۸۵۶۰۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

اظهار تعجب بازیگر خانم از برادر نداشته‌ اش!

الهه حصاری - بازیگر سینما - درخصوص ارزیابی‌اش از فعالیت این روزهای شبکه‌های اجتماعی به عکس جعلی منتشر‌شده‌ با برادر نداشته‌اش اشاره کرد و گفت: در یکی از صفحه‌ها در یکی از شبکه‌های اجتماعی، عکسی از من منتشر شده بود که پایین آن نوشته شده بود: الهه حصاری در کنار برادرش! در حالی که من اصلاً برادر ندارم و ما سه خواهر هستیم (با خنده).

خبرگزاری ایسنا: الهه حصاری - بازیگر سینما - درخصوص ارزیابی‌اش از فعالیت این روزهای شبکه‌های اجتماعی به عکس جعلی منتشر‌شده‌ با برادر نداشته‌اش اشاره کرد و گفت: در یکی از صفحه‌ها در یکی از شبکه‌های اجتماعی، عکسی از من منتشر شده بود که پایین آن نوشته شده بود: الهه حصاری در کنار برادرش! در حالی که من اصلاً برادر ندارم و ما سه خواهر هستیم (با خنده).

بازیگر «قاعده تصادف» همچنین تصریح کرد: این روزها لایک کردن تبدیل به نوعی معضل شده است؛ به نوعی که اگر فلان مطلب را لایک نکنیم، گلایه پیش می‌آید که چرا مطلب من را لایک نکردی؟!

حصاری در بخش دیگری از گفت‌و‌گویش در پاسخ به اینکه چه اندازه با فضای مجازی سر و کار دارید؟ بیان کرد: من هم مثل جوان‌ها، دوست دارم ببینم این فضای مجازی اصلاً چی هست؟ اما اینکه دغدغه‌ام باشد و هر روز و هر ساعت مدام پیگیری کنم اینطور نیست.

اظهار تعجب بازیگر خانم از برادر نداشته‌ اش!

او اظهار کرد: درگیر شبکه‌های اجتماعی نیستم، اما علاقمندم و معتقدم شبکه‌های اجتماعی در کنار معایبی که دارد، محاسنی هم دارد. فکر می ‌نم می‌توان به این پدیده به عنوان یک رسانه فراگیر نگاه کنیم؛ به عنوان مثال من می‌توانم اخبار مربوط به خودم را در صفحه خودم قرار دهم و خیالم راحت باشد که در آن دخل و تصرفی صورت نمی‌گیرد.

این بازیگر به گفته‌های خود افزود: متاسفانه در شبکه‌های اجتماعی صفحات جعلی زیادی به نام من فعالیت دارند. واقعاً نمی‌دانم باید چه کار کرد و کجا رفت تا این صفحات بسته شوند.

به گزارش ایسنا، برنامه «کافه سوال» شامگاه گذشته - پانزدهم دی ماه - میزبان الهه حصاری - بازیگر سینما - و امیر دبیری مهر - کارشناس رسانه - بود که همچنان به موضوع شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی پرداخت؛ ضمن اینکه پیش از این هم این برنامه میزبان بازیگرانی چون شبنم قلی‌خانی بود.

دبیری مهر - کارشناس رسانه - در بخشی از صحبت‌هایش که در برنامه یکشنبه شب «کافه سوال» حضور داشت به واکاوی زوایای پیدا و پنهان شبکه های اجتماعی پرداخت و گفت: پدیده‌های جدید بدون اجازه وارد زندگی ما می‌شوند و ما باید سعی کنیم که آنها را بشناسیم. فضای مجازی حدود پنج سال است که وارد زندگی ایرانیان شده که در این سال‌ها متاسفانه کمتر در جهت شناخت ذات این پدیده تلاش شده است؛ به همین دلیل به دو دسته شکل گرفته اند. اول شیفتگان فضای مجازی که بدون شناخت ویژگی ها، قواعد، هنجارها و پیامد پیوستن به فضای مجازی و دوم کسانی که اساساً نسبت به هر پدیده جدید زاویه می گیرند و نسبت به آن مشکل دارند.

او اضافه کرد: فضای مجازی، فضایی رهاست و مثل خیابان‌هایی می‌ماند که بسیار شلوغ است، اما هیچ تابلوی راهنمایی در آن نیست و آدم‌ها هم خوب رانندگی نمی‌کنند. فضای مجازی در کشور ما دچار چنین وضعیتی است که می توان آن را وضعیت بی هنجار نامید. نتیجه این شرایط غلبه آسیب‌ها بر فواید است.

دبیری مهر همچنین اظهار کرد: در فضای واقعی قواعد و هنجارها و قوانینی وجود دارد، اما در این دنیا هم پایبندی عملی به شکل صد در صد وجود ندارد ،ولی در فضای مجازی به دلیل اینکه زیست جدیدی را تجربه می کنیم، نبود قوانین و هنجارهای مشخص، باعث می‌شود رفتارهای غیراخلاقی و غیرهنجارمند خیلی زشت تر به نظر بیاید. مگر ما در زندگی حقیقی، همیشه با چهره یکسان و خود ِ واقعی مان ظاهر می شویم؟ ما حتی در زندگی واقعی هم گاهی نقش بازی می کنیم.

برنامه «کافه سوال» هر هفته شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۱و۱۵ دقیقه با اجرای مژده لواسانی به روی آنتن می‌رود. این برنامه به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی برای شبکه دو سیما تهیه شده است.

فریبا نادری هم امشب مهمان این برنامه تلویزیونی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج