۸۵۶۰۱۱
۱۵ نظر
۵۰۰۷
۱۵ نظر
۵۰۰۷
پ

سردرگمی برای قیمت گذاری بنزین ادامه دارد

عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفته است که این شورا تاکنون تصمیمی برای سهمیه‌بندی و یا افزایش قیمت بنزین اتخاذ نکرده است.

تسنیم: عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفته است که این شورا تاکنون تصمیمی برای سهمیه‌بندی و یا افزایش قیمت بنزین اتخاذ نکرده است.

سردرگمی برای قیمت گذاری بنزین ادامه دارد

علی بختیار عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی انرژی، با اشاره به اخبار منتشر شده درباره احتمال سهمیه‌بندی بنزین، گفت: در شورای عالی انرژی که آخرین جلسه آن 28 اسفند سال گذشته برگزار شد، درباره این موضوع بحثی مطرح نشد.

وی با بیان اینکه در مجلس نیز بحثی درباره سهمیه‌بندی و یا افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، ادامه داد:حتی در زمان بررسی بودجه سال 98 سناریوهای مختلفی برای قیمت و سهمیه‌بندی بنزین مطرح شد که نمایندگان با تمامی آنها مخالفت کردند.

نماینده گلپایگان در مجلس تصریح کرد:ظاهراً در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مباحثی درباره بنزین مطرح شده است که نمایندگان نیز از آن بی‌اطلاع هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه طرحی فراکسیون امید برای جبران خسارت سیل‌زدگان تدوین کرده بود که پیشنهاد شده بود در آن طرح آورده شود که 200 تومان به قیمت بنزین و گازوئیل افزوده شود و مبلغ مابه‌التفاوت به سیل‌زدگان اختصاص داده شود، اظهار داشت:این پیشنهاد در جمع‌بندی نهایی طرح رای نیاورد و عملاً این موضوع نیز از راه به جایی نبرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ادمین کمتر از جاهای مختلف مطلب بنزین بزار اخه مگه بودجه بسته نشده حالا از پارسال مرداد حرفش و زدی بسته دیگه چه قدر حرف بنزینمیزنی اخه فکر این مخاطبان نمیکنی به نظرات کاربران احترام بگذارید امان از شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولت ومجلس هر وقت از نظر اقتصاد کم میارند فشار را داخل جامعه میکشند وبر مردم فشار میارند از یک طرف با مطرح کردن وقانون کردن تردد از اول تیر طرحی بعنوان آزاد سازی طرح زوج وفرد وپولی کردن این طرح شکست خورد که مطمئنن با اعتراض مردم مواجه خوهد شد چون ۸۰ درصد از رانندگان از شغل دوم به این کار مبادرت دارن وحالا صحبت از افزایش قیمت بنزین لطفا جامعه را دچار تنزل ومشکل نکنید مردم به اندازه کافی اعصباشان از بی عدالتی وگرانی خورده شده است لطفا کارشناسان بی تدبیر جامعه ایران را بسمت فرانسه نبرند وماههاست مردم در خیابان با نیروهای پلیس درگیرند وحکومت نتوانسته آنها را از خیابان جمع کند پس متوجه باشید چی میکنید این ایران آرام را ملتهب نکنید.

      • بدون نام

        بنزین بای 5000 تومان بشود

    • بدون نام

      مردم شدن عروسک خیمه شب بازی

    • بدون نام

      وقتی فروش نفت صفر بشه مردم تاوانش رو میدن با گرونی ارز خودرو سوخت

    • مرتضی

      خداانشاالله مسولین دست اندارکاروباعث گرانی بنزین وغیره راسردرگم کند

    • hamidirani

      سلام
      بهترین گزینه برای افزایش قیمت بنزین 10 درصد می باشد تا ازانباشت مطالبات صنفی و اجتماعی جلوگیری بشه اینکار باعث می شه همه تکلیف خودشونو در ابتدای هر سال بدونن.

    • hamidirani

      سلام
      بهترین گزینه برای افزایش قیمت بنزین 10 درصد می باشد تا ازانباشت مطالبات صنفی و اجتماعی جلوگیری بشه اینکار باعث می شه همه تکلیف خودشونو در ابتدای هر سال بدونن.

    • ق

      بابا نرخ بنزین سر درگمی نمی خواهد نرخ بنزین را باید بکنند سه هزار تومان وبه مردم یارنه سوخت بدهند

    • احمد

      هرگونه افزایش قیمت بنزین دراین شرایط بحرانی تورم که امان مردم رابریده،برتک تک اقلام ضروری وموردنیازمردم تاثیرمیگذارد وموجب افزایش بی رویه ترآنان خواهدشد! حال معلوم نیست بعضی باکدام استدلال ومحاسبه به چنین جمع بندی خواهندرسیدکه قیمت بنزین راافزایش دهند!خواهشا بیشترازاین به مردم فشارنیاوریدوموجب نارضایتی بیشترآنان نشوید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا گرانی بنزین بسیاری از کارهارا می تواند درست کند به شرط اینکه کارشناسان متوجه باشند

    • بدون نام

      مگه تورم برای شماها سخته مثل اجناس دیگه ای گه سر درگمی نداره

    • درین درین

      مشکل فقط گرونتر کردن بنزین نیست، شایدم خوب باشه! مشکل بزرگ و اساسی اینه که تمام جنسها و خدمات توی کشور دچار تورم و گرونی دوباره میشه

    • منهی

      یکی از درآمدهای دولت که می تواند متعادل کننده وضع اقتصاد برای مملکت باشد تعیین نرخ بنزین است که لیتری ۴۰۰۰هزار تومان باشد وقیمت ماشین پراید هم ارزان کنند که لا اقل همه مردم بتوانند بخرند واینطور از مصرف بنزین الکی می شود جلو گیری کرد و

    • ق

      خرابی اقتصاد مملکت ما از ارزان بودن بنزین است بنزین را باید لیتری ۵۰۰۰تومان خرید ماشین هم ارزان کنند ودولت هم ازاین مخمصه بیرون خواهد آمد ۴۰% بنزین در کشور بیهوده والکی مصرف می شود که کار بس خطر ناکی است برای اقتصاد و

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج