۸۵۶۰۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شکست استقلال به گاتزتادلواسپورت کشیده شد

اولین گل ستاره ایتالیایی در معتبرترین تورنمنت باشگاهی قاره آسیا باعث شد تا رکورد جدیدی در کارنامه فوتبالی مورچه اتمی به ثبت برسد.

ورزش سه: شکست استقلال مقابل الهلال در روز چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باعث شد تا روزنامه گاتزتادلواسپورت در گزارشی کامل به پوشش اتفاقات رخ داده در این بازی بپردازد و از ثبت رکورد جدید برای سباستین جووینکو زننده تک گل سه امتیازی این بازی پرده بردارد.

روزنامه معتبر چاپ شهر میلان ایتالیا در گزارشی با تیتر "فتح سه قاره با مورچه اتمی" به پوشش برتری الهلال مقابل استقلال ایران با گلزنی ستاره ریزنقش ایتالیایی پرداخت و نوشت:« اگر کریس رونالدو به سه قهرمانی با تیم هایی از سه کشور مختلف در اروپا می نازد، سباستین جوونیکو هم با گلزنی در سه لیگ قهرمانان مختلف در قاره های مطرح جهان حالا به رکوردی خارق العاده رسیده است».

این روزنامه ادامه داد:« سباستین جووینکو اولین گل خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیراهن الهلال وارد دروازه استقلال ایران کرد تا بعد از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن یوونتوس همین طور گلزنی در لیگ قهرمانان آمریکای شمالی کونکاکاف با پیراهن تورنتو کانادا، حالا در رقابت های معتبر باشگاهی در آسیا نیز نامش در میان گلزنان ثبت و او را در زمره معدود بازیکنانی قرار دهد که به این رکورد جالب توجه رسیدند».

گاتزتادلواسپورت در بخش دیگری از گزارش خود از حواشی شکست استقلال مقابل الهلال عربستان آورد:«تنها یک بازیکن دیگر در جهان فوتبال حضور دارد که مثل مورچه اتمی در سه لیگ قهرمانان قاره های مختلف گلزنی کرده است آن هم ریکاردو اولیویرا برزیلی است. تفاوت اما اینجاست که سباستین جووینکو در صورت قهرمانی با الهلال در عربستان می توانست تنها بازیکنی باشد که هر سه قاره را با عناوین قهرمانی کشورها ترک می کند».

شکست استقلال به گاتزتادلواسپورت کشیده شد

شکست استقلال به گاتزتادلواسپورت کشیده شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج