنده باشد و به شما انگیزه بدهد تا برای پیش بردن کارها در مسیری که برنامه ریزی کرده بودید بیشتر تلاش کنید و موفقیت مورد نظرتان را به دست بیاورید. در مورد آینده ی این کار بر اساس وضعیت امروز آن قضاوت نکنید، تا چند روز دیگر کارها در مسیر پیشرفت قرار خواهند گرفت.

فال روزانه ۰۵/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز شما مجبور خواهید بود برای تکمیل کاری که قرار بوده است امروز تحویل دهید زمان و انرژی زیادی را صرف کنید. با وجود اینکه بخش عمده ی این کار قبلا انجام شده بوده است امروز خواهید دید که خرده کاری های زیادی باقی مانده اند که دوندگی های زیادی را به شما تحمیل خواهند کرد. خونسردی خودتان را حفظ کنید و کارهایتان را بدون آنکه اجازه دهید استرس به شما غلبه کرده و عملکردتان را تحتتأثیر قرار دهد پیش ببرید. اگر برایتان امکان دارد از دیگران کمک بگیرید. لیستی از کارهایی که باید انجام شوند تهیه کنید تا هیچ کاری از قلم نیفتد. خیالتان راحت باشد که در پایان روز نتیجه ای که به دنبالش هستید را به دست خواهید آورد.

فال روزانه ۰۵/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز مجبور خواهید بود برای انجام برخی کارهای اداری یا تجاری با افراد زیادی ارتباط برقرار کنید که برخی از آنها خیلی دورتر از شما زندگی می کنند و شاید حتی بعضی از آنها ساکن کشورهایی دیگر باشند. این کار شما را وادار خواهد کرد تا مدت زمان زیادی را پای تلفن بگذرانید و شاید مجبور شوید به خاطر اختلاف زمانی موجود بین کشورها در خارج از ساعت کاری هم به کار کردن ادامه دهید. خوشبختانه با وجود تمام این سختی هایی که پیش رویتان هستند کارهایتان را به نحو احسن انجام خواهید داد و در پایان روز احساس رضایتی که دارید تمام این خستگی ها را جبران خواهد کرد. یادتان باشد وقتی به خانه رسیدید احساس خستگی را پشت در جا بگذارید!

فال روزانه ۰۵/ ۰۲/ ۱۳۹۸

اگر به فکر سرمایه گذاری بوده اید و برنامه هایی در سر دارید باید به شما بگوییم که امروز زمان مناسبی برای انجام این کار نیست. برای عملی کردن تصمیم هایتان روز بهتری را انتخاب کنید، اما امروز با خیال راحت گزینه های پیش رویتان را مورد بررسی قرار داده و روند تغییرات بازار را مطالعه کنید. امروز زمان خوبی برای خارج کردن پول از حسابتان نیست. در حال حاضر سرمایه گذاری در املاک و به ویژه خریدن زمین می تواند بهترین گزینه ی ممکن برای شما باشد. در این مورد با افراد متخصص مشورت کنید و قیمت نواحی مختلف را به دقت با هم مقایسه کنید. یادتان باشد که هیچکس به اندازه ی خودتان صلاح شما را نمی خواهد!

فال روزانه ۰۵/ ۰۲/ ۱۳۹۸

اگر دورکار هستید و یا به هر دلیلی ترجیح می دهید که امروز کارهایتان را دور از محل کارتان و در خانه پیش ببرید باید به شما بگوییم که امروز کار کردن از خانه بزرگترین اشتباه ممکن خواهد بود. اهل خانه مدام در رفت و آمد خواهند بود و شما را درگیر مسائل جاری در خانه خواهد کرد و با سر و صدا و صحبت و سؤال های پایان ناپذیرشان شما را راحت نخواهند گذاشت. ممکن است حتی چند مهمان ناخوانده هم از راه برسند. پس اگر کار مهمی دارید که حتما امروز باید انجام شود جایی به غیر از خانه را برای انجام آن در نظر بگیرید. اگر قرار است کاری را سر موعد مشخصی تحویل دهید باید امروز برنامه ریزی دقیق تری برای تکمیل آن داشته باشید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز شما احساس می کنید انرژی مضاعفی در اختیارتان قرار گرفته است تا تمام کارهای ناتمامی که داشته اید را تکمیل کنید. شما می خواهید تمام این کارها را به سریع ترین شکل ممکن انجام دهید، اما شاید در این میان با خودتان فکر کنید که اشکال ندارد اگر کمی از کیفیت کار بزنید. با این حال نباید به خودتان اجازه بدهید که چنین کاری کنید زیرا وجدانتان شما را راحت نخواهد گذاشت. بهتر است کارهایتان را اولویت بندی کرده و کارهایی که موعدشان فرا رسیده و یا از ضرورت بالاتری برخوردار هستند را انجام دهید. انجام بقیه ی کارها را به روز دیگری موکول کنید. مواب باشید امروز چیزی که ممکن است بعدا به کارتان بیاید را دور نیندازید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز ناگهان ایده های خلاقانه ای برای برخی کارهای هنری، پروژه های حرفه ای و یا کارهای شخصی به ذهنتان خواهند رسید که در طول صبح و بعدازظهر شما را به خود مشغول خواهند کرد. شما به اطلاعات و وسایلی نیاز خواهید داشت که در دسترستان نیستند و مجبور خواهید بود برای تهیه ی آنها وقت، انرژی و پول زیادی را خرج کنید، در واقع خیلی بیشتر از آنچه در آغاز کار انتظار داشته اید. با این حال نباید از این ایده ی فوق العاده ای که در سر دارید بگذرید زیرا به احتمال زیاد نتایج بسیار خوبی به دست خواهید آورد. در پایان روز با وقت گذراندن در کنار آنهایی که باعث آرامشتان می شوند حال خودتان را خوب کنید و خستگی را از تن به در کنید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز شما مجبور خواهید بود چه در خانه و چه در محل کارتان توجه خود را بین افراد زیادی تقسیم کنید. شما می خواهید همه را خوشحال و راضی نگه دارید و همین می تواند باعث شود که خودتان گیج، سردرگم و حتی ناراحت باشید. این وضعیت می تواند باعث عصبی شدن شما شود، پس به جای اینکه خودتان را دیوانه کنید توجه خود را روی افراد و کارهای مهمتر متمرکز کنید. آنهایی که مهم هستند و واقعا دوستتان دارند ترجیح می دهند شما به جای اینکه خودتان را با رسیدگی به کارها و نیازهای آنها خسته کنید از زندگیتان لذت ببرید. حالا که بعد از یک هفته ی طولانی بالاخره آخر هفته از راه رسیده است از آن لذت ببرید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز روابط اجتماعی تان زمان خیلی زیادی از شما خواهند گرفت. این ارتباط ها بیشتر از اینکه مفید باشند وقت گیر هستند. تماس های تلفنی زیادی با شما گرفته خواهند شد که هیچ هدف خاصی به غیر از دادن خبرهایی که برایتان بی اهمیت هستند و یا غیبت کردن در مورد دیگران ندارند. شاید در ابتدای روز از پیام های زیادی که دریافت کرده اید و تماس هایی که با شما گرفته می شود هیجان زده شوید و احساس کنید در مرکز توجه قرار گرفته اید، اما در ادامه خواهید دید که این تماس ها و پیام ها هیچ فایده ای جز گرفتن وقتتان ندارند. به خودتان یادآوری کنید که شما مجبور نیستید به تمام تماس هایی که با شما گرفته می شوند و پیام هایی که دریافت می کنید جواب بدهید.

فال روزانه ۰۵/ ۰۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج